نوشته شده توسط : مطلب پروژه

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.comژه با داشتن صدها مجری توانمند در حوزه انجام پروژه رشنال رز ، آماده است تا پروژه رشنال رز شما عزیزان را با کیفیتی عالی و بصورت تضمینی انجام دهد.جهت سفارش انجام پروژه رشنال رز با شماره های – تماس بگیرید و یا به واتساپ این شماره پیام دهید و یا از طریق آیدی تلگرامی @پروژه رشنال رز خود را برای ما ارسال کنید.قیمت پروژه رشنال رز در سایت ما منصفانه و عادلانه است.
رشنال رز  چیست؟
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
نرم افزار Rational Rose یک نرم افزار تخصصی است که با استفاده از مهندسی نرم افزار، برای طراحی مدل های کد و تولید کدهای پیش تولید، به منظور هدایت بیشتر پروژه های بسیار بزرگ بکار می رود. تجزیه و تحلیل مکانیزم و ساختارهای بزرگ که نیاز به محاسبات و برآورد مقیاسی دارند با این نرم افزار انجام می شود. به تازگی تجزیه و تحلیل صفحات وب سازمان ها و نهادهای دولتی و پیاده سازی آن ها از طریق محیط های برنامه نویسی، از این طریق صورت می گیرد و از طریق متدهای مهندسی UML) Unified Modeling Language) این نرم افزار، عمل می کند.
انحام پروژه رشنال رز با کیفیت و هزینه مناسب در همیارپروژه :

موسسه این تضمین را به شما می دهد که از بهترین برنامه نویسان حال حاضر کشور برای انجام پروژه رشنال رز شما استفاده خواهد کرد.شاید این مورد باعث شود که تصور کنید بهترین برنامه نویسان غالبا قیمت شان هم باید بالاتر از بقیه باشد درحالی که این چنین نیست و ما قیمت ها را به پایین ترین سطح ممکن به نسبت دیگر مراکز سفارش پروژه رشنال رز رسانده ایم تا شما هم کیفیت و هم قیمت را در بهترین حالت دریافت کنید.همیار پروژه هر نوع پروژه رشنال رز شمارو به همراه توضیحات و گزارش کار انجام می دهد .لطفا برای سفارش پروژه خود از طریق تلگرام و یا واتساپ با شماره اقدام کنید .
خدمات مشابه :
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
انجام پروزه های جاوا اسکریپت

انجام پروژه های طراحی سایت

انجام پروژه های برنامه نویسی
برای انجام پروژه رشنال رز باید چه کار کنم ؟

با توجه به تجربه چندین ساله موسسه همیارپروژه در انجام پروژه های رشنال رز و داشتن ده ها مجری و استاد توانمند در این حوزه، میتوانیم به شما تضمین دهیم که هرگونه پروژه بزرگ و کوچک در زمینه رشنال رز را میتوانیم برایتان انجام دهیم.کافیست یکبار امتحان کنید. در نتیجه جهت سفارش انجام پروژه رشنال رز ، باید سفارش رشنال رز خود را از طریق لینک های زیر ثبت نمایید و یا با شماره تماس های ذکر شده در سایت، تماس حاصل نمایید.

انجام پروژه های نرم افزار رشنال رز
چرا پروژه رشنال رز خود را به همیارپروژه بسپاریم ؟

گروه همیارپروژه با داشتن تجربه ای ۸ ساله در انجام پروژه های رشنال رز و داشتن متخصصینی از بهترین دانشگاه های کشور و انجام صدها پروژه کوچک و بزرگ مطمئن ترین گزینه برای سفارش پروژه رشنال رز شما عزیزان می باشد. همیارپروژه با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و همچنین ثبت شده در ستاد ساماندهی سایتهای اینترنتی کشور مجوز فعالیت خود را بصورت قانونی کسب نموده و خیال شما را از بابت اطمینان و اعتماد راحت کرده است.
زمان انجام پروژه رشنال رز چقدر خواهد بود؟

انجام پروژه های رشنال رز در همیارپروژه طبق زمان درخواستی مشتری تنظیم میگردد، اما سعی می شود که در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود.
قیمت سفارش انجام پروژه رشنال رز چقدر است و چگونه تعیین می شود ؟
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
همیارپروژه یک وب سایت مناقصه ای است.یعنی با داشتن صدها مجری متخصص برای سفارش پروژه رشنال رز Rational Rose  بهترین قیمت را بر اساس رزومه مجری و زمان پروژه برای کارفرمای گرامی انتخاب می کند و درصورت موافقت هزینه توسط کارفرما پروژه را به مجری می سپارد و آن را مدیریت می کند تا رضایت مشتری عزیز را کسب نماید.
کیفیت در پروژه نرم افزار رشنال رز به چه صورت خواهد بود ؟

کیفیت در انجام پروژه های رشنال رز از اصلی ترین اهداف گروه همیار پروژه می باشد. بالاترین کیفیت در پروژه همواره هدف همیارپروژه بوده است.به دلیل داشتن مجریان و متخصصان با تجربه کیفیت پروژه ها بالا بوده تا کارفرما بتواند با خیال راحت برون سپاری کند و بعداز دریافت نیر با توجه به داشتن گزارش در اغلب پروژه های درخواستی پروژه را خوب متوجه شود و بتواند آن را ارائه دهد.
مراحل انجام پروژه های رشنال رز Rational Rose در همیارپروژه به چه صورت خواهد بود؟

    ارسال پروژه رشنال رز برای ما توسط مسیرهای ذکر شده در سایت.
    ارسال پروژه شما توسط ما برای مجریان مرتبط با پروژه.
    پیشنهاد و تعیین بهترین قیمت و زمان .
    درصورت موافقت شما اخذ نصف هزینه ابتدای کار از شما.
    در جریان گذاشتن شما طی مراحل انجام پروژه تان.
    ارسال نتایج برای شما پس از پایان پروژه تان از طریق فیلم و عکس.
    اخذ مابقی هزینه از شما درصورت تاییدتان.
    ارسال فایل نهایی پروژه برای شما.
    مهلت ۷۲ ساعته برای شما جهت بررسی پروژه و در صورت اشکال و ایراد، اطلاع به ما جهت رفع آن.

انتخاب بهترین محقق برای پروژه نرم افزار رشنال رز :

مهمترین بخش سفارش پروژه رشنال رز شما انتخاب یک محقق کاربلد و حرفه ای Rational Rose با توجه موضوع و شرایط پروژه شما می باشد.ما به دلیل داشتن صدها مجری متخصص رشنال رز در مباحث و رشته های مختلف و همچنین تجربه چندین ساله کار با برنامه نویسان و مجریان رشنال رز می دانیم که پروژه شما را کدام محقق قادر به انجام آن است و نیازی به آزمون و خطای انجام پروژه توسط سایر محققین نیست.پس مطمئن باشید بهترین محقق و در عین حال کمترین قیمت پیشنهادی را برای کارتان درنظر خواهیم گرفت.
تضمین پشتیبانی در انجام پروژه های رشنال رز :

گروه همیارپروژه با داشتن سابقه ای چندین ساله در انجام رشنال رز Rational Rose تجربه ای گرانبها از انتظارات و خواسته های کارفرمایان محترم کسب نموده است.یکی از مهمترین این خواسته ها “تضمین پشتیبانی” بعد از انجام پروژه رشنال رز است.همیارپروژه بعداز انتخاب بهترین محقق (مجری) برای پروژه رشنال رز پروژه شما را بصورت مرحله به مرحله مدیریت می کند و هر جا که نیاز باشد شما را در جریان کم و کیف وضعیت پروژه قرار می دهد.بعداز انجام پروژه و تحویل آن به شما سایت هر گونه ایراد و اصلاحی که شما مشتری محترم از پروژه تحویل داده شده به ما اطلاع دهید را مورد بررسی قرار داده و ایرادات را برطرف می نماید و تا اخذ رضایت شما پشتیبانی از پروژه تان را ادامه خواهد داد.
نحوه سفارش پروژه رشنال رز :

انجام پروژه های رشنال رز
با ما در ارتباط باشید : ۰۹۱۰۸۳۹۱۳۸۹
سفارش سریع از تلگرام
سفارش سریع از واتساپ
سفارش سریع از ایتا

انجام پروژه های رشنال رز ، ارائه خدمات انجام پروژه با نرم افزار رشنال رز ، سفارش پروژه رشنال رز (rational rose) در حوزه مدل سازی نرم افزاری با رشنال رز ، پیاده سازی uml به زبان رشنال رز ، طراحی دیاگرامی با رشنال رز توسط صدها کارشناس حرفه با قیمت مناسب انجام میشود برای اسفارش باشماره تماس بگیرید .
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
رشنال رز چیست ؟

رشنال رز یا rational rose یکی از نرم افزارهای کاربردی شرکت IBM برای مدل سازی و پیاده سازی در حوزه مدل سازی اطلاعات نرم افزاری قبل از شروع فرآیند ساخت است این نرم افزار حرفه ای از زبان uml برای مدل سازی اطلاعات استفاده می نمایید که مجموعه ای از ابزارهای آماده در اختیار کاربر قرار میدهد که به راحتی میتواند عمل مدل سازی نرم افزاری را شروع نمایید. در واقع می توان گفت نرم افزار رشنال رز یک ابزار مهم و کاربردی برای تحلیل و طراحی سیستم های نرم افزاری با پشتیبانی از منطق شی گرا می باشد. استفاده از رشنال رز احتمال موفقت شما را در زمینه رقابتی توسعه نرم افزار را افزایش می دهد مدل سازی باعث یافتن احتمال خطاهای موجود در برنامه نویسی خواهد شد و از مهم ترین عملیات موفقیت در پروژه های بزرگ نرم افزاری است بسیاری از کاربران نیازمند نرم افزار حرفه ای در این زمینه هستند رشنال رز با داشتن رابط کاربری حرفه توانایی مدل سازی انواع این مسائل را دارا می باشد.

ما چه نوع پروژه های رشنال رز رو میتوانیم انجام بدهیم ؟
انجام پروژه دانشجویی رشنال رز
انجام پروژه با نرم افزار رشنال رز
انجام پروژه صنایع با رشنال رز
انجام پروژه مدیریت با رشنال رز

 

سایر فعالیت های مشابه در متلب پروژه

انجام پروژه uml

انجام پروژه ویژوال پارادایم

انجام پروژه  برنامه نویسی سی شارپ

انجام پروژه جاوا

انجام پروژه برنامه نویسی سی پلاس پلاس

 

اهمیت رشنال رز در چیست ؟

رشنال رز یک ابزار قدرتمند است که به تجزیه و تحلیل سیستم های نرم افزاری کمک می کند به وسیله این نرم افزار می توانیم قبل از اینکه کدی بنویسیم، سیستم خود را مدل کنیم، خطاهای خود را مشاهده کنیم با استفاده از این مدل، میتوان به راحتی روال طراحی را در عین ارزان و کم هزینه بودن آن اداره و کنترل نمود. امروزه استفاده از مدل سازی در حوزه های مختلف جایگاه ویژه ای دارد این مدل سازی در حوزه توسعه نرم افزاری نمود بیشتری پیدا میکند یکی از نرم افزارهای حرفه ای در این زمینه رشنال رز می باشد این نرم افزار کاربردی قدرت بالا در مدل سازی انواع برنامه های کاربردی و نرم افزارهای تحت وب دارد با استفاده از رشنال رز که به راحتی در محیط ویندوز نصب میشود میتوانید به روش بالا به پایین کلیه مراحل شبیه سازی و مدل سازی نرم افزاری را مشاهده نمایید

 09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

آشنایی با نماهای رشنال رز

    نمای مورد استفاده سیستم
    نمای منطقی سیستم
    نمای اجزای سیستم
    نمای پیاده سازی سیستم

 

مراحل شبیه سازی در رشنال رز

    شناخت سیستم موجود و آشنایی با پروژه و در صورت نیاز در سیستمهای حجیم، مدل کردن سیستم موجود
    بصورت اجمالی شامل نمودارهای موردهای استفاده، نمودارهای فعالیت جاری و نمودار کلاسها.
    مدل کردن نیازهای عملیاتی سیستم. که این بخش شامل تعیین بستهها، رسم نمودارهای مورد استفاده ورسم دیاگرامهای فعالیت میباشد.
    ساخت مدل تحلیلی سیستم، شامل دیاگرامهای کلاس، توالی، همکاری و حالت.
    ساخت مدل پیادهسازی برنامه، شامل دیاگرامهای اجزا، پیادهسازی و بروز در آوری کد و مدل.
    ساخت پایگاه دادههای سیستم.
    گزارشگیری و منتشر کردن پروژه.

 

به متخصص پروژه رشنال رز مراجعه کنید

در سالیان اخیر سایت های بسیار در حوزه برق رشنال رز در حال فعالیت هستند که اصلا فعالیت مناسبی ندارند ما به شما در متلب پروژه اطمینان خاطر میدهیم معتبرترین سایت رشنال رز را انتخاب کرده اید.

 

نحوه سفارش پروژه در متلب پروژه

    ارسال پروژه از طریق فرم ثبت سفارش و یا از طریق تلگرام، واتس آپ یا شماره پشتیبانی.
    بررسی دقیق و کارشناسی پروژه رشنال رز توسط مجریان گروه متلب پروژه.
    اعلام هزینه و قیمت پروژه رشنال رز براساس میزان بودجه پرداختی کاربر.
    موافقت با کمترین هزینه اعلام شده توسط مجری و پرداخت نصف هزینه.
    شروع پروژه توسط مجریان گروه متلب پروژه با توجه به زمان تعیین شده توسط کاربر.
    ارسال نتایج انجام کار به صورت عکس خروجی پس از پایان کار.
    اطمینان کاربر از انجام درست کار و پرداخت مابقی هزینه.
    ارسال پروژه رشنال رز توسط متلب پروژه و تعیین زمان پشتیبانی ۷۲ ساعته برای رفع اشکال.
    در صورت ذکر خواسته کاربر فیلم نیز از نحوه انجام کار ارسال خواهد شد.

 

نحوه سفارش پروژه رشنال رز به چه صورت می باشد ؟

برای ثبت سفارش انجام پروژه های رشنال رز خود میتوانید در تمام طول شبانه روز با کارشناسان متلب پروژه تماس بگیرید مشاوران ما پاسخ گوی آنلاین به سوالات کاربران می باشند همچنین میتوانید از طریق فرم ثبت سفارش اقدام به سفارش نماییدبرای درخواست فوری پروژه هم از طریق تلگرام یا واتس آپ میتوانید توضیحات کامل پروژه موردنظر خود را برای ما ارسال کنید.

زمان پروژه رشنال رز به چه صورت است ؟

نحوه زمان دهی برای پروژه رشنال رز با توجه به وقت و زمانی که خوده کاربر تعیین میکند تنظیم شده و این موضوع به اطلاع مجری انجام کار خواهد رسید مجری موظف است که در زمان تعیین شده سفارش را آماده و ارسال نماید در برخی از سفارشات ارسالی ممکن است با توجه به پیچیدگی و سنگینی پروژه زمان بیشتری صرف شود که این موضوع به اطلاع مشتریان محترم خواهد رسید در صورت موافقت نسبت به ادامه فرآیند پروژه اقدام خواهد شد.

نحوه قیمت گذاری پروژه رشنال رزبه چه صورت است ؟

پس از این سفارش انجام پروژه های رشنال رز را برای گروه متلب پروژه ارسال شد کارگروه های تخصصی مربوط به سفارش پروژه موردنظر شروع به بررسی دقیق و کارشناسی نموده و مجموعه قیمت های اعلام شده جمع آوری میشود از میان تمامی قیمت ها اعلام شده کمترین قیمت که توسط مجریان اعلام شده خدمت مشتری اعلام میشود یکی از تفاوت های اصلی متلب پروژه با سایر موسسات مشابه همکاری با ۲۰۰ استاد حرفه ای می باشد.

اطمینان از کیفیت پروژه رشنال رزبه چه صورت است ؟

با توجه به تجربه ۷ ساله متلب پروژه در انجام پروژه رشنال رز و بهره گیری از ممتاز ترین کارشناسان این حوزه توانسته ایم بالاترین کیفیت و رضایت مندی در انجام پروژه کسب نماییم متلب پروژه با آموزش کامل حین پروژه شما را تمامی سایت ها و موسسات مشابه بی نیار خواهد کرد قیمت مناسب به همراه کیفیت عالی همواره از اصلی ترین رسالت های کاری متلب پروژه بوده است.
*******همراه با دایکومنت توضیحات *******
******قیمت کاملا توافقی   ******
****به همراه پشتیبانی تا زمان ارائه ******
 پروژه های رشنال رز شامل تمامی نمودارهای یوزکیس (usecase diagram)، کلاس و دیاگرام(class diagram) ، نمودار توالی(Sequence Diagram)، نمودار فعالیت (Activity Diagram)، نمودار همکاری(Collaburation) ، نمودار اکتور ها(actors) و غیره می باشد .
داکیومنت این پروژه همراه با ارائه  تمامی نمودار ها در فایل word موجود بوده  و پروژه نیز در قالب فایل رشنال رز تحویل میگردد
پروژه مهندسی نرم افزار (رشنال رز) سایت دانشگاه
پروژه مهندسی نرم افزار(رشنال رز) فروشگاه اینترنتی
پروژه مهندسی نرم افزار (رشنال رز) مدرسه
پروژه مهندسی نرم افزار(رشنال رز) انتخاب واحد
پروژه مهندسی نرم افزار  (رشنال رز) پمپ بنزین
پروژه مهندسی نرم افزار(رشنال رز) اتوبوسرانی و ترمینال
پروژه مهندسی نرم افزار (رشنال رز) مطب
پروژه مهندسی نرم افزار (رشنال رز) بیمارستان
پروژه مهندسی نرم افزار(رشنال رز) تاکسی تلفنی
پروژه مهندسی نرم افزار(رشنال رز) کتابخانه
پروژه مهندسی نرم افزار(رشنال رز) سرمایه گذاری و کمک های مردمی
پروژه مهندسی نرم افزار(رشنال رز) مدیریت کنفرانس
پروژه مهندسی نرم افزار(رشنال رز) حضور و غیاب
پروژه مهندسی نرم افزار(رشنال رز) کارخانه کفش
پروژه مهندسی نرم افزار(رشنال رز) خودروسازی
پروژه مهندسی نرم افزار(رشنال رز) اداره پست
پروژه مهندسی نرم افزار(رشنال رز) طلا فروشی
پروژه مهندسی نرم افزار(رشنال رز) موسسه خیریه
        
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
پروژه های موجود(40 مورد)
نمایش پروژه ها با جزئیات | نمایش لیستی همه پروژه ها
پروژه تجزیه و تحلیل سیستم مدیریت کنفرانس با رشنال رز

توضیحات و نحوه ی پیاده سازی :

 هدف طراحی یک سیستم کنفرانس جهت مدیریت کنفرانس می باشد.در این سیستم کلیه ی فرآیندهای ایجاد، ارسال مقالات داوری مقالات و ثبت نام نهایی نویسندگان وجود خواهد داشت .

39,000 تومان
تجزیه و تحلیل سیستم حضور و غیاب از طریق موبایل با نرم افزار رشنال

این پروژه یک سایت آگهی آنلاین مثل سایت دیوار را با رشنال رز تجزیه و تحلیل کرده است.با این تفاوت که کاربر اول باید عضو بشود سپس وارد پنل کاربری خود شود و با درج آگهی مورد نظرش اطلاعات و آگهیش در جدول آدس ...
37,500 تومان
تجزیه و تحلیل سیستم طلا فروشی با رشنال رز

این پروژه که با سی شارپ نوشته شده است، هدف اصلی این سیستم فروش طلا به مشتریان و خرید طلا از فروشندگان طلا توسط مدیر سیستم  میباشد . در این سیستم اکتورهایی مثل مدیر و مشتری به عنوان مهمترین عاملان در ...
38,700 تومان
تجزیه و تحلیل سیستم نرم افزاری آنلاین یک موسسه خیریه آنلاین

این پروژه با رشنال رز تهیه شده و شامل کلیه نمودارهای ترتیبی، یوزکیس، نمودار فعالیت ، نمودار کلاس، نمودار همکاری و سایر نمودار های مربوطه میباشد . در این سیستم (سیستم نرم افزاری آنلاین یک موسسه خیریه آنلای ...
35,800 تومان
تجزیه و تحلیل پرورش ماهی با رشنال رز

در این پروژه که با نرم افزار تجزیه و تحلیل رشنال رز انجام شده است به آنالیز سیستم پرورش ماهی میپردازیم . در این سیستم انباری وجود دارد که از یک یا چندین انبار دار تشکیل شده است. انبارداران به صورت شیفتی در این سیستم مشغول فعالیت هستند که در این قسمت برخی از مهمترین وظایف انبار دار را در سیستم پرورش ماهی شرح میدهیم :
...
38,000 تومان
تجزیه و تحلیل شهرداری با رشنال رز

این پروژه که با رشنال رز تهیه شده است سیستم شهرداری را تجزی و تحلیل می کند. در این تجزیه و تحلیل تصمیم داریم که سیستم شهرسازی مربوط به شهرداری را مورد بررسی قرار دهیم. در این سیستم یک سری وظایف را اداره شهرداری ایفا کرده که توسط عاملین موجود در سیستم مورد استفاده و بهره برداری قرار میگیرد . لذا ابتدا سعی بر این داریم که انواع عاملین موجود در س ...
49,900 تومان
تجزیه و تحلیل مرغداری با رشنال رز - Rational Rose

در سیستم مرغداری تعدادی کارگر به عنوان مسئول نظافت قفسه ها و محل نگهداری مرغ ها در مرغداری مشغول به کار بوده و روزانه به صورت پی در پی غذا های مرغها را تامین کرده، مکان نگهداری آنها تمیز کرده و همچنین در هنگام فروش مرغها وظایفی چون آماده سازی مرغهای موجود در مرغداری جهت انتقال به فروشگاه هایی که با مرغداری طرف قرا ...
38,500 تومان
پروژه تجزیه و تحلیل سیستم دبیرخانه با رشنال رز

این پروژه به تجزیه و تحلیل سیستم دبیرخانه می پردازد. نرم افزار استفاده شده جهت رسم نمودارها و تجزیه و تحلیل سیستم دبیرخانه، نرم افزار رشنال رز می باشد.
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
36,900 تومان
تجزیه و تحلیل سیستم ارزشیابی اساتید با رشنال رز
علاوه بر تمامی امکاناتی در قسمت توضیحات مختصر داده شده این پروژه دارای یک کلاس دیاگرام کامل و ارتباط بین موجودیت ها و نوع ارتباط همراه با تمامی فیلد ها میباشد این پروژه هم جنبه دانشجویی داشته و هم تجاری تمامی مراحل انجام کار این سیستم در قالب نمودار های ترتیبی و نمودار های فعالیت هر درخواست به نمایش گذاشته شده است این پروژه شامل یک فایل رشنال رز و فاقد داکیومنت میباشد که بدون نیاز به نصب نرم افزار رشنال رز ...
39,500 تومان
تجزیه و تحلیل سیستم مطب دکتر با رشنال رز
علاوه بر تمامی امکاناتی در قسمت توضیحات مختصر داده شده این پروژه دارای یک کلاس دیاگرام کامل و ارتباط بین موجودیت ها و نوع ارتباط همراه با تمامی فیلد ها میباشد این پروژه هم جنبه دانشجویی داشته و هم تجاری تمامی مراحل انجام کار این سیستم در قالب نمودار های ترتیبی و نمودار های فعالیت هر درخواست به نمایش گذاشته شده است این پروژه شامل یک فایل رشنال رز و فایل داکیومنت PDF میباشد که بدون نیاز به نصب نرم افزار رشنال رز قابل مشاهده میباشد . ...
38,500 تومان
تجزیه و تحلیل سیستم مخابرات با رشنال رز
علاوه بر تمامی امکاناتی در قسمت توضیحات مختصر داده شده این پروژه دارای یک کلاس دیاگرام کامل و ارتباط بین موجودیت ها و نوع ارتباط همراه با تمامی فیلد ها میباشد این پروژه هم جنبه دانشجویی داشته و هم تجاری تمامی مراحل انجام کار این سیستم در قالب نمودار های ترتیبی و نمودار های فعالیت هر درخواست به نمایش گذاشته شده است این پروژه شامل یک فایل رشنال رز و فایل داکیومنت PDF میباشد که بدون نیاز به نصب نرم افزار ر ...
35,900 تومان
تجزیه و تحلیل وب سایت فروشگاه آنلاین با رشنال رز
علاوه بر تمامی امکاناتی در قسمت توضیحات مختصر داده شده این پروژه دارای یک کلاس دیاگرام کامل و ارتباط بین موجودیت ها و نوع ارتباط همراه با تمامی فیلد ها میباشد این پروژه هم جنبه دانشجویی داشته و هم تجاری تمامی مراحل انجام کار این سیستم در قالب نمودار های ترتیبی و نمودار های فعالیت هر درخواست به نمایش گذاشته شده است این پروژه شامل یک فایل رشنال رز و فایل داکیومنت PDF میباشد که بدون نیاز به نصب نرم افزار ...
39,500 تومان
تجزیه و تحلیل سیستم مدیریت پرسنل با رشنال رز
علاوه بر تمامی امکاناتی در قسمت توضیحات مختصر داده شده این پروژه دارای یک کلاس دیاگرام کامل و ارتباط بین موجودیت ها و نوع ارتباط همراه با تمامی فیلد ها میباشد این پروژه هم جنبه دانشجویی داشته و هم تجاری تمامی مراحل انجام کار این سیستم در قالب نمودار های ترتیبی و نمودار های فعالیت هر درخواست به نمایش گذاشته شده است این پروژه شامل فایل رشنال رز میباشد . برچسب های هر کدام از عامل یا actor ها بصورت جداگانه ته ...
36,000 تومان
تجزیه و تحلیل سیستم هتل با رشنال رز
 تجزیه و تحلیل سیستم هتل با رشنال رز شامل تمامی نمودارهای یوزکیس (usecase diagram)، کلاس و دیاگرام(class diagram) ، نمودار توالی(Sequence Diagram)، نمودار فعالیت (Activity Diagram)، نمودار همکاری(Collaburation) ، نمودار اکتور ها(actors) و غیره میباشد .
داکیومنت این پروژه همراه با ارائه  تمامی نمودار ها در فایل PDF موجود بوده  و پروژه نیز در قالب فایل رشنال رز ...
32,900 تومان
تجزیه و تحلیل سوپر مارکت با رشنال رز
این پروژه شامل تمامی نمودارهای یوزکیس و کلاس و دیاگرام و نمودار توالی برای کلیه یوزکیس ها و نمودار فعالیت برای تمام یوزکیس ها و نمودار همکاری برای تمامی بوزکیس ها و نمودار اکتور ها و غیره میباشد . داکیومنت این پروژه همراه با ارائه تمامی نمودار ها در فایل pdf,word موجود بوده و پروژه نیز در قالب فایل رشنال رز تحویل میگردد
تجزیه و تحلیل سوپر مارکت با رشنال رز دارای یک ...
49,000 تومان
تحلیل سیستم انتخاب واحد دانشگاه با رشنال رز - rational rose
پروژه تجزیه و تحلیل سیستم آموزش دانشگاه که شامل انتخاب واحد دانشجویان و برنامه ریزی های درسی میباشد با رشنال تهیه شده است که شامل نمودار یوزکیس ،کلاس دیاگرام و نمودار توالی ، نمودار فعالیت و نمودار همکاری و نمودار اکتور ها و غیره میباشد .
علاوه بر تمامی امکاناتی در قسمت توضیحات بالا ارائه شده است، این پروژه دارای یک کلاس دیاگرام کامل و ارتباط بین موجودیت ها و نوع ارتباط همر ...
29,500 تومان
تجزیه و تحلیل فروشگاه آنلاین با رشنال رز
پروژه تجزیه و تحلیل فروشگاه آنلاین شامل تمامی نمودارهای یوزکیس و کلاس و دیاگرام و نمودار توالی ، نمودار فعالیت، نمودار همکاری و نمودار اکتور ها و غیره میباشد .
علاوه بر تمامی امکاناتی در قسمت بالا  توضیح داده شده این پروژه دارای یک کلاس دیاگرام کامل و ارتباط بین موجودیت ها و نوع ارتباط همراه با تمامی فیلد ها میباشد .
مراحل انجام کار ای ...
33,900 تومان
تجزیه و تحلیل سیستم شرکت توزیع کننده قطعات با رشنال رز
علاوه بر تمامی امکاناتی در قسمت توضیحات مختصر داده شده این پروژه دارای یک کلاس دیاگرام کامل و ارتباط بین موجودیت ها و نوع ارتباط همراه با تمامی فیلد ها میباشد این پروژه هم جنبه دانشجویی داشته و هم تجاری تمامی مراحل انجام کار این سیستم در قالب نمودار های ترتیبی و نمودار های فعالیت هر درخواست به نمایش گذاشته شده است این پروژه شامل یک فایل رشنال رز و فایل داکیومنت PDF میباشد که بدون نیاز به نصب نرم افزار ...
35,900 تومان
تجزیه و تحلیل سیستم کارخانه ذوب آهن با رشنال رز
علاوه بر تمامی امکاناتی در قسمت توضیحات مختصر داده شده این پروژه دارای یک کلاس دیاگرام کامل و ارتباط بین موجودیت ها و نوع ارتباط همراه با تمامی فیلد ها میباشد این پروژه هم جنبه دانشجویی داشته و هم تجاری تمامی مراحل انجام کار این سیستم در قالب نمودار های ترتیبی و نمودار های فعالیت هر درخواست به نمایش گذاشته شده است این پروژه شامل یک فایل رشنال رز و فایل داکیومنت word 80 صفحه ای میباشد که بدون نیاز به نصب نرم افزار رشنال رز قابل مشاهده م ...
38,500 تومان
تجزیه و تحلیل سیستم خشکشویی با رشنال رز
علاوه بر تمامی امکاناتی در قسمت توضیحات مختصر داده شده این پروژه دارای یک کلاس دیاگرام کامل و ارتباط بین موجودیت ها و نوع ارتباط همراه با تمامی فیلد ها میباشد این پروژه هم جنبه دانشجویی داشته و هم تجاری تمامی مراحل انجام کار این سیستم در قالب نمودار های ترتیبی و نمودار های فعالیت هر درخواست به نمایش گذاشته شده است این پروژه شامل یک فایل رشنال رز و فایل داکیومنت PDF شامل 25 صفحه  میباشد که بدون نیاز به ...
39,900 تومان
تجزیه و تحلیل سیستم خوابگاه دانشجویان با رشنال رز
علاوه بر تمامی امکاناتی در قسمت توضیحات مختصر داده شده این پروژه دارای یک کلاس دیاگرام کامل و ارتباط بین موجودیت ها و نوع ارتباط همراه با تمامی فیلد ها میباشد این پروژه هم جنبه دانشجویی داشته و هم تجاری تمامی مراحل انجام کار این سیستم در قالب نمودار های ترتیبی و نمودار های فعالیت هر درخواست به نمایش گذاشته شده است این پروژه شامل یک فایل رشنال رز و فایل داکیومنت بصورت PDF میباشد که بدون نیاز به نصب نرم ...
35,200 تومان
تجزیه و تحلیل سیستم کاریابی آنلاین با رشنال رز
علاوه بر تمامی امکاناتی در قسمت توضیحات مختصر داده شده این پروژه دارای یک کلاس دیاگرام کامل و ارتباط بین موجودیت ها و نوع ارتباط همراه با تمامی فیلد ها میباشد این پروژه هم جنبه دانشجویی داشته و هم تجاری تمامی مراحل انجام کار این سیستم در قالب نمودار های ترتیبی و نمودار های فعالیت هر درخواست به نمایش گذاشته شده است این پروژه شامل یک فایل رشنال رز و فایل داکیومنت بصورت PDF میباشد که بدون نیاز به نصب ...
35,200 تومان
تجزیه و تحلیل سیستم فاضلاب با رشنال رز
علاوه بر تمامی امکاناتی در قسمت توضیحات مختصر داده شده این پروژه دارای یک کلاس دیاگرام کامل و ارتباط بین موجودیت ها و نوع ارتباط همراه با تمامی فیلد ها میباشد این پروژه هم جنبه دانشجویی داشته و هم تجاری تمامی مراحل انجام کار این سیستم در قالب نمودار های ترتیبی و نمودار های فعالیت هر درخواست به نمایش گذاشته شده است این پروژه شامل یک فایل رشنال رز و فایل داکیومنت word همراه با نمودار DFD  در سه سطح1 ...
38,500

پروژه تجزیه و تحلیل و مهندسی نرم افزار سیستم بیمه با رشنال رز

پروژه تجزیه و تحلیل و مهندسی نرم افزار سیستم بیمه با رشنال رز (UML)

پروژه سیستم بیمه با نرم افزار رشنال رز طراحی و کار شده است.

نمودار های موجود در این پروژه:

یوزکیس دیاگرام بیمه (usecase diagram)

کلاس دیاگرام بیمه (class diagram)

نمودار توالی ورود به سیستم (sequence diagram)

نمودار همکاری ورود به سیستم (collaboration diagram)

نمودار فعالیت ورود به سیستم (Activity diagram)

نمودار اجزا ورود به سیستم (Component diagram)

نمودار توالی ارسال تقاضا نامه (sequence diagram)

نمودار همکاری ارسال تقاضا نامه (collaboration diagram)

نمودار فعالیت ارسال تقاضا نامه (Activity diagram)

نمودار اجزا ارسال تقاضا نامه (Component diagram)

نمودار توالی صدور دفترچه (sequence diagram)

نمودار همکاری صدور دفترچه (collaboration diagram)

نمودار فعالیت صدور دفترچه (Activity diagram)

نمودار اجزا صدور دفترچه(Component diagram)

نمودار توالی تقاضای صدور دفترچه (sequence diagram)

نمودار همکاری تقاضای صدور دفترچه(collaboration diagram)

نمودار فعالیت تقاضای صدور دفترچه (Activity diagram)

نمودار اجزا تقاضای صدور دفترچه (Component diagram)

نمودار توالی رهگیری اعتبار دفترچه (sequence diagram)

نمودار همکاری رهگیری اعتبار دفترچه (collaboration diagram)

نمودار فعالیت رهگیری اعتبار دفترچه (Activity diagram)

نمودار اجزا رهگیری اعتبار دفترچه (Component diagram)
دمو پروژه رشنال رز بیمه uml
انجام پروژه رشنال رز Rational Rose Enterprise

سایت همیار پیپر دارای تجربه ای چندین ساله در انجام پروژه رشنال رز Rational Rose Enterprise است که می تواند تمامی پروژه های موجود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برایتان انجام دهد.همیار پیپر به لطف مجری های تحصیل کرده در بهترین دانشگاه های داخل کشور و سایر نقاط جهان موفق به کسب رزومه ای درخشان در انجام پروژه نرم افزار Rational Rose Enterprise گردیده است که ضامن کیفیت در انجام پروژه هاست.برای سفارش پروژه رشنال رز میتوانید از طریق واتس اپ یا تلگرام با شماره اقدام نمایید.
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
rashnalrose (رشنال روز) , ,
:: بازدید از این مطلب : 39

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 بهمن 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

انجام پروژه uml ، انجام پروژه Start uml ، برنامه نویسی با uml ، رسم نمودار مدل سازی با uml ، انجام پروژه دانشجویی UML توسط صدها کارشناس حرفه ای انجام پروژه مدل سازی یکنواخت در متلب پروژه با قیمت مناسب انجام میشود برای انجام پروژه های uml با شماره تماس بگیرید.azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
0936729227

 

در مواقع فراوانی شاهدیم کاربران در پروژه های uml خود مشکل دارند و به دنبال یک مکان مطمئن برای پروژه خود هستند.

 

 ساله آمادگی دارد انجام پروژه های uml شما در تمامی مقاطع بر عهده گرفته و با بهترین کیفیت تحویل شما بدهد.

 

ما چه نوع پروژه های uml رو میتوانیم انجام بدهیم ؟

 

انجام پروژه با نرم افزار uml

انجام پروژه دانشجویی uml

انجام پروژه برنامه نویسی با uml 

انجام پروژه به زبان uml

قیمت انجام پروژه uml

uml چیست ؟

 

UML به خودی خود یک زبان برنامه نویسی نیست اما ابزاری است که با استفاده از نمودارهای آن می توان به زبان های مختلف کد نوشت. UML یک رابطه ی مستقیم با تجزیه و تحلیل، طراحی شی گرا دارد. پس از کمی متعارف سازی، UMLبه ی استاندارد  OMG تبدیل شده است.با استفاده از UML می‌توان تقریبا هر گونه برنامه کاربردی که ممکن است بر روی هر ترکیبی از سخت‌افزار، سیستم عامل، زبان برنامه نویسی و شبکه اجرا شود را الگوسازی نمود با استفاده از استفاده از یو ام‌ال می‌توان تقریباً هر گونه برنامه کاربردی که ممکن است بر روی هر ترکیبی از سخت‌افزار، سیستم عامل، زبان برنامه نویسی و شبکه اجرا شود را مدلسازی نمود. طراحی بر پایه مفاهیم شی گرایی یو ام‌ال سبب می‌شود که ذاتاً با محیط‌ها و زبانهای برنامه نویسی شی گرا سازگاری کامل داشته باشد.

 

انجام پروژه uml

برای سفارش پروژه باید چه کار کنم ؟

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
0936729227azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
0936729227

برای سفارش انجام پروژه uml باید سفارش خود را از طریق فرم ثبت سفارش ارسال کنید یا می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید

 

زمان پروژه چقدر می باشد ؟

 

انجام پروژه uml در متلب پروژه طبق زمان خواسته شده مشتری تنظیم میشود ولی سعی میشود در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود

 

کیفیت در پروژه به چه صورت خواهد بود ؟

 

کیفیت در انجام پروژه uml از اصلی ترین اهداف گروه متلب پروژه می باشد بالاترین کیفیت در پروژه uml همواره هدف متلب پروژه بوده است

 

چگونه از پروژه مطمئن شویم ؟

 

اطمینان از انجام پروژه uml با توجه به کیفیت بالای سفارشات انجام شده در متلب پروژه مشخص می باشد متلب پروژه همواره مفتخر بوده اطمینان شما را توانسته فراهم کند

فارش انجام پروژه UML در سایت

کافه پروژه آماده انجام پروژه های UML شما عزیزان توسط بهترین مجریان و برنامه نویسان کشور می باشد.شما در پلتفرم کافه پروژه میتوانید پروژه خود را بصورت آنلاین ثبت نمایید و منتظر باشید تا بهترین مجریان سایت برای کار شما پیشنهاد قیمت دهند.راحتی کار در کافه پروژه این است که شما میتوانید پروژه UML خودتون رو بصورت مستقیم و با مجریان سایت در میان بگذارید.قابلیت چت آنلاین و پیام فوری در سایت ما به شما این امکان را می دهد که سریع بتوانید پروژه خود را به مجری مدنظر بسپارید و به دلیل تعامل دائمی با مجری یک کار با کیفیت تحویل بگیرید.

 

 

 

همین حالا پروژه خودتون رو ایجاد کنید!

کافیه کلیک کنید و ثبت نام کنید...

زبان UML :

 

 

UML یک زبان مدل سازی استاندارد برای مهندسان نرم افزار است. همانطور که کشیدن پلان، برای مهندسان عمران مدلی است که از جنبه های مختلف یک سازه را قبل از ساخت مورد بررسی قرار می دهد، (Unified Modeling Language) هم برای ساخت و توسعه ی یک محصول نرم افزاری این کار را انجام می دهد. UML به خودی خود یک زبان برنامه نویسی نیست اما ابزاری است که با استفاده از نمودار های آن می توان به زبان های مختلف کد نوشت. UML شامل تعدادی عنصر گرافیکی یکسان است که از ترکیب آنها نمودارهای UML شکل می گیرند. همچنین از ویژگی های این زبان مدل سازی یکنواخت، پشتیبانی از مفاهیم سطح بالای شی گرایی مثل Collaboration، Framework، Pattern و Component می باشد. در سایت کافه پروژه ده ها مجری موفق در حوزه UML مشغول به فعالیت هستند که میتوانید از توانایی و تجربه آنها در پروژه های خود کمک بگیرید.

سیستم پرداخت امن کافه پروژه برای انجام پروژه های UML

در کافه پروژه به دلیل اینکه همه پرداخت ها داخل سایت انجام می شود و هزینه ای به حساب مجری کار تا زمان تایید و رضایت کارفرما واریز نمیگردد.

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
0936729227azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
0936729227

سیستم پرداخت امن کافه پروژه و همچنین داشتن نماد اعتماد الکترونیک و ثبت در ستاد ساماندهی سایت های اینترنتی این اطمینان را به شما می دهد که با خیال راحت اقدام به پرداخت هزینه برای انجام پروژه UML خود نمایید.

، بزرگترین سایت انجام پروژه UML به  صورت آنلاین و فریلنسری

بسیاری از شغل های امروزی به صورت مجازی و آنلاین و با استفاده از ابزار های الکترونیک و ارتباطی انجام میشوند که دامنه این نوع کار ها، روز به روز گسترده تر میشود.لزوم کار به صورت مجازی و اینترنتی باعث شده است که مجری پروژه نیاز به حضور در مکان خاصی نداشته باشد و میتواند از هر جایی، انجام پروژه ها را بر عهده بگیرد.این پروژه ها معمولا گسسته هستند و شرکت ها به صورت دائم به آنها نیاز ندارند که یک فرد را برای همیشه استخدام کنند.به این افراد اصطلاحا آزاد کار، فریلنسر و گاها  نیروی دورکار گفته میشود.در کافه پروژه هزاران مجری متخصص مشغول به کارن که هرروز به تعدادشان افزوده می شود و کافرمایان عزیز میتوانند با توجه به رزومه و قیمت و همچنین تعامل مستقیمی که از طریق صفحه گفتگو و چت آنلاین با مجری دارند با آرامش خاطر انجام پروژه UML خود را به یکی از این مجریان بسپارند.

 

 

 

رابط تقاضا و اجرا

در این گونه سبک شغلی، چگونه شرکت ها و کارفرمایان با نیروی متخصص در زمینه های گوناگون، ارتباط برقرار کنند؟تیم ما به عنوان یک کارآفرین اینترنتی، به کمک کارفرمایان گرامی آمده است و واسط بین کارفرما و مجری شده است.اگر کارفرما هستید به راحتی میتوانید در زمینه های شغلی مختلف، پروژه سفارش دهید و همزمان قیمت گذاری کنید.میتوانید از سمت مجریان پروژه پیشنهاد برای انجام پروژه دریافت کنید و همزمان میتوانید امتیاز مجریان و نمونه کار های آنها را مشاهده کنید .تا با اطمینان خاطر، بهترین فرد را برای انجام سفارش خود، انتخاب کنید

 

بخش زیادی از پروژه های انجامی در سایت ما پروژه های UML هست.مجریان زیادی در این حوزه در سایت مشغول به فعالیت هستند که با توجه به پروژه های انجام شده آنها میتوانید برای همکاری با آنها اقدام نمایید.

 

 

 

افه پروژه به بیزینس شما کمک میکند

افراد زیادی به عنوان فریلنسر در سایت ما مشغول فعالیت هستند، افرادی با توانایی ها، استعداد ها و حرفه های مختلف که در زمینه های مربوط به شغلشان، ماهر و مجرب هستند، افرادی که هر کدام خلاقیت و تفکر منحصر به فرد خودشان را دارند و بنابراین دنیای بینهایتی از چیزهای ممکن را به وجود می آورند.

 

لازم نیست همه کار ها را شما انجام دهید فقط کافی است شروع به سفارش پروژه برای کسب و کارتان کنید و خواهید دید در تمام مواردی که شما نیاز به انجام یک پروژه UML دارید، افراد متخصص در این کار به کمک شما می آیند و بهترین نتیجه را به شما ارائه میدهند.

 

 

 

بهترین شرایط برای کارفرما و سفارش دهنده در انجام پروژه های UML

*چرا میتوانید تجربه بی نظیری به عنوان یک کارفرما، با ما داشته باشید؟

1-محدودیتی در اندازه و حجم پروژه شما وجود ندارد؛از انجام پروژه های  کوچک وساده تا انجام سفارش پروژه های بزرگ و پیچیده UML را با بهترین کیفیت انجام میدهیم.

 

2-افراد مختلف، استعداد های گوناگون:زمینه های بسیار زیادی برای ثبت پروژه وجود دارد و در هر زمینه افراد زیادی آماده انجام سفارش شما هستند.وجود مجریان پروژه متعدد باعث میشود خیالتان از بابت کیفیت کار راحت شود، چرا که همواره میتوانید بهترین فریلنسر را برای انجام سفارشتان در هر زمینه، انتخاب کنید.

 

3-هزینه های مناسب و سیستم پرداخت آنلاین مطمئن

 

پروژه uml کامل با رشنال روز

سلام بنده یه پروژه uml دارم که هماه درخواسته باید تمامی نمودارهای uml را (شی گرا) دارا بوده و با نرم افزار رشنال روز رسم و طراحی شده باشد- قیمت برایم فوق العاده اهمیت دارد- از مجریان عزیز می خاهم در

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
0936729227azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
0936729227
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
0936729227

پروژه با UML

سناریو در فایل پیوست می باشد.

 

زیرساخت:

با نرم افزار Visual Paradigm for UML 5.0 Enterprise انجام شود و بر روی ویندوز های ایکس پی - ویستا و سون اجرا شود.

 

قابل تحویل:

 

پروژه رشنال رز uml

چند تا پروژه رشنال روز میخام که ترجیحا کلیه قسمت ها رو داشته باشه : پروژه رشنال رز با نمو دار های ------------------------------------------------- Actor & Use Case Class Diagram Sequence Diagram C

 

پروژه رشنال رز برای کتابخانه با uml

دارای نمودارها سناریوها و ERD و DATABASE سیستم تا فردا میخام اگه کسی اماده داره پیشنهاد بده در ضمن RATIONAL ROSE 2003 میخام

 

پروژه UML

یک پروژه برای مهندسی نرم افزار

 

انجام 2 پروژه با استفاده از نمودار UML

سلام دوستان عزیز

وقت شما بخیر

ببخشید من دو پروژه ساده مى خواهم  با استفاده از نمودار UML می خواهم برای من  این چیزها  بکشید:

 

Uml آژانس مسکن با استفاده از نرم افزار uml

یک پروژه ی uml مشاور املاک با استفاده از نرم افزار رشنال رز میخوام 

 

انجام پروژه با Start uml

سلام

 

دیاگرام میخوام

 

مثل. Use case

 

مثل شکل زیر فقط با نرم افزار

 

سناریو هم در  word به همین شکل

 

انجام پروژه uml

سلام

 

Dar zamine UML soal dashtam.

 

بررسی کرده و اطلاع دهید 

 

تشکر

 

انجام پروژه uml

سلام

 

پروژه uml

 

7410

 

با این برنامه 

 

Enterprise Architect

 

پروژه فروشگاه محصولات کشاورزی

 

1-تجهیزات

 

1-1-ماشین آلات

 

2-1-ادوات

 

3-1-آبیاری

 

انجام پروژه uml

سلام یک پروژه uml باید فوری انجام بشه 

هزینه توافقی 

 

uml چیست و چه کاربردی دارد؟ و ارایه و توضیحات uml اسنپ

با سلام

 

یک پروژه دانشگاهی در قالب پاورپوینت در رخصوص uml شرکت اسنپ(تاکسی اینترنتی)

 

اول توضیح کامل که uml چیست و چه کاربردی دارد؟

 

دوم : توضیحات کامل در خصوص uml اسنپ

انجام پروژه uml

در حال حاضر با توجه به ارزش و اهمیت بالای نمودارهای uml و تحلیل‌های بدست آمده از آن‌ها، سایت jahanemohtava قصد دارد، خدمات انجام پروژه uml خود را در اختیار شرکت‌ها و دانشجویان گرامی قرار دهد.

 

در پروژه‌های uml، سیستم مدنظر مشتری در ابتدا به صورت همه جانبه مورد تحلیل قرار می‌گیرد. سپس بر اساس تحلیل‌های بدست آمده و انواع سناریوهای موجود در سیستم مشتری، نمودارهای uml مربوط به آن سیستم با جزئیات کاملی ترسیم می‌گردد. در نهایت نیز یک داکیومنت کامل از نحوه رسم نمودارها و توضیحات مربوط به هر کدام از آن‌ها، در اختیار شما مشتری گرامی قرار خواهد گرفت.

 

 azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
0936729227

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
0936729227azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
0936729227

گام‌های انجام پروژه uml

ارتباط با تیم پروژه

توضیح کلی سیستم به تیم پروژه

توافق با تیم پروژه (مشخص کردن هزینه و زمان تحویل به همراه جزئیات مدنظر مشتری در پروژه)

شروع کار پروژه uml توسط تیم پروژه

توصیف سیستم (در داکیومنت)

ترسیم نمودارها (با استفاده از نرم افزارهای مدنظر مشتری (مانند: visual paradigm، visio و …))

نوشتن توضیح هر نمودار (در داکیومنت)

نوشتن تحلیل هر نمودار (در داکیومنت)

تحویل داکیومنت، تصاویر نمودارهای رسم شده و فایل خروجی نمودارهای uml به مشتری

پشتیبانی ایرادات و اصلاحات ارسالی از مشتری

تحویل اصلاحات

پایان کار

 

انجام پروژه های مهندسی نرم افزار-انجام تجزیه وتحلیل پروژه های مهندسی نرم افزار -انجام پروژه های زبان مدل سازی    یو ام ال uml

انجام پروژه رشنال روزrashnalrose-انجام پروژه پاور دیزاینرpower designer-انجام پروژه های ویژوال پاراداین  visual paradine-انجام پروژ پروژه های انترپرایس آرچیتکت enter prise architect

تجزیه وتحلیل به روش  RUP

 

تنظیم چشم انداز نرم افزار

تنظیم اهداف کوتاه مدت وبلند مدت

طراحی نمودار یوز کیس USE CASE Dıagram

طراحی نمودار دیاگرام بزینس یوز کیس BUSSINESS USE CASE DIAGRAM

طراحی نمودار  دیاگرام توالی SEQUENCE DIAGRAM

طراحی نمودار دیاگرام همکاری COLLABRATION DIAGRAM

طراحی نمودار دیاگرام  کلاس CLASS DIAGRAM

طراحی نمودار دیاگرام فعالیت ACTIVITY DIAGRAM

طراحی نمودار دیاگرام وضعیت  (UML State Machine Diagram)   STATE DIAGRAM

طراحی نمودار دیاگرام  توسعه DEVPLOYMENT DIAGRAM

طراحی نمودار دیاگرام پیاده سازی IMPLEMENT DIAGRAM

طراحینمودار مولفه (Component diagram)

طراحی نمودار نمودار ساختار مرکب (Composite Structure Diagram)

طراحی نمودار  نمودار بسته بندی (Package Diagram)

طراحی نمودار شی

طراحی نمودار  نمودارهای رفتاری(Behavior diagrams)

طراحی نمودار برهمکنش (Interaction Diagrams)

طراحی نمودار نمودار ارتباطات (Communication Diagram)

طراحی نمودار  نمودارکلی برهمکنش (Interaction Overview Diagram)

نمودار

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
0936729227

 

معنی   واژه Rational Unified Process  چیست  ؟

 

به معنی چرخه تکرار فرایند توسعه نرم افزار گفته می شود توسط شرکت رشنال در سال 2003 ارائه شد در قالب فریم ورک ارائه می شود به معنی کار تیمی برای توسعه نرم افزار است.

 

Philippe Kruchten عضو با تجربه تیم نرم افزاری رشنال سرپرستی تیم RUP را بر عهده می گیرد. این کار  شروع پروژه    Rop   در سال 1996 شروع شدزمانی که فرایند رشنال توسط  Ivar Jacobson نوشته شده بود که در نسخه های بعدی برای تراز کردن زبان مدل سازی یکپارچه RUP تغییر نام داد.

 

فازهای تکامل پروژه در روش RUP

 

شامل چهار فاز هست لیست وشرح فازها بصورت زیر است:

 

فاز اول Inception :

 

در این فاز قسمت های مختلف پروژه مورد بررسی قرار می گیرد مثله برآورد  امکان سنجی -تخمین هزینه های عملیاتی -دید عملیاتی وبررسی نیازمندیها و محدودیت ها پروژه مورد بررسی قرار می گیرد

 

فاز دوم Elaboration:

 

در این قسمت ریسک های عملیاتی سیستم ومعماری سیستم مورد بررسی قرار میگیردتا ازریسک های عملیاتی سیستم پیشگیری شودومعماری مناسبی برای سیستم بدست آید.

 

فاز سوم Construction :

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
0936729227

در این فاز تاکید بر مدیریت هزینه ها ومدیریت منابع ها وکنترل عملیات برای بهتر کردن هزینه وزمان و منابع است.در این فاز همچنین انالیزودیزاین نیز انجام می شود

 

uml  چه معنی دارد ؟

 

روش مدل سازی uml در سال 2007 به عنوان مدل استاندارد برای توسعه نرم افزار دهندگان معرفی شد.البته قبلا نسخه اولیه با خصوصیات وامکانات نسخه ی اولیه در سال 1997 با نام  OMG معرفی شد

 

یو ام ال (UML ) یک مدل زبان استاندارد کامپیوتری برای تحلیل وطراحی نرم افزارهایه شی گرایی بکار می رود.UML  قبلا ذکر شد در سال 2007 توسط شرکت رشنال معرفی شد مورد حمایت بسیار از کامپانی ها وشرکت های نرم افزاری وصنعتی قرار گرفت.

 

زبان مدل سازی UML  زبان پروگرمینگ نیست اما وسیله است که می توان با آن با استفاده از نمادهای گرافیکی کلاس ها و کد هایی رو به زبان های برنامه نویسی مختلف ایجاد کرد .UMl تعداد نمادی مشخصی دارد با استفاده از انها نمودارهای دیاگرام UML ایجاد می شود.همچنین می توان آن را مبتی بر شی گرایی دانست دانست.

 

چرا تجزیه وتحلیل سیستم بوسیله زبان مدل سازی UMl مهم است ؟

 

با مدل سازی سیستم ها می توان بصورت دقیق به تمامیه جزئیات سیستم مورد نظر پرداخت با سیستم مورد نظر بصورت دقیق آشنا شد .

 

در واقع UML نقشه راه برای تولید نرم افزار ایجاد می کند.همچنین UML برای ایجاد نقشه های راه در مورد سخت افزار و سیستم عامل و زبان های برنامه نویسی را دارد.

 

مواردی از نمودارهای که میتوان بوسیله مدل UML ایجاد کرد بصورت زیر است ”

 

دیاگرام نمودار حالت :این نمودار برای بیان جنبه های رفتاری سیستم بکار می رود شامل انتقال حالات ورخدادها وفعالیت بکار می رود.

 

دیاگرام نمودار کاربرد Use case gigram :این دیاگرام روابط و تعامل خارجی سیستم را نشان می دهدوبیشتر برای مدل سازی رفتاری سیستم کاربرد دارد.

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
0936729227

نمودار کلاس Class Diagram : این نمودار شامل کلاس ها، واسط ها و همکاری و روابط بین آن ها است.

 

برای طراحی وکدنویسی اصولی از روش های مختلفی تحلیل وآنالیز طراحی نرم افزار ها استفاده می شود

 

دیاگرام  نمودار کلاس :این نمودار برای بیان روابط کلاس ها و روابط بینه آنها بکار می رود .

 

rashnalrose

 

انجام پروژه های UML

در پروژه های  مورد نظر با استفاده از نمودارهای UML سیستم مورد نظر مورد تحلیل قرار می گیرد. نمودارهای UML با استفاده از تحلیل ودیاگرام های UML مورد تجزیه وتحلیل قرار می گیرد.

انجام پروژه های UMl یو ام ال-طراحی نمودار های UML -دیاگرام های UML یو ام ال-

انچام پروژه با ویزو-انجام پروژه ها پاور دیزاین-پروژه  UML -پروژه رشنال روز-رسم نمودارهای UML

پروژه سیستم بانکداری آنلاین با UML رشنال روز

 

پروژه سیستم اداره گاز با UMl رشنال روز

 

پروژه سیستم رای گیری آنلاین با رشنال

 

پروژه سیستم بازاریابی و فروش با رشنال

 

برای سفارش پروژ چگونه اقدام کنیم ؟

 

برای سفارش پروژه از طریق ایمیل AZsoftir@gmail.com  یا از شماره زیر  09367292276  کنید.

 

مدت زمان انجام پروژه چقدر زمان خواهد برد ؟

 

مدت زمان انجام پروژه های UML بستگی به زمان تعیین شده از طرفه مشتری دارد .سعی می شود بر اساس آن تنظیم شود .

 

کیفیت پروژه سفارشی چگونه خواهد بود ؟

 

انجام پروژه ها با بالاترین کیفیت هدف اصلی گروه نرم افزاری سایت می باشد تا پروژه های شما با بالاترین کیفیت انجام شود .

انجام پروژه زبان uml

گروه همیارپروژه با داشتن صدها مجری توانمند در حوزه انجام پروژه زبان uml ، آماده است تا پروژه زبان uml شما عزیزان را با کیفیتی عالی و بصورت تضمینی انجام دهد.جهت سفارش انجام پروژه زبان uml با شماره های ۰۹۱۱۷۹۸۳۷۰۹ – ۰۹۳۳۰۸۵۹۲۷۵ تماس بگیرید و یا به واتساپ این شماره پیام دهید و یا از طریق آیدی تلگرامی @fnalk پروژه زبان uml خود را برای ما ارسال کنید.قیمت پروژه زبان uml در سایت ما منصفانه و عادلانه است.

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
0936729227

زبان uml چیست؟ 

UML یک زبان مدل سازی استاندارد برای مهندسان نرم افزار است. همانطور که کشیدن پلان، برای مهندسان عمران مدلی است که از جنبه های مختلف یک سازه را قبل از ساخت مورد بررسی قرار می دهد، (Unified Modeling Language) هم برای ساخت و توسعه ی یک محصول نرم افزاری این کار را انجام می دهد.UML یک زبان مدلسازی است که برای تحلیل و طراحی سیستم های شی گرا به کار می‌رود. این زبان مدل سازی یکنواخت اولین بار توسط شرکت Rational ارائه شد و پس از آن از طرف بسیاری از شرکت های کامپیوتری و مجامع صنعتی و جامعه ی مهندسان نرم افزاری دنیا مورد حمایت قرار گرفت.

 

انحام پروژه زبان uml با کیفیت و هزینه مناسب در همیارپروژه :

موسسه همیارپروژه این تضمین را به شما می دهد که از بهترین برنامه نویسان حال حاضر کشور برای انجام پروژه زبان uml شما استفاده خواهد کرد.شاید این مورد باعث شود که تصور کنید بهترین برنامه نویسان غالبا قیمت شان هم باید بالاتر از بقیه باشد درحالی که این چنین نیست و ما قیمت ها را به پایین ترین سطح ممکن به نسبت دیگر مراکز سفارش پروژه زبان uml رسانده ایم تا شما هم کیفیت و هم قیمت را در بهترین حالت دریافت کنید.همیار پروژه هر نوع پروژه زبان uml شمارو به همراه توضیحات و گزارش کار انجام می دهد .لطفا برای سفارش پروژه خود از طریق تلگرام و یا واتساپ با شماره ۰۹۱۱۷۹۸۳۷۰۹ اقدام کنید .

 

خدمات مشابه همیارپروژه:

انجام پروژه های برنامه نویسی چند هسته ای

 

انجام پروژه های مهندسی نرم افزار 

 

انجام پروژه های برنامه نویسی 

 

انجام پروژه های برنامه نویسی وب

 

برای انجام پروژه زبان uml باید چه کار کنم ؟

با توجه به تجربه چندین ساله موسسه همیارپروژه در انجام پروژه های زبان uml و داشتن ده ها مجری و استاد توانمند در این حوزه، میتوانیم به شما تضمین دهیم که هرگونه پروژه بزرگ و کوچک در زمینه زبان uml را میتوانیم برایتان انجام دهیم.کافیست یکبار امتحان کنید. در نتیجه جهت سفارش انجام پروژه زبان uml ، باید سفارش زبان uml خود را از طریق لینک های زیر ثبت نمایید و یا با شماره تماس های ذکر شده در سایت، تماس حاصل نمایید.

 

 انجام پروژه های زبان uml

چرا پروژه زبان uml خود را به همیارپروژه بسپاریم ؟

گروه همیارپروژه با داشتن تجربه ای ۸ ساله در انجام پروژه های زبان uml و داشتن متخصصینی از بهترین دانشگاه های کشور و انجام صدها پروژه کوچک و بزرگ مطمئن ترین گزینه برای سفارش پروژه زبان uml شما عزیزان می باشد. همیارپروژه با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و همچنین ثبت شده در ستاد ساماندهی سایتهای اینترنتی کشور مجوز فعالیت خود را بصورت قانونی کسب نموده و خیال شما را از بابت اطمینان و اعتماد راحت کرده است.

 

زمان انجام پروژه زبان uml چقدر خواهد بود؟

انجام پروژه های زبان uml در همیارپروژه طبق زمان درخواستی مشتری تنظیم میگردد، اما سعی می شود که در کمترین زمان ممکن تحویل داده شود.

 

قیمت سفارش انجام پروژه زبان uml چقدر است و چگونه تعیین می شود ؟

همیارپروژه یک وب سایت مناقصه ای است.یعنی با داشتن صدها مجری متخصص برای سفارش پروژه زبان uml بهترین قیمت را بر اساس رزومه مجری و زمان پروژه برای کارفرمای گرامی انتخاب می کند و درصورت موافقت هزینه توسط کارفرما پروژه را به مجری می سپارد و آن را مدیریت می کند تا رضایت مشتری عزیز را کسب نماید.

 

کیفیت در پروژه زبان uml به چه صورت خواهد بود ؟

کیفیت در انجام پروژه های زبان uml از اصلی ترین اهداف گروه همیار پروژه می باشد. بالاترین کیفیت در پروژه همواره هدف همیارپروژه بوده است.به دلیل داشتن مجریان و متخصصان با تجربه کیفیت پروژه ها بالا بوده تا کارفرما بتواند با خیال راحت برون سپاری کند و بعداز دریافت نیر با توجه به داشتن گزارش در اغلب پروژه های درخواستی پروژه را خوب متوجه شود و بتواند آن را ارائه دهد.

 

مراحل انجام پروژه های زبان uml در همیارپروژه به چه صورت خواهد بود؟

ارسال پروژه زبان uml برای ما توسط مسیرهای ذکر شده در سایت.

ارسال پروژه شما توسط ما برای مجریان مرتبط با پروژه.

پیشنهاد و تعیین بهترین قیمت و زمان .

درصورت موافقت شما اخذ نصف هزینه ابتدای کار از شما.

در جریان گذاشتن شما طی مراحل انجام پروژه تان.

ارسال نتایج برای شما پس از پایان پروژه تان از طریق فیلم و عکس.

اخذ مابقی هزینه از شما درصورت تاییدتان.

ارسال فایل نهایی پروژه برای شما.

مهلت ۷۲ ساعته برای شما جهت بررسی پروژه و در صورت اشکال و ایراد، اطلاع به ما جهت رفع آن.

انتخاب بهترین محقق برای پروژه زبان uml :

مهمترین بخش سفارش پروژه زبان uml شما انتخاب یک محقق کاربلد و حرفه ای زبان uml با توجه موضوع و شرایط پروژه شما می باشد.ما به دلیل داشتن صدها مجری متخصص زبان uml در مباحث و رشته های مختلف و همچنین تجربه چندین ساله کار با برنامه نویسان و مجریان زبان uml می دانیم که پروژه شما را کدام محقق قادر به انجام آن است و نیازی به آزمون و خطای انجام پروژه توسط سایر محققین نیست.پس مطمئن باشید بهترین محقق و در عین حال کمترین قیمت پیشنهادی را برای کارتان درنظر خواهیم گرفت.

 

تضمین پشتیبانی در انجام پروژه های زبان uml :

گروه همیارپروژه با داشتن سابقه ای چندین ساله در انجام زبان uml تجربه ای گرانبها از انتظارات و خواسته های کارفرمایان محترم کسب نموده است.یکی از مهمترین این خواسته ها “تضمین پشتیبانی” بعد از انجام پروژه زبان uml است.همیارپروژه بعداز انتخاب بهترین محقق (مجری) برای پروژه زبان uml پروژه شما را بصورت مرحله به مرحله مدیریت می کند و هر جا که نیاز باشد شما را در جریان کم و کیف وضعیت پروژه قرار می دهد.بعداز انجام پروژه و تحویل آن به شما سایت هر گونه ایراد و اصلاحی که شما مشتری محترم از پروژه تحویل داده شده به ما اطلاع دهید را مورد بررسی قرار داده و ایرادات را برطرف می نماید و تا اخذ رضایت شما پشتیبانی از پروژه تان را ادامه خواهد داد.

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
0936729227

نحوه سفارش پروژه زبان uml : 

 

انجام پروژه های مهندسی نرم افزار به سفارش شما   

 

پروژه مهندسی نرم افزار uml                             انجام پروژه مهندسی نرم افزار SSADM

 

تجزیه و تحلیل سیستم های نرم افزاری کوچک ، متوسط و بزرگ توسط تیم تحلیل و برنامه نویسی ما انجام می شود. برخی از خدمات پروژه های مهندسی نرم افزار که توسط ما ارائه می شود به شرح ذیل می باشند:

 

1- مستند سازی و ساخت Help و داکیومنت برای پروژه های نرم افزاری

 

2- تحلیل پروژه های نرم افزار (هم قبل از برنامه نویسی و هم بعد از برنامه نویسی)

 

3- ایجاد نمودارهای UML و SSADM برای پروژه های مهندسی نرم افزار شما 

 

نمودار کلاس (Class Diagram)

نمودار مولفه (Component diagram)

نمودار ساختار مرکب (Composite Structure Diagram)

نمودار به کارگیری (Deployment Diagram)

نمودار شی (Object Diagram)

نمودار بسته بندی (Package Diagram)

نمودار پروفایل (Profile Diagram)

نمودار مولفه

نمودار ساختار مرکب

نمودار به کار گیری

نمودار شی

نمودار بسته بندی

نمودارهای رفتاری(Behavior diagrams)

نمودار فعالیت (Activity Diagram)

نمودار ماشین وضعیت (UML State Machine Diagram)

نمودار مورد کاربرد (Use Case Diagram)

نمودار فعالیت

نمودار ماشین وضعیت

نمودار مورد کاربرد

نمودارهای برهمکنش(Interaction Diagrams)

نمودار ارتباطات (Communication Diagram)

نمودارکلی برهمکنش (Interaction Overview Diagram)

نمودار توالی (Sequence Diagram)

نمودارهای زمانبندی (Timing Diagrams)

نمودار جربان داده ها DFD

نمودار ER و ERD

نمودار CFD

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
0936729227

کلیک برای جزئیات بیشتر : تحلیل سیستم اطلاعات انبارسازمانهای دولتی . . .

 

کلیک برای جزئیات بیشتر : پروژه مهندسی نرم افزار UML با فایل رشنال رز سیستم ارسال کارت تبریک آنلاین . . .

 

کلیک برای جزئیات بیشتر : پروژه مهندسی نرم افزار UML سیستم اسباب بازی فروشی و لوازم آرایشی . . .

 

کلیک برای جزئیات بیشتر : پروژه مهندسی نرم افزار UML سیستم کاخانه تولید کفش . . .

 

کلیک برای جزئیات بیشتر : پروژه مهندسی نرم افزار UML سیستم هتل . . .

 

کلیک برای جزئیات بیشتر : پروژه مهندسی نرم افزار UML فروشگاه لپ تاپ آنلاین . . .

 

کلیک برای جزئیات بیشتر : پروژه مهندسی نرم افزار UML سیستم مدرسه غیر انتفاعی . . .

 

کلیک برای جزئیات بیشتر : پروژه مهندسی نرم افزار UML سیستم ویدئو کلوپ و اجاره فیلم . . .

 

کلیک برای جزئیات بیشتر : پروژه مهندسی نرم افزار UML سیستم آموزشگاه زبان . . .

 

کلیک برای جزئیات بیشتر : پروژه مهندسی نرم افزار UML سیستم فروشگاه موبایل آنلاین . . .

 

کلیک برای جزئیات بیشتر : پروژه مهندسی نرم افزار UML سیستم دبیرستان . . .

 

کلیک برای جزئیات بیشتر : پروژه مهندسی نرم افزار UML سیستم درخواست تعمیرات آنلاین . . .

 

کلیک برای جزئیات بیشتر : پروژه مهندسی نرم افزار UML سیستم آموزشگاه کامپیوتر . . .

 

کلیک برای جزئیات بیشتر : پروژه مهندسی نرم افزار UML بازی مار و پله . . .

 

کلیک برای جزئیات بیشتر : پروژه مهندسی نرم افزار UML سیستم وبلاگ دهی . . .

 

 

پروژه مهندسی نرم افزار تاکسی تلفنی-نمودارهای UML

پروژه مهندسی نرم افزار, پروژه ها, مهندسی نرم افزار 6

 

 

پروژه مهندسی نرم افزار تاکسی تلفنی یکی دیگر از پروژه های مهندسی نرم افزار می باشد که توسط تیم قدرمند projectp30 انجام شده است در این پروژه فقط دیاگرام های UML مربوط به سیستم تاکسی تلفنی رسم شده است که این دیاگرام ها شامل دیاگرام های UseCase Diagram، Class Diagram ، Collaboration Diagram ، Sequence Diagram ، Activitiy Diagram می باشد.در این پروژه نیز تمام نمودارهای و دیاگرام ها توسط نرم افزارrational rose ترسیم شده است.برای انجام پروژه های مهندسی نرم افزار که موضوعشان در لیست پروژه های این سایت نمی باشد به تلفن هایی که در سایت است پیامک بدهید در ضمن کاربران عزیز می توانند برای انجام پروژه های برنامه نویسی مخصوصاً پروژه های مهندسی نرم افزار که لیست آنها در سایت نمی

ML چیست؟ مفاهیم آن در طراحی نرم افزار

UML چیست؟ مفاهیم آن در طراحی نرم افزار

 

UML یا همان Unified Modeling Language روشی استاندارد برای مدل سازی سیستم بصورت ویژه برای مدل سازی سیستم های نرم افزاری است. با من مهدی محمدی همراه باشید

مهدی محمدیمهدی محمدی طراح و معمار نرم افزار

   azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
0936729227
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
0936729227

اهمیت مدلسازی نرم افزار تا آنجاست که اگر شما روی یک نرم افزار ساده Hello World کار میکنید، باید UMl رو به عنوان یه ابزار مهم در جعبه لوازم خود داشته باشید. در این مقاله من مهدی محمدی شما رو با فرآیند مدل سازی توسط Uml در فرایند طراحی نرم افزار، توسعه آن و استقرار نرم افزار آشنا خواهم کرد.

 

 

 

uml و مدل سازی نرم افزار توسط یو ام ال در چند قدم

 

در این مقاله برای آشنایی با UML در مورد موارد زیر صحبت خواهم کرد:

مروری کوتاه بر اینکه چرا مدل سازی سیستم نرم افزاری مهم است

نحوه مدلسازی نیازمندی های سطح بالای نرم افزار High-Level Requirement در مدل طراحی شده برای آنکه مطمئن شویم چیزی که قرار است تولید شود همه نیازهای مشتری را برآورده میکند.

چگونگی مدلسازی بخش های مختلف نرم افزار که قرار است با هم کل سیستم را بسازند

چگونگی مدلسازی رفتار هر بخش از نرم افزار که قرار است با هم رفتار کلی سیستم را بسازند و مدل کردن نحوه تعامل این بخش ها با یکدیگر

حرکت از مدل ساخته شده به سمت دنیای واقعی و شبیه سازی آن چیزی که قرار است در استقرار Deployment اتفاق بیفتد

ایجاد یک پروفایل اختصاصی UML ای برای مدلسازی سایر دومین Domain های نرم افزار

برای یادگیری Uml بهتر است ابتدا کمی مفاهیم شی گرایی Object Oriented و کمی برنامه نویسی مثلا جاوا Java بلد باشید. البته من در این مقاله سعی خواهم کرد مفاهیم شی گرایی را در حد امکان پوشش دهم.

 

 

UML چیست؟ معرفی یو ام ال

 

uml یا همان unified modeling language یک زبان استاندارد مدلسازی برای سیستم های نرم افزاری و توسعه ای است. همین جمله نشان دهنده این است که uml بخشی از ساختار نرم افزار شما باید باشد ولی خوب کماکان بعضی سوالات در همین تعریف پاسخ داده نشده: چرا از کلمه Unified به معنی یکپارچه استفاده کردیم؟ چرا میگیم uml یکپارچه است؟ اصلا چی قراره که مدلسازی بشه باهاش؟uml یک زبان Language هست، یعنی چی؟و یه سوال خیلی مهمتر از همه اینکه اصلا چرا من باید به این uml و به مدلسازی اهمیتی بدم؟

 

طراحی سیستم ها System Design در هر مقیاس بزرگی که باشد کلا کاری دشوار است. هرچیزی از یک برنامه ساده دسکتاپی و ویندوزی گرفته تا یک سیستم Enterprise و دارای مقیاس سازمانی که بصورت چند لایه Multi-Tier، همه اینها میتوانند از صدها یا هزاران زیر نرم افزار و ماژول کوچک و اجزای سخت افزاری و نرم افزاری تشکیل بشوند. خوب در این شرایط شما و تیم تان چگونه میتونید تک تک اجزا و کامپوننت های ریز و درشت نرم افزار را در صورت نیاز، مسیریابی Track کنید؟ اصلا کار و وظیفه هر جزء چی هست؟ و اینکه اصلا هر جزیی چطوری نیازهای مشتری شما رو قراره برآورده کنند؟ علاوه بر اینها، شما چطوری قراره طراحی یک جزء را با هم تیمی هاتون به اشتراک بگذارید تا بدونن این بخش قراره چطوری کار کنه؟ هزاران مورد ریز وجود داره که در موقع طراحی و ارائه نرم افزار ممکنه فراموش بشن یا بد توضیح داده بشن یا بد فهمیده بشن، اگر شما راهنما و ابزار درستی برای این فهم و طراحی و انتقال نداشته باشید. دقیقا اینجا جاییه که ابزار مدلسازی UML وارد بازی میشه.

در سیستم دیزاین و طراحی سیستم System Design شما به به دلیل خیلی مهم باید حتما مدل سازی کنید: برای مدیریت پیچیدگی ها Manage Complexity.مدل سازی به شما کمک میکنه یه جنکل رو با همه درختهاش بتونید ببینید. به شما اجازه میده روی اجزاها تمرکز کنید، اونها رو در دست و کنترل داشته باشید، اجزا رو داکیومنت و نوشته کنید و مهمتر از همه بتونید در مورد همه اجزا با دیگران ارتباط Communication برقرار کنید.

یک مدل یک برداشت، یک فهم Abstraction از یک شی واقعیه.هنگامی که شما یک سیستم را مدلسازی میکنید، همه موارد غیرمترقبه Irrelevant و موارد گیج کننده Confusing را از سیستم حذف میکنید اصطلاحا Abstract Away میکنید. قراره که مدل شما نسخه ساده شده Simplified سیستم در دنیای واقعی باشه و همین کمک میکنه سیستم شما طراحی شده باشه مثل ماکت سیستم و قابل فهم باشه، حتی قبل اجزا بتونه ارزیابی Evaluate بشه و یا بشه به سیستمی که قراره تولید بشه انتقاد Critisized کرد، قبل از اینکه سیستم ساخته باشه و شما در گودال عمیق اشتباهات سیستم گیر کنید.حتی یه اتفاق بهتر، وقتی شما با یک زبان رسمی Formal Language مدل سازی کنید، شما یک زبان شبه زبان برنامه نویسی دارید که این مدلسازی حتی میتونه انتزاعی(برداشت و فهمی) از آنچه که در برنامه نویسی قراره اتفاق بیفته باشه.این سطح از دقت و درستی Precision کمک میکنه که مدل ما قابل فهم و خواندن توسط ماشین و کامپیوتر باشه، به همین دلیل میتونه توسط ماشین ترجمه بشه، اجرا بشه و بین سیستم های مختلف توزیع بشه. برای مدلسازی با کیفیت یک سیستم شما به یک چیز مهم نیاز دارید: زبانی که قراره مدل با اون توصیف بشه و اینجاست که UML ظاهر میشه.

 

 

زبان مدلسازی دقیقا چیه؟ Modeling anguage

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
0936729227azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
0936729227

زبان مدلسازی میتونه از شبه کدها Pseudo Code ساخته بشه یا از کد واقعی ساخته بشه، تصاویر یا دیاگرام ها یا حتی پاراگراف های طولانی از متن ها ساخته بشه. در واقع همه آن چیز هایی که کمک کنند شما بهتر بتونید سیستم رو توصیف و ماکت سازی کنید. المان هایی که قراره این سیستم رو توصیف کنید بهشون نوتیشن Notation میگیم. در واقع به این بخش توضیحات متنی روی notation ها که پروفایل Profile اون نوتیشن هست رو uml meta model میگیم. uml متامدل در واقع شرح و توضیح همه المان هایی هست که توی مدل Uml داریم براساس دامنینی که پروژه در اون domain قرار داره مثلا دامین بانکی، است.

 

اگرچه که Notation همه ماجرا نیست. بدون توضیح دادن اون المان یا Notation کسی قادر نخواهد بود بفهمه اون باکس یا اون علامت یعنی چی؟ یا شایدم باید بتونه حدس بزنه که اون شکلی که ما تو مدل گذاشتیم چیه؟ توضیح دقیقا هر المانی که توی مدل گذاشتیم یعنی دقیقا Semantic اون المان و مفهوم اون المان رو و چیزی که قراره از اون شکل و Notation درک بشه رو بهش Meta-Model میگیم.

 

زبان مدل سازی نرم افزار میتونه هر چیزی را از Notation ها شامل بشه و توضیحات هر مدل که همون متامدل هست. ولی سوال اینه که وقتی کلی راه و روش برای مدل سازی هست چرا ما باید از uml استفاده کنیم؟ اصلا مگه ما نمیتونیم زبان مدل سازی خودمونو درست کنیم؟ یعنی هم المان ها رو بکشیم و هم توضیحشون بدیم که برای بقیه قابل درک باشه؟ باید بگم هر روشی برای مدلسازی داشته باشیم برای خودش مزایا Advantage و ضررها و ایرادات Disadvantage هایی رو داره. ولی uml خودش 6 تا مزیت مهم داره:

 

 

6 مزیت اصلی Uml نسبت به سایر روش های مدلسازی نرم افزار

 

زبان مدلسازی UML به نسبت سایر روش های مدلسازی نرم افزار و سیستم،شش تا مزیت مهم و اصلی داره که عبارتند از:

 

uml یک زبان رسمیه: هر کدام از المان های این زبان مدلسازی به درستی تعریف شده اند و خیلی ها معانی اون المان را میدانند و شما خیالتون راحته وقتی مدلتونو به کسی میدین اون آدم میتونه بفهمه این المان معنیش چیه؟

یو ام ال مختصر و مفیده Consice: کل زبان با یک سری المان محدود ساخته شده و طراحی میشه یعنی Notation هاش زیاد نیست

یو ام ال جامع و کامله Comprehensive است: یو ام ال با همین نوتیشن های محدودش میتونه هر نوع سیستمی رو با هر شکلی و بصورت کامل توصیف کنه

قابل توسعه Scalable است: این uml اونقدر رسمی و کامل هست که هر جا لازم باشه ما یه نرم افزار خیلی بزرگ و توصیف کنیم بتونیم اینکارو بکنیم و برای نرم افزارهای کوچک هم همین uml به سادگی میتونه مدلسازی کنه. یعنی از نرم افزارهای ریز تا بزرگ میتونه خودشو Scale کنه

UML براساس آموخته ها و تجربیات ساخته شده: یو ام ال براساس بهترین تجربیات و اعلی ترین اتفاقات در نرم افزارهای شی گرا Object Oriented Softwares در طی 15-20 سال گذشته ساخته شده و بهبود داده شده.

Uml  استاندارده: uml توسط گروهی کنترل و مدیریت میشه که تعامل فعالی با حوزه های دانشگاهی و پروژه ها در سرتاسر دنیا دارندکه به اینها گروه استاندارد UML میگن و این تیم استاندارد مطمئن میشه که این زبان مدلسازی همواره و در همه نوع پروژه ای قابلیت همکاری و استفاده رو داشته باشه و به این معنی هست که uml یک محصول خاص برای مدل سازی محسوب میشه

 

 

مدل سازی با کد نوشته شده Modeling By Code بدون استفاده از UML

 

کدهای نرم افزار خودشون یه نمونه از مدلسازی دنیای واقعی هستند که در این مدلسازی هیچ مورد غیراضافی و غیرمهمی حذف نشده، یعنی همه آن چیزی که باید در عمل در نرم افزار نهایی وجود داشته باشه، توی کدنویسی و کدهای نرم افزار هم طبیعتا وجود دارند. هر سطر از کد نرم افزار برای ی بخشی از نرم افزار مهمه. ما توی کدهای نرم افزار ارث بری، کلاس ها، ارتباط بین کلاس ها، متغیرها و تمام جزییات نرم افزار نهایی رو پیاده سازی میکنیم. خوب چه ایرادی هست اگر خود این کدها رو به عنوان مدل نرم افزار در نظر بگیریم و کلا سراغ uml نریم؟ همه جزییات توش وجود دارن و همه اجزایی که نوشتیم برای کامپایلر معنی و مفهوم دارند و حتی اگر توی کدهامون کامنت نویسی Commenting خوبی داشته باشیم که این کدها برای هر کسی میتونه قابل درک باشه، اینطور نیست؟ خوب واقعیت اینه الان شما قبل اینکه نرم افزارو بنویسی هیچ چیزوی مدل نکردی و مستقیم رفتین نرم افزار رو نوشتین! سورس کد روی خود نرم افزار فقط تمرکز میکنه و متاسفانه کل سیستم رو نمیتونه ببینه، حتی فرض کنیم همه کدهای نرم افزار هم به درستی و بصورت کامل نوشته شده باشه، این کدها نمیتونن به شما بگن که این نرم افزار توسط کی و چطوری قراره استفاده باشه. اصلا نمیتونه بهتون بگه این نرم افزار قراره چطوری استقرار Deploy داده بشه و کدهای نرم افزار اصلا تصویر بزرگ و کاملی Big Picture از نرم افزار ندارند.

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
0936729227azsoftir.com

09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
0936729227

وقتی این تصویر بزرگ از پروژه و مدل حذف بشه و فقط کد داشته باشین، شما نیاز به ابزارهای دیگری خواهید داشت که با اونها به دیگران این نرم افزار رو توضیح بدین. برای فهم کدهار نرم افزار شما باید برنامه نویس باشید و هر کسی نمیتونه کدهای نرم افزارو بفهمه، مدیر پروژه یا مشتری نمیتونن از روی کدهای شما نرم افزار رو بفهمند. این افراد نیاز دارند فقط بفهمن اجزا و کامپوننت های این سیستم چیاست؟ و قراره این اجزا چطوری با هم کار کنند؟ سورس کد نمیتونه یک دید سطح بالا High-Level View به مخاطبان بده و به جزییات پیاده سازی نرم افزار پرداخته و به همی

:: موضوعات مرتبط: rashnalrose (رشنال روز) , ,
:: بازدید از این مطلب : 70

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 شهريور 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

روژه مهندسی نرم افزار-تجزیه و تحلیل کتابخانه

توضیحات
    دسته: مهندسی نرم افزار و UML   

 
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
دانلود پروژه مهندسی نرم افزار - تجزیه و تحلیل کتابخانه  [شامل نمودار Use Case Diagram ، نمودار Class Diagram و نمودار Sequence Diagram (نمودار توالی) انجام شد در نرم افزار رشنال رز Rational Rose ]

نوع فرمت : JPEG

قیمت : رایگان

دانلود پروژه مهندسی نرم افزار - تجزیه و تحلیل کتابخانه [شامل نمودار Use Case Diagram ، نمودار Class Diagram و نمودار Sequence Diagram (نمودار توالی) انجام شد در نرم افزار رشنال رز Rational Rose ]

 

این پروژه اولین بار توسط وب سایت تک پی دی انتشار داده شده است .

 

 

 

 

برای ارسال پروژه ، مقاله و تحقیق خود جهت انتشار در سایت از ایمیل زیر استفاده کنید.

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

 

 برچسب ها:
تحلیل سیستم مدیریت کتابخانهتحلیل سیستم مدیریت کتابخانه
دانلود با لینک مستقیمدانلود با لینک مستقیم
دانلود برتردانلود برتر
دانلود رایگان, دانلود رایگان پروژهدانلود رایگان, دانلود رایگان پروژه
دانلود نمودار های سیستم کتابخانه با رشنال رزدانلود نمودار های سیستم کتابخانه با رشنال رز
دانلود پروژه UMLدانلود پروژه UML
دانلود پروژه رایگان, دانلود پروژه مهندسی نرم افزاردانلود پروژه رایگان, دانلود پروژه مهندسی نرم افزار
دانلود پروژه های درس مهندسی نرم افزاردانلود پروژه های درس مهندسی نرم افزار
دانلود پروژه های رشته کامپیوتردانلود پروژه های رشته کامپیوتر
شرح سناریوی Use Case ها, فنی و مهندسی, مدیریت کتابخانه‎شرح سناریوی Use Case ها, فنی و مهندسی, مدیریت کتابخانه‎
مهندسی کامپیوتر, نمودار مر بوط به کاربر کتابخانهمهندسی کامپیوتر, نمودار مر بوط به کاربر کتابخانه
نمودار مر بوط به کاربر کتابخانهنمودار مر بوط به کاربر کتابخانه

 

 

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

نمودار مفهومی Context Diagramنمودار مفهومی Context Diagram

نمودار های Use Case مربوط به موجودیت هانمودار های Use Case مربوط به موجودیت ها
نمودارهای Active Diagramنمودارهای Active Diagram
نمودارهای DFDنمودارهای DFD
نمودارهای ترتیبینمودارهای ترتیبی
پروژهپروژه
پروژه تجزیه و تحلیلپروژه تجزیه و تحلیل
پروژه تجزیه و تحلیل سیستم مدیریت کتابخانه‎پروژه تجزیه و تحلیل سیستم مدیریت کتابخانه‎
پروژه رایگان رشنال رزپروژه رایگان رشنال رز
پروژه رشنال رزپروژه رشنال رز
پروژه مهندسی نرم افزارپروژه مهندسی نرم افزار
چارت عملیاتی کتابخانهچارت عملیاتی کتابخانه
چارت عملیاتی کتابخانه, دانلود پروژه UML, دانلود پروژه مهندسی نرم افزارچارت عملیاتی کتابخانه, دانلود پروژه UML, دانلود پروژه مهندسی نرم افزار
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276



:: موضوعات مرتبط: rashnalrose (رشنال روز) , ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

پروژه مهندسی نرم افزار-تجزیه و تحلیل کتابخانه
توضیحات
    نوشته شده توسط Super User   
    دسته: مهندسی نرم افزار و UML   
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
وژه مهندسی نرم افزار - تجزیه و تحلیل کتابخانه  [شامل نمودار Use Case Diagram ، نمودار Class Diagram و نمودار Sequence Diagram (نمودار توالی) انجام شد در نرم افزار رشنال رز Rational Rose ]

نوع فرمت : JPEG

دانلود پروژه مهندسی نرم افزار - تجزیه و تحلیل کتابخانه [شامل نمودار Use Case Diagram ، نمودار Class Diagram و نمودار Sequence Diagram (نمودار توالی) انجام شد در نرم افزار رشنال رز Rational Rose ]
این پروژه اولین بار توسط وب سایت تک پی دی انتشار داده شده است .
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
پروژه مهندسی نرم افزار - سناریو کتابخانه

    نوشته شده توسط مدیر   
    دسته: مهندسی نرم افزار و UML   
دانلود پروژه مهندسی نرم افزار  : سناریو کتابخانه [شامل گزارش کامل سیستم و به همراه  تصاویر نمودار Use Case Diagram ، نمودار Class Diagram و نمودار Sequence Diagram (نمودار توالی) ]

نوع فرمت : Word

قیمت : رایگان

 azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

تجزیه و تحلیل کتاب فروشی آنلاین [شامل نمودار Use Case Diagram ، تمودار Class Diagram و نمودار Sequence Diagram (نمودار توالی) ]

این پروژه اولین بار توسط وب سایت تک پی دی انتشار داده شده است .

پروژه مهندسی نرم افزار-سناریو سیستم کتاب فروشی آنلاین

توضیحات
    نوشته شده توسط مدیر   
    دسته: مهندسی نرم افزار و UML   

دانلود پروژه : سناریو تجزیه و تحلیل کتاب فروشی آنلاین [شامل تصاویر نمودار Use Case Diagram ، نمودار Class Diagram و نمودار Sequence Diagram (نمودار توالی) به همراه تصویر جدول بانک اطلاعاتی SQL ]

تجزیه و تحلیل کتاب فروشی آنلاین [شامل نمودار Use Case Diagram ، تمودار Class Diagram و نمودار Sequence Diagram (نمودار توالی) ]

پروژه مهندسی نرم افزار-تجزیه و تحلیل کتاب فروشی آنلاین

 azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
    دسته: مهندسی نرم افزار و UML  

دانلود پروژه مهندسی نرم افزار - تجزیه و تحلیل کتاب فروشی انلاین  [شامل نمودار Use Case Diagram ، نمودار Class Diagram و نمودار Sequence Diagram (نمودار توالی) انجام شد در نرم افزار رشنال رز Rational Rose ]




پروژه مهندسی نرم افزار-تجزیه و تحلیل کتاب فروشی آنلاین

 

این پروژه اولین بار توسط وب سایت تک پی دی انتشار داده شده است .

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
دانلود پروژه مهندسی نرم افزار - تجزیه و تحلیل اداره ثبت احوال

    نوشته شده توسط مدیر   
    دسته: مهندسی نرم افزار و UML   


دانلود پروژه مهندسی نرم افزار - تجزیه و تحلیل اداره ثبت احوال [شامل نمودار Use Case Diagram ، نمودار Class Diagram و نمودار Sequence Diagram (نمودار توالی) ]

 توای فایل :

1- سناریو
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
2- کلیه دیاگرام ها و نمودار های UML

3- فایل MDL رشنال رز

4- نمودارها و دیاگرام های CRC با فرمت پاورپوینت

5- پروژه بسیار بسیار کامل
لینک مرتبط » تجزیه و تحلیل سیستم فروشگاه مواد غذایی پروژه مهندسی نرم افزار

 azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com



:: موضوعات مرتبط: rashnalrose (رشنال روز) , ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

ست پروژه تجزیه تحلیل مهندسی نرم افزار
پروژه سیستم ثبت اسناد و املاک به همراه کلیه نمودارهای DFD ، ERD و توضیحات کامل) چهل و پنج صفحه10000
همراه با نمودارهای سازمانی – چارت ها – نمودارهای ERD و DFD و... این پروژه در قالب ۱۰۶ اسلاید پاورپوینت و ۱۰۱ صفحه در قالب PDF میباشد . PowerPoint و Document 12000

پروژه تجزیه و تحلیل سیستم زبانسرا – همراه با نمودارهای سازمانی – چارت ها – نمودارهای ERD و DFD و... Document 12000

 

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

پروژه تجزیه و تحلیل سیستم بیمارستان – همراه با نمودارهای سازمانی – چارت ها – نمودارهای ERD و DFD و... این پروژه در قالب ۵۲ اسلاید و ۴۶ صفحه فایل WORD میباشد . PowerPoint وDocument 12000
پروژه برنامه انبار (به همراه Data Flow Diagrams و کلیه نمودارها و توضیحات کامل در مورد نیازمندیهای سیستم) 70 صفحه PowerPoint و Document 12000
پروژه سیستم رای گیری آنلاین ( به همراه کلیه نمودارها و توضیحات کامل در مورد نیازمندیهای سیستم ) 80 صفحه Document 12000
پروژه طراحی سیستم نرم افزاری واحد ازاریابی و فروش گروه صنعتی کهرنگ ( به همراه کلیه نمودارهای DFD ،ERD و توضیحات کامل) 60 صفحه Document 12000

پروژه سیستم مکانیزه ویدئو کلوپ ( به همراه کلیه نمودارهای DFD ،ERD و توضیحات کامل) 45 صفحه Document 10000

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

 

پروژه سیستم بیمارستان ( به همراه کلیه نمودارهای DFD ،ERD و توضیحات کامل) 50 صفحه Document 10000
پروژه سیستم بانک ( به همراه کلیه نمودارهای DFD ،ERD و توضیحات کامل) 60 صفحه Document 10000
پروژه سیستم راه آهن ( به همراه کلیه نمودارهای DFD ،ERD و توضیحات کامل) 40 صفحه Document 10000
پروژه سیستم کتابفروشی آنلاین ( به همراه کلیه نمودارهای DFD ،ERD و توضیحات کامل) 101 صفحه PDF 12000
پروژه سیستم کتابخانه ( به همراه کلیه نمودارهای DFD ،ERD و توضیحات کامل) 80 صفحه PDF 10000

پروژه سیستم رزرو بلیط آژانس مسافرتی ( به همراه کلیه نمودارهای DFD ، ERD و توضیحات کامل) 60 صفح12000

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

 

پروژه سیستم حسابداری - امور مالی( به همراه کلیه نمودارهای DFD ، ERD و توضیحات کامل) 50 صفحه Document 10000
پروژه سیستم هتل ( به همراه کلیه نمودارهای DFD ، ERD و توضیحات کامل ، Use Case ها و . . .) 60 صفحه Document 12000
پروژه سیستم داروخانه(کلیه نمودارهای DFD ، ERD و توضیحات کامل ، Use Case ها و ...) 50 صفحه Document 12000
پروژه سیستم دفتر خدمات پست(کلیه نمودارهای DFD ، ERD و توضیحات کامل ، Use Case ها و ...) 50 صفحه Document 12000
پروژه سیستم امور مشترکین تلفن همراه(نمودارهای DFD ، ERD و توضیحات کامل، Use Case ها و...) 50 صفحه Document 18000
20 پروژه سیستم ثبت نام دانشگاه آزاد اراک( به همراه کلیه نمودارهای DFD ،ERD و توضیحات کامل) 80 صفحه


azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

Document 10000



:: موضوعات مرتبط: rashnalrose (رشنال روز) , ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

 پروژه تجزیه و تحلیل کارخانه کفش-پروژه مهندسی نرم افزار
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
در این پروژه کارخانه کفش به صورت مختصر و مفید تجزیه تحلیل شده و دیاگرامها و نمودارها در حد استاندارد طراحی شده ا

مستندات تولید شده برای این پروژه به شرح ذیل می باشد.

    اکیدا پیشنهاد می شود برای درک بهتر سیستم، مستندات، به ترتیب آورده شده در زیر مورد مطالعه قرار بگیرند.
    ابتدا موارد کاربری توضیح داده شده و سپس نمودارهای مربوط به آزمایشگاه مهندسی نرم افزار آورده شده است.

فهرست پروژه تجزیه و تحلیل نرم افزار مدیریت درمانگاه به شکل زیر می باشد:
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
    نمودار مورد کاربرد
    نمودار فعالیت
    نمودار کلاس
    رابطه تناظر – رابطه جمعی
    نمودار توالی
    نمودار همکاری
    مشخصات موارد کاربری ثبت نام بیماران
    مشخصات تعیین کاربری زمان مراجعه بیماران
    مشخصات موارد کاربری لیست گیری
    مشخصات موارد کاربری ویرایش اطلاعات بیماران
    مشخصات موارد کاربرد ثبت فیش بیمار یا ارائه فیش به بیمار
دانلود پروژه مهندسی نرم افزار یک تجزیه و تحلیل سیستم بانک

دانلود پروژه مهندسی نرم افزار یک , تجزیه و تحلیل سیستم بانک , پروژه مهندسی نرم افزار یک , سیستم بانک , پروژه مهندسی نرم افزار , سناریو , dfd
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
برنامه نویسی ، سورس ، پروژه

 

وژه مهندسی نرم افزار پروژه تجزیه و تحلیل (مهندسی نرم افزار) پروژه درس مهندسی نرم افزار *پروژه برنامه انبار (به همراه Data Flow Diagrams و کلیه نمودارها و توضیحات کامل در مورد نیازمندیهای سیستم) 70 صفحه *پروژه سیستم رای گیری آنلاین ( به همراه کلیه نمودارها و توضیحات کامل در مورد نیازمندیهای سیستم) *پروژه سیستم بازاریابی و فروش ( به همراه کلیه نمودارهای DFD ،ERD و توضیحات کامل) *پروژه سیستم مکانیزه ویدئو کلوپ ( به همراه کلیه نمودارهای DFD ،ERD و توضیحات کامل) *پروژه سیستم بانک ( به همراه کلیه نمودارهای DFD ،ERD و توضیحات کامل) *پروژه سیستم راه آهن ( به همراه کلیه نمودارهای DFD ،ERD و توضیحات کامل) - پروژه تجزیه و تحلیل سیستم بانک – همراه با نمودارهای سازمانی – چارت ها – نمودارهای ERD و DFD و... *پروژه سیستم کتابخانه DFD ،ERD - پروژه تجزیه و تحلیل سیستم زبانسرا – همراه با نمودارهای سازمانی – چارت ها – نمودارهای ERD و DFD و... - پروژه تجزیه و تحلیل سیستم فروشگاه اینترنتی چارت ها – نمودارهای ERD و DFD و... - پروژه تجزیه و تحلیل سیستم بانک نمودارهای ERD و DFD و... پروژه های دانشجویی پروژه کارآفرینی پروژه آماده مقالات تخصصی روش تحقیق پروژه مالی پروژه کارآموزی پروژه کارورزی گزارش کارورزی گزارش کار آموزی تجزیه و تحلیل مهندسی نرم افزار SSADM مهندسی نرم افزار UML مستند سازی طراحی وب کارآموزی پروژه شبیه سازی دلفی پاسکال ویژوال بیسیک مولتی مدیا C++ , C ASP #C پایگاه داده PHP delphi asp asp.net پروژه های آماری آمار مهندسی Access و Excel بانک erd پروژه uml داروخانه erd طرح های کارآفرینی مقالات برق کنترل پروژه MSP نمودار uml نمودار همکاری نمودار توالی نمودار مورد کاربرد نمودار کلاس نمودار حالت نمودار فعالیت dfd erd rational rose uml usecase diagram sequence diagram collaboration diagram class diagram state diagram پروژه سیستم کتابخانه و تاکسی تلفنی .هتل .دبیرخانه دیجیتال.سایت

 

 

 

 

آزمون.بیمه خدمات درمانی.داروخانه.ثبت نام دانشگاه.بیمارستان.کارگزینی.انبار .آموزشگاه زبان.حضور و غیاب و.پارکینگ ماشین.بیمه

ماشین.و.... رشنال رز پروژه رشنال رز دبیر خانه به همراه سناریوی کامل و فایل رشنال پروژه رشنال رز داروخانه به همراه سناریوی کامل و فایل رشنال پروژه رشنال رز دانشگاه به همراه سناریوی کامل و فایل رشنال پروژه رشنال رز فنی و حرفه ای به همراه سناریوی کامل و فایل رشنال پروژه رشنال رز اداره پست به همراه سناریوی کامل و فایل رشنال پروژه رشنال رز فروشگاه اینترنتی به همراه سناریوی کامل و فایل رشنال پروژه رشنال رز فروشگاه زنجیره ای به همراه سناریوی کامل و فایل رشنال پروژه رشنال رز آموزش و پرورش به همراه سناریوی کامل و فایل رشنال پروژه رشنال رز ترمینال مسافر بری به همراه سناریوی کامل و فایل رشنال پروژه رشنال رز مخابرات به

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

همراه سناریوی کامل و فایل رشنال پروژه رشنال رز انبار به همراه سناریوی کامل و فایل رشنال پروژه رشنال رز مطب به همراه سناریوی کامل و فایل رشنال پروژه رشنال رز بیمارستان به همراه سناریوی کامل و فایل رشنال پروژه رشنال رز به همراه سناریوی کامل و فایل رشنال پروژه رشنال رز دبیر خانه به همراه سناریوی کامل و فایل رشنال پروژه رشنال رز دبیر خانه به همراه سناریوی کامل و فایل رشنال پروژه رشنال رز دبیر خانه به همراه سناریوی کامل و فایل رشنال پروژه رشنال رز دبیر خانه به همراه سناریوی کامل و فایل رشنال پروژه رشنال رز دبیر خانه به همراه سناریوی کامل و فایل رشنال پروژه رشنال رز دبیر خانه به همراه سناریوی کامل و فایل رشنال لیست کلیه سایت های تبلیغاتی ایرانی

 

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276



:: موضوعات مرتبط: rashnalrose (رشنال روز) , ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

دانلود پروژه مهندسی نرم افزار-تجزیه تحلیل دبیرخانه ثبت احوال

عنوان پروژه:تجزیه تحلیل دبیرخانه ثبت احوال
 azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
قالب بندی: word-mdl
 
دانلود فایل

ایگانی برچسب: تجزیه و تحلیل سیستم رزرو هتل   
پروژه مهندسی نرم افزار سیستم رزرو هتل

پروژه ها, مهندسی نرم افزار 0
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
پروژه مهندسی نرم افزار سیستم رزرو هتل یکی دیگر از پروژه های مهندسی نرم افزار می باشد که توسط تیم قدرمند projectp30 انجام شده است در این پروژه نیز همانند دیگر پروژه های مهندسی نرم افزار دیگر امکاناتی از قبیل جداول پایگاه داده ، ارتباط بین جداول پایگاه داده ، سورس کدهای پایگاه داده ، نمودار و دیاگرام های ERD ، نمودار و دیاگرام حالت ، نمودار usecase ، نمودار sequence ، نمودار Collboration ، دیاگرام همکاری ، دیاگرام حالت ، دیاگرام class ، مدل های نرم افزاری و … وجود دارد.در این پروژه نیز تمام نمودارهای و دیاگرام ها توسط نرم افزار rational rose ترسیم شده است.برای انجام پروژه های مهندسی نرم افزار که موضوعشان در لیست پروژه های این سایت نمی باشد به تلفن هایی که در سایت است پیامک بدهید. در ضمن کاربران عزیز می توانند برای انجام پروژه های برنامه نویسی مخصوصاً پروژه های مهندسی نرم افزار که لیست آنها در سایت نمی باشد از طریق فرم سفارش پروژه،پروژه مورد نظر خود را سفارش دهند

روژه مهندسی نرم افزار تجزیه و تحلیل سیستم رستوران قابل ارائه  برای درس مهندسی نرم افزار ۱ و ۲ دارای موارد زیر می باشد:

چکیده

تاریخچه رستوران

رستوران الکترونیکی

سیستم دستی رستوران ها

تحلیل نیازها وامکان سنجی

شناسایی سیستم موجود 

نیازهای جدید سیستم

بررسی مخاطرات احتمالی در پروژه

بررسی حدود پروژه

سیستم مکانیزه رستوران ها

مجموعه امکانات یک نرم افزار رستوران

فروش سالن و حضوری

حسابداری

انبار

ارسال SMS

تفاوت سیستم دستی و سیستم مکانیزه رستوران

دیاگرام خدمات سیستم مکانیزه رستوران

چارت سازمانی رستوران

دیاگرام مراحل ایجاد سیستم رستوران

دیاگرام حالت سیستم رستوران

 

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276۱

دیاگرام حالت سیستم رستوران ۲

وظایف موجودیت های سیستم رستوران

نمودار های جریان داده

نمودار DFD سطح صفر

نمودار DFD سطح یک موجودیت مشتری

نمودار DFD سطح یک موجودیت گارسون و آشپزخانه

نمودار DFD سطح یک موجودیت صندوق دار و انباردار

نمودار DFD سطح یک موجودیت حسابدار و انباردار

موجودیت ها

روابط بین موجودیت ها

برای چه نمودار ERD رسم می کنیم؟

نمودار ERD مشتری در سیستم رستوران

نمودار ERD آشپزخانه در سیستم رستوران

نمودار ERD گارسون در سیستم رستوران

نمودار ERD صندوق دار در سیستم رستوران

 


azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

نمودار ERD حسابدار در سیستم رستوران

سناریوی موجودیت ها

جدول تصمیم گیری مشتری

نمودار گانت

هزینه پروژه

نمودار هزینه پروژه

دیکشنری ساختار داده صندوق دار

دیکشنری ساختار داده حسابدار

دیکشنری ساختار داده انباردار

دیکشنری ساختار داده مدیر رستوران

نمودار انتقال گذر حالت ۱

نمودار انتقال گذر حالت ۲

نمودار انتقال گذر حالت ۳

نمودار انتقال گذر حالت ۴

نمودار مسیر بحرانی

روش محاسبه مسیر بحرانی

 


azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

ن



:: موضوعات مرتبط: rashnalrose (رشنال روز) , ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

شرح مختصر :شرح سیستم دفترخانه ثبت اسناد رسمی : دفترخانه را درواقع می توان یک مکانی به شمارآورد که به طور کامل با مردم و اموال انها سروکار دارد.

بخش های مختلف دفترخانه اسناد رسمی :

۱) یک دفتر خانه را می توان به قسمت های مختلفی تقسیم کرد که در این قسمت به این موارد اشاره کرده و هر کدام را به طور مختصر شرح می دهیم :

۱-             رییس دفتر خانه

۲-             قسمت ثبت تقاضاها

۳-             قسمت تکمیل مدارک

 

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

 

۴-             قسمت پرونده سازی برای متقاضی

۵-             قسمت ثبت پرونده

۶-             قسمت بایگانی

رییس دفتر خانه : رییس یک دفتر خانه در واقع کسی است که بر کار تمام کارمندان نظارت دارد و روابط بین انها را بر قرار می سازد. رییس دفترخانه همیشه کارهای اصلی را انجام می دهد که از جمله کارهای او می توان به امضای اخر ان ثبت یا سند متقاضی اشاره کرد که هم در اول و هم در اخر پرونده صورت می گیرد.

طرح مهندسی نرم افزار تجزیه و تحلیل سیستم آژانس مسکن

طرح مهندسی نرم افزار تجزیه و تحلیل سیستم آژانس مسکندسته: مهندسی نرم افزار
بازدید: 1 بار
فرمت فایل: zip
حجم فایل: 1088 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 15

پروژه مهندسی نرم افزار تجزیه و تحلیل سیستم آژانس مسکن
 

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
خرید

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

محتوای فایل :

1) کلیه دیاگرام ها و نمودار های uml

2) کلیه dfd دیاگرام ها

3) نمودار ERD

4) توضیحات پروژه

دوره آموزش UML

یکی از ابزارهای کارآمد مهندسی نرم افزار استفاده ازUnified Modeling Language (UML)  است، UML  شامل مجموعه ای از تکنیک های نشان گذاری های گرافیکی برای ایجاد مدل های بصری از سیستم های نرم افزاری است که در این دوره آموزشی آن را به طور کامل فرا می گیرید.
این مجموعه آموزش ویدیویی محصول موسسه آموزشی VTC  است که به صورت کاملا رایگان و به مدت زمان 7 ساعت در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

clip_image002

clip_image004

clip_image006
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
در ادامه با برخی از سرفصل های درسی این مجموعه آموزش UML  آشنا می شویم.
آموزش برخی از مقدمات شامل 4 درس
آموزش انواع دیاگرام ها شامل 7 درس
آموزش چیستی و تولید دیاگرام های  Use Case شامل 7 درس
آموزش چیستی دیاگرم کلاس و تولید آن شامل 11 درس
آموزش پیشرفته دیاگرام های کلاس (Class Diagrams) شامل 4 درس
آموزش چیسیتی و تولید دیاگرامObject  و یا همانObject Diagram  شامل 3 درس
آموزش چیستی و نحوه ایجاد دیاگرام هایPackage  شامل 7 درس
آموزش چیستی و تولید دیاگرام حالت (State Diagram) شامل 9 درس
آموزش چیستی و نحوه ایجاد دیاگرام Activity شامل 10 درس
آموزش چیستی و تولید دیاگرام Sequence شامل 10 درس
آموزش کامل دیاگرام روابط (Communication Diagram) شامل 7 درس
آموزش Component Diagram (دیاگرام اجزا) شامل 7 درس
آموزش جامعDeployment Diagram  شامل 6 درس
پروژه مهندسی نرم افزار رشنال رز خرید فروش آماده دانلود Rational-projects
پروژه مهندسی نرم افزار رشنال رز
پروژه مهندسی نرم افزار رشنال رز


فرصی استثنایی برای فروشندگان پروژه های دانشجویی : فروش کلیه پروژه های رشنال رز (تقریبا 20 پروژه) بصورت یکجا با تخفیف فوق العاده مناسب و با کیفیت عالی
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

    پروژه  های مهندسی نرم افزار - تجزیه تحلیل سیستم ها - پروژه های مهندسی نرم افزار - تجزیه تحلیل سیستم ها
    پروژه رشنال رز  مهندسی نرم افزار همراه با کلیه نمودارها

 

        کتابخانه  رشنال  رز با کلیه نمودارها
        کارخانه کفش کامل  رشنال  رز با کلیه نمودارها
        پروژه  های مهندسی نرم افزار
        پروژه بانک با  رشنال  رز
        پروژه بیمارستان با  رشنال  رز
        پروژه هتل با  رشنال  رز
        پروژه مخابرات با  رشنال  رز
        پروژه انبار با  رشنال  رز
        پروژه کشتیرانی با  رشنال  رز
        پروژه هواپیمایی با  رشنال  رز
        پروژه تاکسی تلفنی با  رشنال  رز
        پروژه دانشگاه با  رشنال  رز
        پروژه آموزش و پرورش با  رشنال  رز
        پروژه بنادر با  رشنال  رز
        پروژه فروشگاه اینترنتی با  رشنال  رز
         تجزیه تحلیل آژانس هواپیمایی با رشنال رز
          تجزیه تحلیل آژانس مسافرتی با رشنال رز
          تجزیه تحلیل بنگاه املاک با رشنال رز
          تجزیه تحلیل انبار با رشنال رز
          تجزیه تحلیل بانک با رشنال رز
          تجزیه تحلیل بیمارستان با رشنال رز
          تجزیه تحلیل سیستم بیمه با رشنال رز
          تجزیه تحلیل کنترل امور چک با رشنال رز
        پروژه  مطب  با  رشنال  رز

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

        پروژه اداره پست با  رشنال  رز

        پروژه مالی با  رشنال  رز
        پروژه کارمندان با  رشنال  رز
        پروژه ویدئو کلوپ با  رشنال  رز
          تجزیه تحلیل فروشگاه با رشنال رز
          تجزیه تحلیل فروشگاه موبایل با رشنال رز
          تجزیه تحلیل شرکت گازرسانی با رشنال رز
          تجزیه تحلیل حقوق و دستمزد با رشنال رز
          تجزیه تحلیل هتل با رشنال رز
          تجزیه تحلیل کتابخانه با رشنال رز
          تجزیه تحلیل شرکت خدمات اینترنتی و کامپیوتر با رشنال رز
          تجزیه تحلیل لیزینگ با رشنال رز
        پروژه شرکت نفت با  رشنال  رز
        تجزیه تحلیل سیستم بیمه با رشنال رز
          تجزیه تحلیل کنترل امور چک با رشنال رز
          تجزیه تحلیل کلوپ با رشنال رز
          تجزیه تحلیل بانک با رشنال رز
          تجزیه تحلیل بیمارستان با رشنال رز
          تجزیه تحلیل سیستم دانشگاه با رشنال رز
          تجزیه تحلیل سیستم انتخاب واحد با رشنال رز
        پروژه آتش نشانی با  رشنال  رز
        لاک مسکن با  رشنال  رز
        پروژه رستوران با  رشنال  رز
        پروژه حقوق و دستمزد

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

        فروشگاه اینترنتی  رشنال  رز با کلیه نمودارها

       
        بیمارستان  رشنال  رز با کلیه نمودارها
        فروشگاه کتاب  رشنال  رز با کلیه نمودارها
        دبیر خانه دیجیتال  رشنال  رز با کلیه نمودارها
        کارخانه  رشنال  رز با کلیه نمودارها
        حقوق و دستمزد  رشنال  رز با کلیه نمودارها
        کتابخانه  رشنال  رز با کلیه نمودارها
        کارخانه کفش کامل  رشنال  رز با کلیه نمودارها
          تجزیه تحلیل درمانگاه با رشنال رز
          تجزیه تحلیل داروخانه با رشنال رز
          تجزیه تحلیل مطب با رشنال رز
          تجزیه تحلیل موسسه غیرانتفاعی با رشنال رز
          تجزیه تحلیل رادیولوژی با رشنال رز
          تجزیه تحلیل تالار پذیرایی و رستوران با رشنال رز
          تجزیه تحلیل ثبت احوال با رشنال رز
          تجزیه تحلیل شبکه خبری با رشنال رز
          تجزیه تحلیل شهرداری با رشنال رز
          تجزیه تحلیل تامین اجتماعی با رشنال رز
          تجزیه تحلیل مخابرات با رشنال رز
        فروشگاه اینترنتی  رشنال  رز با کلیه نمودارها
        بیمارستان  رشنال  رز با کلیه نمودارها
        فروشگاه کتاب  رشنال  رز با کلیه نمودارها
        دبیر خانه دیجیتال  رشنال  رز با کلیه نمودارها

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

        کارخانه  رشنال  رز با کلیه نمودارها

        آموزشگاه زبان  رشنال  رز
        اژانس هواپیمایی و مسافرتی  رشنال  رز
        سیستم خود پرداز دستگاه atm  رشنال  رز
         تجزیه تحلیل آژانس هواپیمایی با رشنال رز
          تجزیه تحلیل آژانس مسافرتی با رشنال رز
          تجزیه تحلیل بنگاه املاک با رشنال رز
          تجزیه تحلیل انبار با رشنال رز

 پروژه مهندسی نرم افزار رشنال رز

در صورتی که هیچ فرصتی برای انجام پروژه ندارید تمام کارهای آن را به ما بسپارید تا در کمترین زمان پروژه آماده با مشخصات خودتان را به شما تحویل دهیم .


 azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

  پروژه دانشگاهی
پروژه مهندسی نرم افزار رشنال رز
Submit to Facebook Submit to Google Bookmarks Submit to Twitter Submit to LinkedIn
google

 
+ نوشته شده در ساعت توسط رنجبر  | نظرات
خرید آنلاین پروژه های رشنال رز همراه با داکیومنت
خرید آنلاین پروژه های رشنال رز همراه با داکیومنت

 

هم فایل ورد و هم رشنال

فایل کامل همراه با تمام نمودارها از ابتدا تا انتها در فایل رشنال با پسوند mdl

فایل ورد شامل تمامی نمودارهای رسم شده در نرم افزار رشنال رز

 با ما تماس بگیرید و پروژه مورد نظرتان را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

 

فرصتی استثنایی برای فروشندگان پروژه های دانشجویی : فروش کلیه پروژه های رشنال رز (تقریبا 20 پروژه) بصورت یکجا با تخفیف فوق العاده مناسب و با کیفیت عالی

با ما در تماس باشید


azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

فروش پروژه مهندسی نرم افزار رشنال رز

 



:: موضوعات مرتبط: rashnalrose (رشنال روز) , ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

پروژه آماده مهندسی نرم افزار-تجزیه و تحلیل نرم افزار سیستم دبیرخانه ثبت احوال+فایل رشنال رز
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
جدول 1NF, جدول 2NF, جدول 3NF, دانلود پروژه رشنال رز, دانلود پروژه مهندسی نرم افزار, دبیرخانه, شرح کلی کسب و کار و محیط عملیاتی, شماره کردن نامه های ا
کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل پروژه آماده مهندسی نرم افزار-تجزیه و تحلیل نرم افزار سیستم دبیرخانه ثبت احوال+فایل رشنال رز را مشاهده و در صورت نیاز آن را دریافت نمایید.
پروژه آماده مهندسی نرم افزار-تجزیه و تحلیل نرم افزار سیستم دبیرخانه ثبت احوال+فایل رشنال رز


تعریف سیستم: اگر بخواهیم جایگاهی برای دبیر خانه در یک سازمان تعیین کنیم باید بگوییم که دبیرخانه قلب یک اداره (سازمان) است ، چرا که با تمامی واحدهای سازمان در ارتباط است و ارتباطی را بین آن ها و حتی با سازمان ها ی دیگر ایجاد می کند . وظایف این سازمان عبارتند از : 1-             شماره کردن نامه های ارسالی 2-             شماره کرن نامه های دریافتی. 3-             ثبت نامه های ارسالی و دریافتی . 4-             ثبت اطلاعات فردی و اداری کارمندان . 5-             ارسال نانه به خارج از سازمان . 6-             صدور مرخصی . 7-             ماشینی کردن نامه های اداری . موجودیت …
دریافazsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276ت فایل

پروژه ساعت آنالوگ با lcd گرافیکی و avr

پروژه ساعت آنالوگ با lcd گرافیکی و avr,avr,lcd گرافیکی,پروژه ساعت آنالوگ کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل پروژه ساعت آنالوگ با lcd گرافیکی و avr را مشاهده و در صورت نیاز آن را دریافت نمایید. پروژه ساعت آنالوگ با lcd گرافیکی…
ازدیاد برداشت نفت

ازدیاد برداشت نفت کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل ازدیاد برداشت نفت را مشاهده و در صورت نیاز آن را دریافت نمایید. ازدیاد برداشت نفت                 نوع فایل:word تعداد صفحه:28     مطالبی که…
پیاده سازی و شبیه سازی مبدل فلای بک FLYBACK CONVERTER با نرم افزار متلب‎ matlab

مبدل فلای بک , FLYBACK CONVERTER کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل پیاده سازی و شبیه سازی مبدل فلای بک FLYBACK CONVERTER با نرم افزار متلب‎ matlab را مشاهده و در صورت نیاز آن را دریافت نمایید. پیاده سازی و شبیه…
طراحی تأسیسات مکانیکی بیمارستان و محاسبه سرمایش و گرمایش
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل طراحی تأسیسات مکانیکی بیمارستان و محاسبه سرمایش و گرمایش را مشاهده و در صورت نیاز آن را دریافت نمایید. طراحی تأسیسات مکانیکی بیمارستان و محاسبه سرمایش و گرمایش   پایان نامه رشته مکانیک به صورت…
دانلود پروژه سیستم حقوق و دستمزد با + + C

, به زبان c, دانشجویی, دانلود سورس, دانلود سورس بلوتوث, دانلود پروژه سیستم حقوق و دستمزد با + + C- پروژه سیستم حقوق و دستمزد با + + C کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل دانلود پروژه سیستم حقوق و دستمزد…
دانلود مقاله سعدی و بررسی ورزش و سرگرمی درآثار او

دانلود مقاله ,سعدی, و بررسی, ورزش, و سرگرمی, درآثار او کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل دانلود مقاله سعدی و بررسی ورزش و سرگرمی درآثار او را مشاهده و در صورت نیاز آن را دریافت نمایید. دانلود مقاله سعدی و بررسی…
پکیج باتون طرح گرافیکی 5

باتون,button,عکس باتون,باتون شیک,بانک باتون,مجموعه باتون,بزرگ ترین بانک باتون,ایران باتون,باتون چرخ دنده,باتون زیبا کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل پکیج باتون طرح گرافیکی 5 را مشاهده و در صورت نیاز آن را دریافت نمایید. پکیج باتون طرح گرافیکی 5 ده نمونه باتون…
بررسی تاثیر فناوری ارتباطات در میزان یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی

فناوری ارتباطات, یادگیری, دانش آموزان کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل بررسی تاثیر فناوری ارتباطات در میزان یادگیری دانش آموزان مقطع ابتدایی را مشاهده و در صورت نیاز آن را دریافت نمایید. بررسی تاثیر فناوری ارتباطات در میزان یادگیری دانش آموزان…
پروژه آزمون فرصوتی (Ultrasonic Testing)
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
ازمون فراصوتی, تست های غیر مخرب, ازمون التراسونیک, NDT, nondestructive testing, ultrasonic testing ,UT کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل پروژه آزمون فرصوتی (Ultrasonic Testing) را مشاهده و در صورت نیاز آن را دریافت نمایید. پروژه آزمون فرصوتی (Ultrasonic Testing) این…
پایان نامه بررسی انواع کارت هوشمند

کارتهای هوشمند,متد CSOD,الگوریتم انتخابی AES,برنامه ریزی حافظه COS کاربر عزیز میتوانید مشخصات فایل پایان نامه بررسی انواع کارت هوشمند را مشاهد



:: موضوعات مرتبط: rashnalrose (رشنال روز) , ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

روژه تجزیه و تحلیل نرم افزار مدیریت درمانگاه
پروژه برنامه نویسی , مهندسی نرم افزار
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
پروژه تجزیه و تحلیل نرم افزار مدیریت درمانگاهReviewed by صابر بوستانی on Mar 16Rating:
پروژه تجریه و تحلیل نرم افزار مدیریت درمانگاه

پروژه تجریه و تحلیل نرم افزار مدیریت درمانگاه

یه و تحلیل نرم افزار مدیریت درمانگاه را جهت دانلود قرار داده ایم. مستندات تولید شده برای این پروژه به شرح ذیل می باشد. اکیدا پیشنهاد می شود برای درک بهتر سیستم، مستندات، به ترتیب آورده شده در زیر مورد مطالعه قرار بگیرند. ابتدا موارد کاربری توضیح داده شده و سپس نمودارهای مربوط به آزمایشگاه مهندسی نرم افزار آورده شده است.

فهرست پروژه تجزیه و تحلیل نرم افزار مدیریت درمانگاه به شکل زیر می باشد:

نمودار مورد کاربرد

نمودار فعالیت

نمودار کلاس
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
رابطه تناظر – رابطه جمعی

نمودار توالی

نمودار همکاری

مشخصات موارد کاربری ثبت نام بیماران

مشخصات تعیین کاربری زمان مراجعه بیماران

مشخصات موارد کاربری لیست گیری

مشخصات موارد کاربری ویرایش اطلاعات بیماران
مشخصات موارد کاربرد ثبت فیش بیمار یا ارائه فیش به بیمار
جهت دانلود پروژه تجزیه و تحلیل نرم افزار مدیریت درمانگاه به ادامه مطلب مراجعه نمایید
اطلاعات فایل
راهنمای دانلود گزارش خرابی لینک آموزش تعمیر فایل زیپ
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

    دانلود رایگاه پروژه مهندسی نرم افزار تجزیه و تحلیل کارخانه کفش
    دانلود هشت پروژه مهندسی نرم افزار
    پروژه مهندسی نرم افزار تجزیه و تحلیل سیستم انتخاب واحد دانشگاه
    سناریو و پروژه مهندسی نرم افزار سیستم مدیریت داروخانه
    دانلود نرم افزار Cecima WinDesign 10.0.1 مدل سازی و مدیریت داده ها
    دانلود پروژه تجزیه و تحلیل باشگاه ورزشی در رشنال رز
    پروژه مهندسی نرم افزار سیستم جامع اطلاعات شهدا و ایثارگران
    آموزش رسم نمودار توالی به همراه مثال


دانلود پروژه مهندسی نرم افزار - تجزیه و تحلیل اداره ثبت احوال

توضیحات
    دسته: مهندسی نرم افزار و UML   

 azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

دانلود پروژه مهندسی نرم افزار - تجزیه و تحلیل اداره ثبت احوال [شامل نمودار Use Case Diagram ، نمودار Class Diagram و نمودار Sequence Diagram (نمودار توالی) ]

نوع فرمت : JPEG

 این پروژه توسط سایت تک پی دی آماده و انتشار داده شده اس
دانلود نسخه دم
توجه : برای خرید سورس پروژه کلیک کنید .

توضیحات: با سلام پروژه مذکور در نرم افزار  Rational Rose Enterprise نوشته شده است. بعد از پرداخت لینک دانلود فعال شده و به راحتی می توانید سورس پروژه مورد نظر را دانلود کنید.


 برچسب ها
UMLUML
Use Case DiagramUse Case Diagram
تجزیه و تحلیل اداره ثبت احوالتجزیه و تحلیل اداره ثبت احوال
تجزیه و تحلیل ثبت احوال با نرم افزار رشنال رزتجزیه و تحلیل ثبت احوال با نرم افزار رشنال رز
تجزیه و تحلیل سیستمتجزیه و تحلیل سیستم
تجزیه و تحلیل سیستم آزمایشگاهتجزیه و تحلیل سیستم آزمایشگاه
تجزیه و تحلیل سیستم آموزشگاه کامپیوترتجزیه و تحلیل سیستم آموزشگاه کامپیوتر
تجزیه و تحلیل سیستم استانداریتجزیه و تحلیل سیستم استانداری

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

تجزیه و تحلیل سیستم بانکتجزیه و تحلیل سیستم بانک

تجزیه و تحلیل سیستم بسیجتجزیه و تحلیل سیستم بسیج
تجزیه و تحلیل سیستم بهداشتتجزیه و تحلیل سیستم بهداشت
تجزیه و تحلیل سیستم بیمارستانتجزیه و تحلیل سیستم بیمارستان
تجزیه و تحلیل سیستم بیمهتجزیه و تحلیل سیستم بیمه
تجزیه و تحلیل سیستم جنگل بانیتجزیه و تحلیل سیستم جنگل بانی
تجزیه و تحلیل سیستم خدمات کامپیوتریتجزیه و تحلیل سیستم خدمات کامپیوتری
تجزیه و تحلیل سیستم دانشگاهتجزیه و تحلیل سیستم دانشگاه
تجزیه و تحلیل سیستم درمان گاهتجزیه و تحلیل سیستم درمان گاه
تجزیه و تحلیل سیستم رستورانتجزیه و تحلیل سیستم رستوران
تجزیه و تحلیل سیستم سازمان تامین اجتماعیتجزیه و تحلیل سیستم سازمان تامین اجتماعی
تجزیه و تحلیل سیستم سیستم دانشگاهتجزیه و تحلیل سیستم سیستم دانشگاه
تجزیه و تحلیل سیستم شرکت کامپیوتریتجزیه و تحلیل سیستم شرکت کامپیوتری
تجزیه و تحلیل سیستم شهداریتجزیه و تحلیل سیستم شهداری
تجزیه و تحلیل سیستم فرمانداریتجزیه و تحلیل سیستم فرمانداری
تجزیه و تحلیل سیستم فروشگاهتجزیه و تحلیل سیستم فروشگاه
تجزیه و تحلیل سیستم فست فودتجزیه و تحلیل سیستم فست فود
تجزیه و تحلیل سیستم مدرسهتجزیه و تحلیل سیستم مدرسه
تجزیه و تحلیل سیستم مرغ داریتجزیه و تحلیل سیستم مرغ داری
تجزیه و تحلیل سیستم هلال احمرتجزیه و تحلیل سیستم هلال احمر
تجزیه و تحلیل سیستم پرنده فروشیتجزیه و تحلیل سیستم پرنده فروشی
تجزیه و تحلیل سیستم پلیس راهتجزیه و تحلیل سیستم پلیس راه
تجزیه و تحلیل سیستم کتاب فروشی آنلاینتجزیه و تحلیل سیستم کتاب فروشی آنلاین
تجزیه و تحلیل سیستم کتابخانهتجزیه و تحلیل سیستم کتابخانه
تجزیه و تحلیل سیستم کلانتریتجزیه و تحلیل سیستم کلانتری

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

 

تمودار Class Diagramتمودار Class Diagram

دانلود رایگان پروژه مهندسی نرم افزاردانلود رایگان پروژه مهندسی نرم افزار
دانلود نرم افزار رشنال رز|دانلود نمودار توالی در رشنال رزدانلود نرم افزار رشنال رز|دانلود نمودار توالی در رشنال رز
مهندسی نرم افزارمهندسی نرم افزار
مهندسی نرم افزار |پرسمن|آز مهندسی نرم افزار |کاردانی |کارشناسیمهندسی نرم افزار |پرسمن|آز مهندسی نرم افزار |کاردانی |کارشناسی
مهندسی نرم افزار و UMLمهندسی نرم افزار و UML
نمودار ER ثبت احوال با رشنال رز|نمودار DFD ثبت احوال با رشنال رزنمودار ER ثبت احوال با رشنال رز|نمودار DFD ثبت احوال با رشنال رز
نمودار ER سیستم انتخاب واحد|نمودار ER فروشگاه|نمودار ER|نمودار توالینمودار ER سیستم انتخاب واحد|نمودار ER فروشگاه|نمودار ER|نمودار توالی
نمودار Sequence Diagramنمودار Sequence Diagram
نمودار Use Case Diagram اورژانس با نرم افزار رشنال رزنمودار Use Case Diagram اورژانس با نرم افزار رشنال رز
نمودار توالینمودار توالی
کتابفروشی آنلاین با نرم افزار رشنال رزکتابفروشی آنلاین با نرم افزار رشنال رز
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
نلود رایگان تجزیه و تحلیل کتابخانه
دسته‌بندی‌ها: پروژه مهندسی نرم افزار
22 شهریور 1396
1,149 بازدید
دانلود رایگان تجزیه و تحلیل کتابخانه

تجزیه و تحلیل سیستم کتابخانه برای پروژه درس مهندسی نرم افزار که در این پست می توانید آن را رایگان دانلود نمایید.
دانلود پروژه مهندسی نرم افزار - تجزیه و تحلیل کتابخانه
کتابخانه چیست؟

کتابخانه به مجموعه‌ای از اطلاعات و منابع و خدمات اطلاعاتی گفته می‌شود که توسط یک نهاد عمومی، خصوصی یا یک شخص نگهداری و اداره می‌شود. از نگاه سنتی، کتابخانه به طور معمول به کتاب مجموعه ای از اطلاعات درمورد یک فرد یا یک جسم یا یک موضوعی است که در صفحاتی کاغذی نوشته یا چاپ می شود. به طور خلاصه به مجموعه‌ای از کتاب‌ها کتابخانه گفته می‌شود.
این پروژه مهندسی نرم افزار شامل موارد زیر است

     نمودار Use Case Diagram
    نمودار Class Diagram
    نمودار Sequence Diagram (نمودار توالی)
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
در صورتی که مایل بودید که برنامه تحت وب کتابخانه آنلاین را دانلود کنید یا همچنین خواستید که برنامه تحت ویندوز کتابخانه را دانلود کنید به پست های قبلی ما مراجعه کنید

نمودارها  با استفاده از  نرم افزار رشنال رز Rational Rose طراحی شده است

دانلود رایگان تجزیه و تحلیل کتابخانه

دانلود رایگان تجزیه و تحلیل کتابخانه
تجزیه و تحلیل سیستم کتابخانه برای پروژه درس مهندسی نرم افزار که در این پست می توانید آن را رایگان دانلود نمایید.
دانلود رایگان مستندات سیستم مشاور املاک
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
دانلود رایگان مستندات سیستم مشاور املاک
دراین پروژه مشتری را به عنوان ACTOR معرفی میکنیم. کسی که به مشاوراملاک مراجعه می کند ویکی از تقاضاهای خرید، فروش یا اجاره را مطرح می کند که USE CASE های این سیستم را شامل می شود
دانلود رایگان تجزیه و تحلیل سیستم انتخاب واحد دانشگاه

دانلود رایگان تجزیه و تحلیل سیستم انتخاب واحد دانشگاه
تجزیه و تحلیل سیستم انتخاب واحد دانشگاه برای درس برای درس مهندسی نرم افزار در این قسمت قرار میدهیم
متدولوژیAgile و روشهای زیر مجموعه

متدولوژیAgile و روشهای زیر مجموعه
چابکی توانایی ایجاد و پاسخ به تغییرات به منظور کسب سود در محیط متلاطم حرفه می باشد.چابکی و چابک بودن ارتباط تنگاتنگی با مسئله ی تغییر دارد. سازمانی که نخواهد و یا ‏نتواند در مقابل تغییرات عکس العمل مناسب نشان دهدبایستی منتظر لطمات شدید و در نهایت مرگ باشد.‏
دانلود رایگان تجزیه و تحلیل سیستم انبارداری

دانلود رایگان تجزیه و تحلیل سیستم انبارداری
پیاده سازی سیستم انبارداری برای پروژه درس مهندسی نرم افزار که در این پست می توانید بصورت رایگان دانلود نمایید.
دانلود رایگان تجزیه و تحلیل مطب پزشکی
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
دانلود رایگان تجزیه و تحلیل مطب پزشکی
مجموعه تجزیه و تحلیل مطب پزشکی پیاده سازی سیستم کلینیک به همراهUSE CASE DIAGRAM یوس کیس دیاگرام مطب پزشکی برای درس مهندسی نرم افزار
دانلود رایگان تجزیه و تحلیل سیستم خودپرداز (ATM)

دانلود رایگان تجزیه و تحلیل سیستم خودپرداز (ATM)
کاملترین مجموعه تجزیه و تحلیل سیستم خودپرداز (ATM) برای درس مهندسی نرم افزار که شما می توانید آن را در این بخش به صورت کاملا رایگان دانلود نمایید.
دانلود رایگان تجزیه و تحلیل سیستم تاکسی تلفنی
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
دانلود رایگان تجزیه و تحلیل سیستم تاکسی تلفنی

ا: انجام پروژه مهندسی نرم افزار، انجام پروژه UML ، انجام پروژه SSADM، رسم نمودار use case با سناریو، رسم نمودار کلاس

پنج‌شنبه 15 فروردین 1398 ساعت 03:29

پروژه مهندسی نرم افزار تجزیه و تحلیل سیستم کتابخانه
 نظر

پروژه مهندسی نرم افزار سیستم کتابخانه

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
پروژه مدیریت سیستم کتابخانه یکی از پروژه های رایج برنامه نویسی و دانشجویی می باشد که قبلا در Code-Project مدیریت سیستم کتابخانه با Asp.net  قرار داده بودیم . در این بخش پروژه مهندسی نرم افزار تجزیه و تحلیل سیستم کتابخانه را آماده دانلود کرده ایم که به عنوان پروژه ای برای درس مهندسی نرم افزار می باشد . خدماتی که این کتابخانه به مشتری هایش ارائه می دهد عبارتند از دادن کتاب برای مدت معلوم به افراد عضو کتابخانه ، وجستجوی کتاب .  در سیستم بسیاری از کارها مانند تمدید ثبت نام و مهلت کتاب و دیدن کتابهایی که اکنون به امانت رفته اند به صورت کامپیوتری انجام گرفته و تمامی اطلاعات کاربر در سیستم کامپیوتری به ثبت می رسد این اطلاعات شامل (عضویت، تمدید عضویت، امانت دادن کتاب، تمدید امانت ، تحویل کتاب) می باشد. در این بخش می توانید فایل پروژه مهندسی نرم افزار تجزیه و تحلیل سیستم کتابخانه به همراه نمودار ها ، دیاگرام ، use case ، مستندات و … به صورت رایگان دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهید .
پروژه مهندسی نرم افزار سیستم کتابخانه

تجزیه و تحلیل سیستم کتابخانه
فهرست پروژه تجزیه و تحلیل سیستم کتابخانه:

• تعریف سیستم ، سیستم چگونه کار می کند

• عضویت ، تمدید عضویت

• امانت  دادن کتاب ، تمدید امانت

• شناسایی موجودیتهای سیستم ، وظایف اعضاء

• نمودار مفهومی Context Diagram

• نمودارهای DFD در سطوح مختلف
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
• چارت عملیاتی کتابخانه

• نمودار های Use Case  مربوط به موجودیت های کتابخانه

• شرح سناریوی Use Case ها ، چند نمونه از تشریح داده های جزء

• نمودارهای Active Diagram

• نمودارهای ترتیبی (sequence diagram)
قیمت پروژه : رایگان

 

پروژه مهندسی نرم افزار و تجزیه و تحلیل سیستمها UML و SSADM
شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:06 ب.ظ

انجام پروژه های مهندسی نرم افزار به سفارش شما   09131253620

پروژه مهندسی نرم افزار uml                             انجام پروژه مهندسی نرم افزار SSADM

تجزیه و تحلیل سیستم های نرم افزاری کوچک ، متوسط و بزرگ توسط تیم تحلیل و برنامه نویسی ما انجام می شود. برخی از خدمات پروژه های مهندسی نرم افزار که توسط ما ارائه می شود به شرح ذیل می باشند:

1- مستند سازی و ساخت Help و داکیومنت برای پروژه های نرم افزاری

2- تحلیل پروژه های نرم افزار (هم قبل از برنامه نویسی و هم بعد از برنامه نویسی)

3- ایجاد نمودارهای UML و SSADM برای پروژه های مهندسی نرم افزار شما
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
    نمودار کلاس (Class Diagram)
    نمودار مولفه (Component diagram)
    نمودار ساختار مرکب (Composite Structure Diagram)
    نمودار به کارگیری (Deployment Diagram)
    نمودار شی (Object Diagram)
    نمودار بسته بندی (Package Diagram)
    نمودار پروفایل (Profile Diagram)
    نمودار مولفه
    نمودار ساختار مرکب
    نمودار به کار گیری
    نمودار شی
    نمودار بسته بندی
    نمودارهای رفتاری(Behavior diagrams)
    نمودار فعالیت (Activity Diagram)
    نمودار ماشین وضعیت (UML State Machine Diagram)
    نمودار مورد کاربرد (Use Case Diagram)
    نمودار فعالیت
    نمودار ماشین وضعیت
    نمودار مورد کاربرد
    نمودارهای برهمکنش(Interaction Diagrams)
    نمودار ارتباطات (Communication Diagram)
    نمودارکلی برهمکنش (Interaction Overview Diagram)
    نمودار توالی (Sequence Diagram)
    نمودارهای زمانبندی (Timing Diagrams)
    نمودار جربان داده ها DFD
    نمودار ER و ERD
    نمودار CFD

    کلیک برای جزئیات بیشتر : تحلیل سیستم اطلاعات انبارسازمانهای دولتی . . .

    کلیک برای جزئیات بیشتر : پروژه مهندسی نرم افزار UML با فایل رشنال رز سیستم ارسال کارت تبریک آنلاین . . .

    کلیک برای جزئیات بیشتر : پروژه مهندسی نرم افزار UML سیستم اسباب بازی فروشی و لوازم آرایشی . . .

    کلیک برای جزئیات بیشتر : پروژه مهندسی نرم افزار UML سیستم کاخانه تولید کفش . . .
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
    کلیک برای جزئیات بیشتر : پروژه مهندسی نرم افزار UML سیستم هتل . . .

    کلیک برای جزئیات بیشتر : پروژه مهندسی نرم افزار UML فروشگاه لپ تاپ آنلاین . . .

    کلیک برای جزئیات بیشتر : پروژه مهندسی نرم افزار UML سیستم مدرسه غیر انتفاعی . . .

    کلیک برای جزئیات بیشتر : پروژه مهندسی نرم افزار UML سیستم ویدئو کلوپ و اجاره فیلم . . .

    کلیک برای جزئیات بیشتر : پروژه مهندسی نرم افزار UML سیستم آموزشگاه زبان . . .

    کلیک برای جزئیات بیشتر : پروژه مهندسی نرم افزار UML سیستم فروشگاه موبایل آنلاین . . .

    کلیک برای جزئیات بیشتر : پروژه مهندسی نرم افزار UML سیستم دبیرستان . . .

    کلیک برای جزئیات بیشتر : پروژه مهندسی نرم افزار UML سیستم درخواست تعمیرات آنلاین . . .

    کلیک برای جزئیات بیشتر : پروژه مهندسی نرم افزار UML سیستم آموزشگاه کامپیوتر . . .

    کلیک برای جزئیات بیشتر : پروژه مهندسی نرم افزار UML بازی مار و پله . . .

    کلیک برای جزئیات بیشتر : پروژه مهندسی نرم افزار UML سیستم وبلاگ دهی . . .

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276


برچسب‌ها: انجام پروژه مهندسی نرم افزار، انجام پروژه UML ، انجام پروژه SSADM، رسم نمودار use case با سناریو، رسم نمودار کلاس، Class Diagram، رسم نمودار activity فعالیت، رسم نمودرا توالی Sequence، رسم نمودار state chart وضعیت



:: موضوعات مرتبط: rashnalrose (رشنال روز) , ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

پروژه مهندسی نرم افزار سیستم پذیرش بیمارستان

 


پروژه مهندسی نرم افزار تجزیه و تحلیل سیستم بیمارستان
دید کلی :
پروژه مهندسی نرم افزار تجزیه و تحلیل سیستم بیمارستان مربوط به مهندسی نرم افزار 1
توضیحات کامل :

پژوهش مهندسی نرم افزار تجزیه و تحلیل سیستم بیمارستان

محتوای فایل :

1- سناریو

2- دیاگرام متن

3- فرم شرح موجودیت های خارجی

4- فرم شرح جریان داده

5- فرم مشکلات و نیازمندی ها

6- نمودار گردش مستندات

 

7- نتیجه گیری

 

کلیه نمودارهای مربوط به مهندسی نرم افزار 1
دیاگرام متندیاگرام متن
دیاگرام متن+

 

بسیار کامل با قیمت بسیار ناچیز

دیاگرام متندیاگرام متندیاگرام متن+
zsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

پرداخت آنلاین و دانلود
کلمات کلیدی : تجزیه و تحلیل سیستم بیمارستان UML یوزکیس دیاگرام نمودار یوزکیس اکتور دیاگرام نمودار اکتورها نمودار کلاس کلاس دیاگرام نمودار حالت نمودار توالی نمودار همکاری اکتیویتی دیاگرام نمودار فعالیت مهندسی نرم افزار یو ام ال دیاگرام نمودارهای UML نمودارهای یو ام ال رشنال رز
پروژه مهندسی نرم افزار UML سیستم مدرسه غیر انتفاعیUMLدانلود پروژه uml , دانلود پروژه مهندسی نرم افزار سیستم مدرسه غیر انتفاعی , دانلود  نمودار usecase , دانلود فایل رشنال رز , دانلود فایل رشنال رز , دانلود فایل نمودار class  ...
پروژه مهندسی نرم افزار UML سیستم دبستانUMLدانلود پروژه uml , دانلود پروژه مهندسی نرم افزار سیستم دبستان , دانلود نمودار  usecase , دانلود فایل رشنال رز , دانلود فایل رشنال رز , دانلود فایل نمودار class ,  نمودار ...


پروژه مدرسه در مهندسی نرم افزار - آی سی بی /.../مدیریت تحلیل مدرسه در آزمایشگاه مهندسی نرم افزار, سورس پروژه تحلیل مدرسه تحت  RationalRose, تحلیل مدرسه به زبان UML, دانلود تحلیل مدرسه در مهندسی نرم افزار, ...
دانلود هشت پروژه مهندسی نرم افزار - سورس بارانhttps:///در این مطلب قصد داریم دانلود هشت پروژه مهندسی نرم افزار را برای کاربران عزیز به  اشتراک بگذاریم.
zsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

دانلود پروژه تجزیه و تحلیل (uml) و مهندسی نرم افزار سیستم مدرسه | وب ...umlدانلود پروژه تجزیه و تحلیل (uml) و مهندسی نرم افزار سیستم مدرسه. فهرست مطالب:  نمودار محتوای مدیریت مدرسه – DFD مدرسه نمودار ER اولیه نرم افزار مدیریت مدرسه
پروژه مهندسی نرم افزار مدرسه - مرکز تبلیغات آگهی جورkelidfa.ir/پروژه مهندسی نرم افزار. انواع پروژه های جدید منهندسی کامپیوتر و مهندسی فناوری  اطلاعات با قیمت بسیار مناسب و ارزان پروژه مهندسی ترم افزار 1 و 2 جدید و دسته اول (همه  در ...


Images for پروژه مهندسی نرم افزار مدرسهImagesدانلود رایگان پروژه با سیروس باباخانی - پروژه سیستم مدیریت مدرسه - دانلود پروژه  های دانشجویی و برنامه نویسی با سیروس باباخانی ... پروژه های درس مهندسی نرم افزار.
پروژه مهندسی نرم افزار سیستم مدرسه | انجام پروژه برنامه نویس5 ا کتبر 2013 ... در این قسمت نیز یکی دیگر از پروژه های مهندسی نرم افزار و پروژه های تجزیه و تحلیل  نرم افزار با عنوان پروژه سیستم مدرسه قرار داده شده است در واقع در ...


دانلود پروژه مهندسی نرم افزار مدرسه  مطلب با کلمهی کلیدی «مهندسی نرم افزار سیستم دبیرخانه» ثبت شده است - انواع  تحقیق و پروژه آماده.
دانلود رایگان پروژه با سیروس باباخانی - پروژه سیستم مدیریت مدرسهمطالب وبلاگ دانلود پروژه مهندسی نرم افزار مدرسه word با درج لینک مستقیم منبع آن  در وب سایت مرجع.
zsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

پروژه فروشی مهندسی نرم افزار سیستم مدرسه - پروژه مهندسی نرم افزار ......rashnalrage-502205.html10انجام پروژه دانشجویی پردازش تصویر ،فازی، داده کاوی، شبیه سازی ، * شبکه عصبی، هوش مصنوعی الگوریتم ژنتیک ،سمیناربهینه سازی داده کاوی *مهندسی نرم افزار*پ.
مهندسی نرم افزار سیستم دبیرخانه - مرکز پروژه های دانشجویی نیکوسرشتnikoseresht.blog.ir/.../10 پروژه مهندسی نرم افزار فروشی سیستم فروشگاه و سوپرمارکت Administrator 135  11 پروژه م فروشی هندسی نرم افزار سیستم مدرسه azsoftir@gmail.com azsoftir.


دانلود فایل پروژه مهندسی نرم افزار تجزیه و تحلیل سیستم بیمارستان ......6 ژانویه 2012 ... دانلود پروژه مهندسی نرم افزار تحلیل مکانیزه کردن سیستم حضور وغیاب به ... نام  مدرسه واسه پروژه مهندسی نرم افزار میخوام میشه به ایمیلم بفرستید…
دانلود پروژه مهندسی نرم افزار مدرسه - درج آگهی رایگانring-projects-at-school11 مه 2017 ... ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ – پروژه مهندسی نرم افزار سیستم بیمارستان قلب در رشنال رز. ... دانلود  پروژه تجزیه و تحلیل (uml) و مهندسی نرم افزار سیستم مدرسه …
zsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

پروژه مهندسی نرم افزار و تجزیه و تحلیل سیستمها UML و SSADM ...UML14 2017 ... چکیده ۸ نرم افزار مکانیزه رادیولوژی ۸ مخاطبین نرم افزار رادیولوژی ۸ مقدمه ۹ مراحل  انجام پروژه رادیولوژی ۱۱. Vision چیست ۱۱ موضوع پروژه ۱۲ ۱-۳- اهداف ...
پروژه رایگان مهندسی نرم افزار سیستم دریافت و پرداخت وجه از دستگاه ../.../3- ایجاد نمودارهای UML و SSADM برای پروژه های مهندسی نرم افزار شما ... کلیک برای  جزئیات بیشتر : پروژه مهندسی نرم افزار UML سیستم مدرسه غیر انتفاعی .


دانلود پروژه مهندسی نرم افزار سیستم داروخانه - پروژه دات /پروژه های آماده رشنال رز um l rational پروژه هایمهندسی نرم افزار rational rose تاکسی  تلفنی عابر بانک داروخانه case ATM.
پروژه مهندسی نرم افزار UML تجزیه و تحلیل سیستم رادیولوژیUML4 سپتامبر 2010 ... شهریور ۱۳رشته مهندسی کامپیوتر, مهندسی نرم افزارید ... مجموعه فیلم های آموزشی پروژه محور برای مهندسی نرم افزار (به زبان ..... خیلی  عالیه یه پروژه مهندسی نرم افزار برای سیستم مدرسه میخواستم اگه ...


مهندسی نرم افزار (سیستم مدرسه ) - وبلاگ تخصصی کامپیوتر و نرم افموضوع: رشنال رز مدرسه با نرم افزار rational rose، مهندسی نرم افزار uml همراه با  سناریو کامل پروژه و کلیه ی نمودارهای یوزکیس Use Case – نمودار همکاری  Collaboration ...
پروژه های آماده رشنال رز um l rational مهندسی نرم افزار تجزیه و تحلیلumVision. این سیستم جهت برآورده کردن نیاز های گروهی از افراد آموزشی و دانش آموزان به  منظور بالابردن توان و بازده کاری نظام آموزشی ، آموزش و پرورش تهیه و تدوین می شود.
zsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

فهرست مطالب پروژه مهندسی نرم افزارPDFاین گزارش کارآموزی مختص رشته های کامپیوتر بوده و در آن فعالیت های نرم افزاری و  سخت افزاری انجام شده در قالب گزارش کارآموزی آورده شده است. فایل فشرده دارای دو ...
رشنال رز مدرسه با نرم افزار rational rose، مهندسی نرم افزار uml | دانلود ...rationalفهرست مطالب پروژه مهندسی نرم افزار. فصل اول : کلیات پروژه. -1. 1. (. تعریف جامع  وکلی از. سیستم. -2. 1. ( نیازمندیهای سیستم. -3. 1. (. منابع موجود در. پروژه. فصل دوم  ...


پروژه مهندسی نرم افزار سیستم کتابخانهa/.../بخشی از پایان نامه های,دانلود پروژه مهندسی نرم افزار مدرسه رایگان,دانلود پایان نامه ،  پروژه,انجام پروژه های برنامه نویسی,پروژه مهندسی نرم افزار انواع,مشاوره رایگان انتخاب  ...
دانلود رایگان پروژه های مهندسی نرم افزار کامپیوتر – مرکز آموزش و  دسامبر 2016 ... دانلود پروژه مهندسی نرم افزار تجزیه و تحلیل … ... پروژه فروشی مهندسی نرم افزار  سیستم مدرسه پروژه فروشی مهندسی نرم افزار سیستم مدرسه 1 . پروژه ...

دانلود پروژه تحلیل مدرسه با زبان مهندسی نرم افزار - ایران این پروژه از 5 فایل تشکیل شده است که شامل دیاگرام هایی از سطوح مختلف سیستم  شهرداری ها می باشد که به نحوی شایسته طراحی شده است.دیاگرام های مذکور میتواند نمونه  ...
دانلود پروژه مهندسی نرم افزار مدرسه رایگان - /سورس پروژه تحلیل مدرسه با زبان آزمایشگاه مهندسی نرم افزار, دانلود تحلیل مدرسه در  UML, پروژه تحلیل مدرسه در RUP, دانلود سورس تحلیل مدرسه تحت رشنال, پروژه ...

zsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

یرش اطلاعات بیماران در سیستم بیمارستان
فرم بخش های بیمارستان در سیستم بیمارستان
فرم فرم اطلاعات پزشکان در سیستم بیمارستان

محتویات پروژه:

    فایل ورد به انضمام نمودارها

**  در صورتی که به نمودارهای بیشتری نیاز دارید از طریق تلگرام، تلفن یا ایمیل مکاتبه کنید **

 
zsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
تصویر دمو پروژه:
dfd بیمارستان

dfd بیمارستان
سایر سفارشات در مدت زمان کم و قیمت مناسب پذیرفته می شوند. (تماس بگیرید)
ACTIVITY, CLASS, Class Diagram, COLLABORATION, Collaboration Diagram, COMPONENT, DEPLOYMENT, DFD بیمارستان, DFD سطح یک سیستم بیمارستان, Rational Rose سایت بیمارستان, RUP سایت بیمارستان, SEQUENCE, Sequence Diagram, STATE, UML سایت بیمارستان, uml سیستم سایت بیمارستان, USE CASE, آریوپی, انتقال خون, پروژه, پروژه rational rose, پروژه RUP, پروژه UML سایت بیمارستان, پروژه دانشجویی سایت بیمارستان, پروژه رشنال رز, پروژه رشنال رز سایت بیمارستان, پروژه سایت بیمارستان با رشنال رز, پروژه سیستم سایت بیمارستان, تجزیه و تحلیل سیستم سایت بیمارستان, جامع, دانلود, دانلود پروژه سایت بیمارستان با رشنال رز, دانلود پروژه مهندسی نرم افزار با rational rose, دانلود رشنال رز, دانلود سایت بیمارستان با UML, دانلود سورس سایت بیمارستان با UML, رایگان, رز, رشنال, رشنال رز, رشنال رز سایت بیمارستان, سازمان, سایت بیمارستان, سایت بیمارستان با رشنال رز, سایت بیمارستان به زبان UML, سایت بیمارستان به زبان رشنال رز, سایت بیمارستان در UML, سایت بیمارستان در رشنال رز, سناریو, سیستم سایت بیمارستان با UML, سیستم سایت بیمارستان تحت UML, سیستم سایت بیمارستان تحت رشنال رز, سیستم سایت بیمارستان, مدیریت سایت بیمارستان به زبان UML, نمودار UseCase, نمودار توالی, نمودار توالی سیستم سایت بیمارستان, نمودار فعالیت سیستم سایت بیمارستان, نمودار همکاری, نمودار همکاری سیستم سایت بیمارستان, یو ام ال سایت بیمارستان

دانلود پروژه مهندسی نرم افزار و تجزیه و تحلیل سیستم مرکز بهداشت
zsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
دانلود پروژه تجزیه و تحلیل و مهندسی نرم افزار سایت بانک (uml)



:: موضوعات مرتبط: rashnalrose (رشنال روز) , ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

مهندسی نرم افزار بایگانی بیماران بیمارستان

توضیحات کامل در مورد نیازمندیهای سیستم) پروژه سیستم رای گیری آنلاین با رشنال پروژه سیستم بازاریابی و فروش با رشنال *پروژه سیستم مکانیزه ویدئو کلوپ ( به همراه کلیه نمودارهای DFD ،ERD و توضیحات کامل) چهل و پنج صفحه *پروژه سیستم بانک ( به همراه کلیه نمودارهای DFD ،ERD و توضیحات کامل) شصت صفحه *پروژه سیستم راه آهن ( به همراه کلیه نمودارهای DFD ،ERD و توضیحات

 

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

 

کامل) چهل صفحه - پروژه تجزیه و تحلیل سیستم بانک – همراه با نمودارهای سازمانی – چارت ها – نمودارهای ERD و DFD و... تعداد صفحات پروژه ?? صفحه در قالب فایل WORD قیمت: تومان *پروژه سیستم کتابخانه ( به همراه کلیه نمودارهای DFD ،ERD و توضیحات کامل) هشتاد صفحه - پروژه تجزیه و تحلیل سیستم زبانسرا – همراه با نمودارهای سازمانی – چارت ها – نمودارهای ERD و DFD و.... - پروژه تجزیه و تحلیل سیستم فروشگاه اینترنتی – همراه با نمودارهای سازمانی – چارت ها – نمودارهای ERD و DFD و... - پروژه تجزیه و تحلیل سیستم بانک – همراه با نمودارهای سازمانی – چارت ها – نمودارهای ERD و DFD و... در قالب فایل WORD پروژه های دانشجویی پروژه کارآفرینی پروژه آماده مقالات تخصصی روش تحقیق پروژه مالی پروژه کارآموزی پروژه کارورزی گزارش کارورزی گزارش کار آموزی تجزیه و تحلیل مهندسی نرم افزار SSADM مهندسی نرم افزار UML مستند سازی طراحی وب کارآموزی پروژه شبیه سازی پروژه دایرکتور/ Director دلفی پاسکال ویژوال بیسیک مولتی مدیا C++ , C ASP #C پایگاه داده PHP delphi asp asp.net پروژه های آماری آمار مهندسی Access و Excel بانک erd پروژه uml داروخانه erd طرح های کارآفرینی مقالات برق کنترل پروژه MSP نمودار uml نمودار همکاری نمودار توالی نمودار مورد کاربرد نمودار کلاس نمودار حالت نمودار فعالیت dfd erd rational rose uml usecase diagram sequence diagram collaboration diagram class diagram state diagram پروژه سیستم کتابخانه و تاکسی تلفنی .هتل .دبیرخانه دیجیتال.سایت

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

 

آزمون.بیمه خدمات درمانی.داروخانه.ثبت نام دانشگاه.بیمارستان.کارگزینی.انبار .آموزشگاه زبان.حضور و غیاب و.پارکینگ ماشین.بیمه ماشین.و.... رشنال رز انجام پروژه های رشنال رز (مهندسی نرم افزار rational rose) ، ویزیو VISIOو UML به همراه کلیه نمودارها Class diagram ,sequence , corporation , ERD, DFD, UseCase, ER , Activitiy Diagram , Collaboration , State chart diagram,..

 

********کلیه پروژه ها همراه با دایکومنت ورد و توضیحات می باشد******* ******قیمت کاملا توافقی می باشد****** پروژه های رشنال رز شامل کلیه نمودارهای یوزکیس، (usecase diagram)، کلاس دیاگرام (class diagram) ، نمودار توالی(Sequence Diagram)، نمودار فعالیت (Activity Diagram)، نمودار همکاری(Collaburation) ، نمودار اکتور یا بازیگر (actors) و ... می باشد . داکیومنت این پروژه ها به همراه کلیه نمودار ها در فایل word موجود است و پروژه نیز در قالب فایل رشنال رز و ورد می باشد.

 

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

عنوان :  سیستم بایگانی بیمار (بیمارستان)

نام درس : مبانی مهندسی نرم افزار

پروژه سیستم بایگانی بیماران بیمارستان که پروژه ای کامل در مورد درس مهندسی نرم افزار می باشد. تعداد صفحات این فایل 12 صفحه می باشد. این فایل شامل موارد زیر می باشد:

  • 1-چارت سازمانی بیمارستان:
  • 2-نمودارهای فیزیکی که شامل:
  • -نمودار dfd سطح صفر(پذیرش)
  • -نمودار dfd سطح یک(ثبت نام)
  • -نمودار dfd سطح دو(شامل دو مورد:1-تنظیم پرونده2-پوشه کردن اطلاعات بیمار)
  • 3-نمودارهای منطقی که شامل:
  • -نمودار dfd سطح یک(پذیرش)
  • -نمودار dfd سطح دو(شامل دو مورد:1-تنظیم پرونده2-پوشه کردن اطلاعات بیمار)
  • 4-نمودار ER
  • و...

  • azsoftir.com
    09367292276
    azsoftir@gmail.com
    azsoftir.com
    09367292276azsoftir@gmail.com
    azsoftir.com
    0936729227


:: موضوعات مرتبط: rashnalrose (رشنال روز) , ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

پروژه های مهندسی نرم افزار - تجزیه تحلیل با رشنال رز قیمت کاملا توافقی به همراه داکیومنت ارائه انجام پروژه های شما با موضوعات جدید با نرم افزار های rational rose - argouml - startuml و ... برخی دیگر پروژه های رشنال رز : car parcing - پارکینگ ماشین ««رشنال رز»» سیستم حضور و غیاب و محاسبه حقوق و دستمزد ««رشنال رز»» سیستم مانیتورینگ نامه (دبیرخانه) ««رشنال رز»» فروشگاه اینترنتی - درجه 1 ««رشنال رز»» فروشگاه اینترنتی - درجه 2 ««رشنال رز» پروژه سیستم آرشیو نرم افزار ( بانک اطلاعات نرم افزار ) ««رشنال رز»» پروژه سیستم ثبت احوال طراحی شده با نرم افزار رشنال رز Rational Rose - همراه با نمودارهای کامل ««رشنال

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

 

رز»» سیستم خود پرداز - عابر بانک (ATM) ««رشنال رز»» پروژه سیستم رزرو بلیط آنلاین ««رشنال رز»» پروژه سیستم کتابخانه معمولی ««رشنال رز»» پروژه سیستم کتابخانه دیجیتال درجه 1 ««رشنال رز»» پروژه سیستم کتابخانه دیجیتال درجه 2 ««رشنال رز»» پروژه سیستم دبیرخانه دیجیتال ««رشنال رز»» پروژه سیستم تاکسی تلفنی ( آژانس ) ««رشنال رز»» پروژه سیستم سایت آزمون ««رشنال رز»» پروژه سیستم هتل ««رشنال رز»» پروژه سیستم داروخانه ««رشنال رز»» پروژه سیستم بیمه خدمات درمانی ««رشنال رز»» پروژه سیستم بیمه ماشین ( بیمه خودرو ) ««رشنال رز»» پروژه سیستم ثبت نام دانشگاه ««رشنال رز»» پروژه سایت انجمن ««رشنال رز»» پروژه سیستم آزمایشگاه بیمارستان ««رشنال رز»» پروژه سیستم اداری ( کارگزینی ) ««رشنال رز» پروژه سیستم انبار ««رشنال رز»» پروژه سیستم آموزشگاه زبان ( زبانکده ) ««رشنال رز»» پروژه سیستم نشریه الکترونیک ( نشریه دیجیتال ) ««رشنال رز»» پروژه سیستم محاسبه کارکرد پرسنل ««رشنال رز»» پروژه سیستم جامعه مجازی ««رشنال رز»» پروژه سیستم کارت تغدیه (کارت سلف دانشگاه - کارت رزرو غذا ) ««رشنال رز»» پروژه مهندسی نرم افزار و رشنال رز سایت دانشگاه پروژه مهندسی نرم افزار و رشنال رز فروشگاه اینترنتی پروژه مهندسی نرم افزار و رشنال رز مدرسه پروژه مهندسی نرم افزار و رشنال رز انتخاب واحد پروژه مهندسی نرم افزار پمپ بنزین پروژه مهندسی نرم افزار اتوبوسرانی و ترمینال پروژه مهندسی نرم افزار مطب پروژه مهندسی نرم افزار ««رشنال رز»بیمارستان پروژه مهندسی نرم افزار««رشنال رز»تاکسی تلفنی پروژه مهندسی نرم افزار و رشنال رزکتابخانه پروژه مهندسی نرم افزار و رشنال سرمایه گذاری و کمک های مردمی پروژه مهندسی نرم افزار مدیریت کنفرانس پروژه مهندسی نرم افزار حضور و غیاب پروژه مهندسی نرم افزار کارخانه کفش پروژه مهندسی نرم افزار خودروسازی پروژه مهندسی نرم افزار اداره پست پروژه مهندسی نرم افزارطلا فروشی پروژه مهندسی نرم افزار

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

 

موسسه خیریه پروژه مهندسی نرم افزار و رشنال رز بانک پروژه مهندسی نرم افزار و رشنال رز شهرداری پروژه مهندسی نرم افزار رزو بلیط پروژه مهندسی نرم افزار آژانس هواپیمایی پروژه مهندسی نرم افزار قطار پروژه مهندسی نرم افزار مخابرات پروژه مهندسی نرم افزار و رشنال رز مرغداری پروژه مهندسی نرم افزار و رشنال رز هتل پروژه مهندسی نرم افزار رستوران پروژه مهندسی نرم افزار ATM پروژه مهندسی نرم افزار قرض الحسنه پروژه مهندسی نرم افزار دانشگاه پروژه مهندسی نرم افزار سوپر مارکت پروژه مهندسی نرم افزار خوابگاه دانشجویی

 

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

حراج پروژه رشنال رز کارخانه کفش 50ص با کلیه نمودار هایش کامل درجه 1 فقط 10 هزار تومان پروژه های مهندسی نرم افزارپروژه های مهندسی نرم افزار - تجزیه تحلیل سیستم هاپروژه های مهندسی نرم افزار - تجزیه تحلیل سیستم ها پروژه بانک با رشنال رز پروژه بیمارستان با رشنال رز پروژه هتل با رشنال رز پروژه مخابرات با رشنال رز پروژه انبار با رشنال رز پروژه کشتیرانی با رشنال رز پروژه هواپیمایی با رشنال رز پروژه تاکسی تلفنی با رشنال رز پروژه دانشگاه با رشنال رز پروژه آموزش و پرورش با رشنال رز پروژه بنادر با رشنال رز پروژه فروشگاه اینترنتی با رشنال رز پروژه مطب با رشنال رز پروژه اداره پست با رشنال رز پروژه مالی با رشنال رز پروژه کارمندان با رشنال رز پروژه ویدئو کلوپ با رشنال رز پروژه شرکت نفت با رشنال رز پروژه آتش نشانی با رشنال رز لاک مسکن با رشنال رز پروژه رستوران با رشنال رز پروژه حقوق و دستمزد حراج پروژهای مهندسی نرم افزار،رشنال رز،umlسیستم حضور و غیاب و محاسبه حقوق و دستمزد رشنال رز با کلیه نمودارها کتابخانه رشنال رز با کلیه نمودارها کارخانه کفش کامل رشنال رز با کلیه نمودارها فروشگاه اینترنتی رشنال رز با کلیه نمودارها بیمارستان رشنال رز با کلیه نمودارها فروشگاه کتاب رشنال رز با کلیه نمودارها دبیر خانه دیجیتال رشنال رز با کلیه نمودارها کارخانه رشنال رز با کلیه نمودارها پروژه مهندسی نرم افزار رشنال رز با کلیه نمودارهاحراج پروژهای مهندسی نرم افزار،رشنال رز،umlسیستم حضور و غیاب و محاسبه حقوق و دستمزد رشنال رز با کلیه نمودارها کتابخانه رشنال رز با کلیه نمودارها کارخانه کفش کامل رشنال رز با کلیه نمودارها فروشگاه اینترنتی رشنال رز با کلیه نمودارها بیمارستان رشنال رز با کلیه نمودارها فروشگاه کتاب رشنال رز با کلیه نمودارها دبیر خانه دیجیتال رشنال رز با کلیه نمودارها کارخانه رشنال رز با کلیه نمودارها آموزشگاه زبان رشنال رز اژانس هواپیمایی و مسافرتی رشنال رز سیستم خود پرداز دستگاه atm رشنال رز

 

 

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

سیستم موجود دارای usecase Diagram می باشد که یک نمای سطح بالای سیستم از دید بازیگران سیستم به ما می دهد و نحوه برخورد با دنیای بیرون را مشخص می کند.در usecase diagram ،Actor ها وUseCase ها را قرار می دهیم. هر usecase رفتار سیستم را توصیف می کند که شامل تقابل بین سیستم و Actor ها می باشد.سیستم دارای Sequence Diagram برای هر UseCase می باشد که به صورت منظم در یک توالی زمانی ارتباطات متقابل اشیا را به ما نشان می دهد یعنی دنباله ای از رویدادهای برای انجام یک عمل مشخص می کند. هر سناریو شامل موارد زیر می باشد: ۱-Name : نام UseCase Precondition :2 پیش شرایطی که قبل از اجرای UseCase بایستی تامین شود Post condition :3 پس شرایطی که بعد از اجرای UseCase بایستی تامین شود Goal :4 هدف آن Description:5 Main flow:6 مسیری است که ما را به هدفمان می رساند که شامل مراحلی می باشد Alternative flow : 7به ازای برخی ، مراحل حالت و شرایط متنوعی برای Mian.Flow اعمال نماییم برای هر Sequence Diagram یک Collaboration Diagram در سیستم داریم که شامل اشیا، لینک ها و پیغام ها می باشد.تاکید این دیاگرام بر ارتباط بین اشیا است، برای درک و فهم چگونگی سیستم و اتخاذ هر گونه تصمیم ار این دیاگرام استفاده می شود.در Class Diagram جزئیات هر کلاس و ارتباطات بین آنها را نشان می دهیم. Class Diagram ما در این سیستم شامل همه کلاسها و ارتباطات بین آنها می باشد.دیاگرام بعدی استفاده شده Activity Diagram می باشد که جریان کار و توالی فعالیت ها را در یک

 

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

فرایند مشخص می کند.در این دیاگرام می توانیم جریان کار را از یک فعالیت به فعالیت دیگر یا به حالتی دیگر دنبال کنیم.دراین دیاگرام ازعناصر End state,Start State که شروع و پایان را مشخص می کند استفاده شده است. raduloje-rational رشنال رز رادیولوژی بیمارستان با نرم افزار rational rose، مهندسی نرم افزار uml Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps. موضوعات : رشنال رز و er ads admin admin 786 نوشته در شبیه سازی، برنامه نویسی، پایان نامه دارد . مشاهده تمام نوشته های admin مطالب مرتبط ZIPنمودار DFD هتل دی اف دی در سه سطح،با نرم افزار ویزیو visio ZIPرشنال رز خرید و فروش خودرو با uml،نرم افزار rational rose ZIPنمودار ER و پایگاه داده اورژانس جاده ای در اس کیو ال سرور SqlServer DOCنمودار ER انبارداری و خرید و فروش بهمراه پایگاه داده sql server و داکیومنت DOCنمودار ER فروشگاه کامپیوتر لپ تاپ بهمراه پایگاه داده

 

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

sql server DOCرشنال رز بانک با uml توسط نرم افزار rational rose DOCرشنال رز ایستگاه پرستاری با rational rose و پیاده سازی در #C DOCنمودار ER ایستگاه پرستاری DOCنمودار ER هتل DOCنمودار ER درمانگاه بهمراه پایگاه داده sql server دیدگاه ها ادامه در



:: موضوعات مرتبط: rashnalrose (رشنال روز) , ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

    رشنال رز جامع فروشگاه رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     185
62     رشنال رز داروخانه رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     274
63     رشنال رز درمانگاه رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     266
64     رشنال رز دانشگاه رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     237
65     رشنال رز انتخاب واحد رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     620
66     رشنال رز دانشگاه ، انتخاب واحد رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     244
67     رشنال رز ویدئو کلوپ رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     311
68     کنترل امور چک رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجوییazsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276     Administrator     187
69     رشنال رز کلوپ رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     185
70     اتوماسیون بیمه آتش سوزی رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     198
71     رشنال رز بیمه رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     203
72     رشنال رز بیمارستان رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     353
73     رشنال رز سازمان انتقال خون رشنال روز-rashnalroze-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     181
74     رشنال رز بانک رشنال روز-rashnalroze-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     168
75     رشنال رز عابر بانک رشنال روز-rashnalroze-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     269
76     رشنال رز انبارداری رشنال روز-rashnalroze-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     170
77     رشنال روز-rashnalroze-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     180
78     رشنال رز آموزشگاه رشنال روز-rashnalroze-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     194

79

    رشنال رز املاک رشنال روز-rashnalroze-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجوییazsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com


    رشنال رز مدرسهرشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجوییazsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276     Administrator     236
42     رشنال رز لیزینگ خودرو رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     255
43     رشنال رز ایران خودرو رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     292
44     رشنال رز خدمات کامپیوتری و اینترنت رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     264
45     رشنال رز کتابخانه 3 رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     243
46     رشنال رز کتابخانه 2 رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     220
47     رشنال رز کتابخانه 1 رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     288
48     رشنال رز کتاب فروشی رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     350
49     رشنال رز هتل 4 رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     230
50     رشنال رز هتل 3 رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     287
51     رشنال رز هتل 2 رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجوییazsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276     Administrator     361
52     رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     226
53     رشنال رز حقوق دستمزد رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     218
54     رشنال رز شرکت حمل و نقل رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     236
55     رشنال رز شرکت گاز رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     246
56     فروشگاه اینترنتی موبایل رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     319
57     رشنال رز فروشگاه اینترنتی سخت افزار رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     246
58     فروشگاه اینترنتی فیلم رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     239
59     یوزکیسهای فروشگاه اینترنتی رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     190
60     رشنال رز جامع فروشگاه رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجوییazsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com



:: موضوعات مرتبط: power designer (پاور دیزاینر) , visual paradine (ویژوال پاراداین) , rashnalrose (رشنال روز) , ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

  azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

    پروژه فروشی مهندسی نرم افزار فروشگاه کیف و کفش     Administrator     129
22     پروژه فروشی مهندسی نرم افزار فروشگاه خودرو     Administrator     123
23     پروژه فروشی مهندسی نرم افزار سیستم بانک     Administrator     123
24     پروژه فروشی مهندسی نرم افزار سیستم کتاب فروشی     Administrator     119
25     پروژه فروشی مهندسی نرم افزار سیستم ارسال ایمیل     Administrator     121
26     تجزیه و تحلیل سیستم انبارداری     Administrator     192
27     رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     260
28     رشنال رز تاکسی سرویس رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     344
29     رشنال رز سوپرمارکت رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     326
30     رشنال رز شهرداری رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجوییazsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276     Administrator     332
31     تحلیل جامع شبکه خبری رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     222
32     رشنال رز ثبت احوال رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     255
33     رشنال رز رستوران و تالار پذیرایی رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     392
34     رشنال رز رادیولوژی رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     265
35     رشنال رز جامع پست رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     241
36     رشنال رز پمپ بنزین رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجوییazsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276     Administrator     268
37     رشنال رز ترمینال ، پایانه مسافربریرشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     256
38     اتوماسیون اداری رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     319
39     رشنال رز موسسه غیر انتفاعی رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجوییazsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276     Administrator     252
40     رشنال رز مطب رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی



:: موضوعات مرتبط: power designer (پاور دیزاینر) , visual paradine (ویژوال پاراداین) , rashnalrose (رشنال روز) , ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

ین پروژه داراری د یاگرام های
use case diagram , activity diagram , dfd ,activity diagram,state diagram,pakage diagram,sequence diagram,collbration diagram,devployment diagram,component diagram , erd ... به همراه مستندات اینترفیس و توضیحات .
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
صادری09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoft.ir
صادرcom
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com



:: موضوعات مرتبط: power designer (پاور دیزاینر) , visual paradine (ویژوال پاراداین) , rashnalrose (رشنال روز) , ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

پروژه های تجزیه وتحلیل سیستم -مهندسی نرم افزار

- پروژه کامل سیستم ثبت احوال طراحی شده با نرم افزار  رشنال  رز rational rose - همراه با نمودارهای کامل - سناریو و کامنت ها
com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

===========================

- پروژه کامل پیاده سازی سیستم داروخانه طراحی شده با نرم افزار  رشنال  رز rational rose - همراه با نمودارهای کامل - سناریو و کامنت ها
و توضیحات use case ها و نحوه ارتباط انها در سناریوی اصلی و فرعی

===========================

- پروژه کامل پیاده سازی سیستم سازمان بیمه طراحی شده با نرم افزار  رشنال  رز rational rose - همراه با نمودارهای کامل - سناریو و کامنت ها
و توضیحات use case ها و نحوه ارتباط انها در سناریوی اصلی و فرعی

===========================

- پروژه تجزیه و تحلیل سیستم بانک – همراه با نمودارهای سازمانی – چارت ها –

نمودارهای erd و dfd و...

تعداد صفحات پروژه ۷۰ صفحه در قالب فایل word

*همچنین این پروژه با زبان ویژوال بیسیک و پایگاه داده اکسس پیاده سازی شده موجود میباشد *
com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

===========================

- پروژه تجزیه و تحلیل سیستم فروشگاه اینترنتی – همراه با نمودارهای سازمانی –

چارت ها – نمودارهای erd و dfd و...

این پروژه در قالب ۱۰۶ اسلاید پاورپوینت و ۱۰۱ صفحه در قالب pdf میباشد .

===========================

- پروژه تجزیه و تحلیل سیستم زبانسرا – همراه با نمودارهای سازمانی – چارت ها –

نمودارهای erd و dfd و...

===========================

- پروژه تجزیه و تحلیل سیستم بیمارستان – همراه با نمودارهای سازمانی – چارت ها

– نمودارهای erd و dfd و...

این پروژه در قالب ۵۲ اسلاید و ۴۶ صفحه فایل word میباشد

*همچنین این پروژه با زبان ویژوال بیسیک و پایگاه داده اکسس پیاده سازی شده موجود میباشد *

===========================
com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

- پروژه سیستم ثبت نام دانشجویان همراه با نمودارهای کامل - use case - class diagram - sequence diagrams - و

*همچنین این پروژه با زبان ویژوال بیسیک دات نت vb.net و پایگاه داده اکسس پیاده سازی شده موجود میباشد

===========================
پروژه تجزیه تحلیل - مهندسی نرم افزار -
سیستم انبار و انبارداری - با کلیه نمودارها و چارت ها
بیش از 90 صفحه فایل ورد word

همراه با نرم افزار انبار پیاده سازی شده در محیط ویژوال بیسیک و پایگاه داده اکسس access

===========================

پروژه تجزیه تحلیل سیستم - مهندسی نرم افزار
مکانیزاسیون واحد فروش کارخانه
60 صفحه فایل word همراه با کلیه نمودارها و چارت های سازمانی مربوطه
com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

===========================
پروژه مهندسی نرم افزار - تجزیه و تحلیل سیستم
سیستم صندوق کمیته امداد امام خمینی (ره)
(همراه با use case ها و نمودارهای مربوطه) 35 صفحه فایل پاور پوینت power point
===========================
پروژه مهندسی نرم افزار - تجزیه و تحلیل سیستم واحد فروش کارخانه تراکتورسازی

(همراه با use case ها و نمودارهای مربوطه) 50 صفحه فایل پاور پوینت

com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
power poin



:: موضوعات مرتبط: power designer (پاور دیزاینر) , visual paradine (ویژوال پاراداین) , rashnalrose (رشنال روز) , ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

شنال  رز uml rational مهندسی نرم افزار
رشنال رز uml rational مهندسی نرم افزار

hamid.namalom1@gmail.com

com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

پیشنهاد گوگل :  رشنال  رز uml rational مهندسی نرم افزار www.azsoft.ir ضادقی 09367292276
پیشنهاد یاهو :  رشنال  رز uml rational مهندسی نرم افزار azspft.ir صادقی 09367292276
=================
پروژه uml آماده با ratinal rose همراه تمام دیاگرام ها و
com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com

- پروژه مهندسی نرم افزار car parking با نرم افزار rational rose همراه doc کامل و تمام نمودارها و....use case ها,sequence diagram ,....diagramha کامل و انگلیسی glossary و docو..... به زبان انگلیسی (پروژه uml )

- پروژه مهندسی نرم افزار فروشگاه اینترنتی با ratinal rose همراه doc کامل و تمام نمودارها و (پروژه uml )

- پروژه مهندسی نرم افزار کتابخانه با ratinal rose همراه doc کامل و تمام نمودارها و (پروژه uml )

- پروژه کتابخانه دیجیتالی با ratonal rose کامل

من هر  روز  on هستم به آیدی sani_project پی ام بدید

09367292276

com
09367292276
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
09367292276



:: موضوعات مرتبط: power designer (پاور دیزاینر) , visual paradine (ویژوال پاراداین) , rashnalrose (رشنال روز) , ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه


azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

پروژه مهندسی نرم افزار سیستم انبارداری از دیگر پروژه هایی است که توسط تیم قدرتمند برنامه نویسی azsoft نوشته شده است.

پروژه مهندسی نرم افزار سیستم انبارداری شامل 1 فایل PDF و 2 فایل Word می باشد.

برای سفارش و انجام پروژه های برنامه نویسی و مهندسی نرم افزار کافی است اطلاعات مربوط به پروژه برنامه نویسی خود را در قسمت فرم سفارش پروژه ثبت کنید و برای دانلود پروژه های برنامه نویسی و مهندسی نرم افزار کافی است پروژه مورد نظر خود را جستجو کرده و بعد از جستجو آنلاین خرید کنید و سپس آنلاین پروژه را دانلود کنید.

لینک مربوط به دانلود پروژه مهندسی نرم افزار سیستم انبارداری در صفحه بعد وجود دارد.

سایت ما بزرگترین سایت انجام پروژه برنامه نویسی،سفارش پروژه برنامه نویسی و دانلود پروژه برنامه نویسی است.

دانشجویان می توانند از این پروژه به عنوان پروژه درس مهندسی نرم افزار 1 و2 در مقطع کاردانی و کارشناسی استفاده کنند.

در این پروژه نمودارهای DFD,ERD و همچنین موجودیت ها و روابط بین آنها ترسیم شده است.

مشخصات پروژه مهندسی نرم افزار :

نام فایل : پروژه مهندسی نرم افزار انبارداریazsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com



:: موضوعات مرتبط: power designer (پاور دیزاینر) , visual paradine (ویژوال پاراداین) , rashnalrose (رشنال روز) , ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

پروژه مهندسی نرم افزار سیستم بیمارستان از دیگر پروژه هایی است که توسط تیم قدرتمند برنامه نویسی azsoft نوشته شده است.

پروژه مهندسی نرم افزار سیستم بیمارستان شامل 1 فایل Word می باشد.

برای سفارش و انجام پروژه های برنامه نویسی و مهندسی نرم افزار کافی است اطلاعات مربوط به پروژه برنامه نویسی خود را در قسمت فرم سفارش پروژه ثبت کنید و برای دانلود پروژه های برنامه نویسی و مهندسی نرم افزار کافی است پروژه مورد نظر خود را جستجو کرده و بعد از جستجو آنلاین خرید کنید و سپس آنلاین پروژه را دانلود کنید.

لینک مربوط به دانلود پروژه مهندسی نرم افزار سیستم بیمارستان در صفحه بعد وجود دارد.

سایت ما بزرگترین سایت انجام پروژه برنامه نویسی،سفارش پروژه برنامه نویسی و دانلود پروژه برنامه نویسی است.

دانشجویان می توانند از این پروژه به عنوان پروژه درس مهندسی نرم افزار 1 و2 در مقطع کاردانی و کارشناسی استفاده کنند.

در این پروژه نمودارهای DFD,ERD و همچنین موجودیت ها و روابط بین آنها ترسیم شده است.

سیستم اطلاعات بیمارستان به ( Hospital Information System)‏ : به معنای پیاده‌سازی سیستم یکپارچه تولید اطلاعات لازم برای مدیریت تمامی فعالیت‌های مربوط به سلامت، از قبیل برنامه ریزی، نظارت، هماهنگی و تصمیم‌گیری می‌باشد.azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

مشخصات پروژه مهندسی نرم افزار :



:: موضوعات مرتبط: power designer (پاور دیزاینر) , visual paradine (ویژوال پاراداین) , rashnalrose (رشنال روز) , ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

پروژه مهندسی نرم افزار سیستم نیروی انتظامی از دیگر پروژه هایی است که توسط تیم قدرتمند برنامه نویسی azsoft نوشته شده است.

پروژه مهندسی نرم افزار سیستم نیروی انتظامی شامل 1 فایل Word می باشد.

برای سفارش و انجام پروژه های برنامه نویسی و مهندسی نرم افزار کافی است اطلاعات مربوط به پروژه برنامه نویسی خود را در قسمت فرم سفارش پروژه ثبت کنید و برای دانلود پروژه های برنامه نویسی و مهندسی نرم افزار کافی است پروژه مورد نظر خود را جستجو کرده و بعد از جستجو آنلاین خرید کنید و سپس آنلاین پروژه را دانلود کنید.

لینک مربوط به دانلود پروژه مهندسی نرم افزار سیستم نیروی انتظامی در صفحه بعد وجود دارد.

سایت ما بزرگترین سایت انجام پروژه برنامه نویسی،سفارش پروژه برنامه نویسی و دانلود پروژه برنامه نویسی است.

دانشجویان می توانند از این پروژه به عنوان پروژه درس مهندسی نرم افزار 1 و2 در مقطع کاردانی و کارشناسی استفاده کنند.azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

در این پروژه نمودارهای DFD,ERD،نمودار انتقال گذر حالت یا همان CMPM،نمودار هزینه،جدول هزینه،نمودار DFD سطح صفر،نمودار DFD سطح یک،سناریو ها،نمودار حالت،نمودار گانت،جدول زمان بندی پروژه،جدول تصمیم گیری و … و همچنین موجودیت ها و روابط بین آنها ترسیم شده است.

مشخصات پروژه مهندسی نرم افزار :

نام فایل : پروژه مهندسی نرم افزار سیستم نیروی انتظامی



:: موضوعات مرتبط: power designer (پاور دیزاینر) , visual paradine (ویژوال پاراداین) , rashnalrose (رشنال روز) , ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

روژه مهندسی نرم افزار سیستم رستوران از دیگر پروژه هایی است که توسط تیم قدرتمند برنامه نویسی azsoft نوشته شده است.azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

پروژه مهندسی نرم افزار سیستم رستوران شامل 1 فایل Word می باشد.

برای سفارش و انجام پروژه های برنامه نویسی و مهندسی نرم افزار کافی است اطلاعات مربوط به پروژه برنامه نویسی خود را در قسمت فرم سفارش پروژه ثبت کنید و برای دانلود پروژه های برنامه نویسی و مهندسی نرم افزار کافی است پروژه مورد نظر خود را جستجو کرده و بعد از جستجو آنلاین خرید کنید و سپس آنلاین پروژه را دانلود کنید.

لینک مربوط به دانلود پروژه مهندسی نرم افزار سیستم رستوران در صفحه بعد وجود دارد.

سایت ما بزرگترین سایت انجام پروژه برنامه نویسی،سفارش پروژه برنامه نویسی و دانلود پروژه برنامه نویسی است.

دانشجویان می توانند از این پروژه به عنوان پروژه درس مهندسی نرم افزار 1 و2 در مقطع کاردانی و کارشناسی استفاده کنند.azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

در این پروژه نمودارهای DFD,ERD،نمودار انتقال گذر حالت یا همان CMPM،نمودار هزینه،جدول هزینه،نمودار DFD سطح صفر،نمودار DFD سطح یک،سناریو ها،نمودار حالت،نمودار گانت،جدول زمان بندی پروژه،جدول تصمیم گیری و … و همچنین موجودیت ها و روابط بین آنها ترسیم شده است.

در این پروژه یک سیستم رستوران از مرحله جمع آوری نیازها،تجزیه و تحلیل و تا مرحله پیاده سازی پیش رفته است و در این سیستم بیان شده است که چطور می توان یک سیستم نرم افزاری رستوران را طراحی و پیاده سازی کرد که در این سیستم روابط بین مشتری ها،صندوق دار،گارسون،آشپز،مدیریت،حسابدار،انباردار و… بیان شده است.

مشخصات پروژه مهندسی نرم افزار :

نام فایل : پروژه مهندسی نرم افزار سیستم رستوران



:: موضوعات مرتبط: power designer (پاور دیزاینر) , visual paradine (ویژوال پاراداین) , rashnalrose (رشنال روز) , ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

پروژه مهندسی نرم افزار سیستم داروخانه از دیگر پروژه هایی است که توسط تیم قدرتمند برنامه نویسی azsoft نوشته شده است.azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

پروژه مهندسی نرم افزار سیستم داروخانه شامل 5 فایل Word می باشد.

برای سفارش و انجام پروژه های برنامه نویسی و مهندسی نرم افزار کافی است اطلاعات مربوط به پروژه برنامه نویسی خود را در قسمت فرم سفارش پروژه ثبت کنید و برای دانلود پروژه های برنامه نویسی و مهندسی نرم افزار کافی است پروژه مورد نظر خود را جستجو کرده و بعد از جستجو آنلاین خرید کنید و سپس آنلاین پروژه را دانلود کنید.

لینک مربوط به دانلود پروژه مهندسی نرم افزار سیستم داروخانه در صفحه بعد وجود دارد.

دانشجویان می توانند از این پروژه به عنوان پروژه درس مهندسی نرم افزار 1 و2 در مقطع کاردانی و کارشناسی استفاده کنند.

در این پروژه نمودارهای  DFD,ERD،نمودار انتقال گذر حالت یا همان CPM،نمودار هزینه،جدول هزینه،نمودار DFD سطح صفر،نمودار DFD سطح یک،سناریو ها،نمودار حالت،نمودار گانت،جدول زمان بندی پروژه،جدول تصمیم گیری،Sequence Diagram،Collaboration Diagram،Usecase Diagram،Class Diagram  و … و همچنین موجودیت ها و روابط بین آنها ترسیم شده است.سیستم بهداشت الکترونیک یک سیستم به منظور مدیریت بخش بهداشت به صورت الکترونیکی می باشد که در آن روابط بین بیمار،پزشک،بیمارستان،درمانگاه و … به خوبی پیاده سازی شده است.

مشخصات پروژه مهندسی نرم افزار :

نام فایل : پروژه مهندسی نرم افزار سیستم داروخانه

فرمت فایل :azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276Word



:: موضوعات مرتبط: power designer (پاور دیزاینر) , visual paradine (ویژوال پاراداین) , rashnalrose (رشنال روز) , ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

پروژه مهندسی نرم افزار سیستم دبیرخانه از دیگر پروژه هایی است که توسط تیم قدرتمند برنامه نویسی azsoft نوشته شده است.azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

پروژه مهندسی نرم افزار سیستم دبیرخانه شامل 1 فایل Word می باشد.

برای سفارش و انجام پروژه های برنامه نویسی و مهندسی نرم افزار کافی است اطلاعات مربوط به پروژه برنامه نویسی خود را در قسمت فرم سفارش پروژه ثبت کنید و برای دانلود پروژه های برنامه نویسی و مهندسی نرم افزار کافی است پروژه مورد نظر خود را جستجو کرده و بعد از جستجو آنلاین خرید کنید و سپس آنلاین پروژه را دانلود کنید.

لینک مربوط به دانلود پروژه مهندسی نرم افزار سیستم دبیرخانه در صفحه بعد وجود دارد.

دانشجویان می توانند از این پروژه به عنوان پروژه درس مهندسی نرم افزار 1 و2 در مقطع کاردانی و کارشناسی استفاده کنند.

در این پروژه نمودارهای  DFD,ERD،نمودار انتقال گذر حالت یا همان CPM،نمودار هزینه،جدول هزینه،نمودار DFD سطح صفر،نمودار DFD سطح یک،سناریو ها،نمودار حالت،نمودار گانت،جدول زمان بندی پروژه،جدول تصمیم گیری،Sequence Diagram،Collaboration Diagram،Usecase Diagram،Class Diagram  و … و همچنین موجودیت ها و روابط بین آنها ترسیم شده است.azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

مشخصات پروژه مهندسی نرم افزار :

نام فایل : پروژه مهندسی نرم افزار سیستم دبیرخانه



:: موضوعات مرتبط: power designer (پاور دیزاینر) , visual paradine (ویژوال پاراداین) , rashnalrose (رشنال روز) , ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

پروژه مهندسی نرم افزار سیستم دبیرخانه از دیگر پروژه هایی است که توسط تیم قدرتمند برنامه نویسی azsoft نوشته شده است.azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

پروژه مهندسی نرم افزار سیستم دبیرخانه شامل 1 فایل Word می باشد.

برای سفارش و انجام پروژه های برنامه نویسی و مهندسی نرم افزار کافی است اطلاعات مربوط به پروژه برنامه نویسی خود را در قسمت فرم سفارش پروژه ثبت کنید و برای دانلود پروژه های برنامه نویسی و مهندسی نرم افزار کافی است پروژه مورد نظر خود را جستجو کرده و بعد از جستجو آنلاین خرید کنید و سپس آنلاین پروژه را دانلود کنید.

لینک مربوط به دانلود پروژه مهندسی نرم افزار سیستم دبیرخانه در صفحه بعد وجود دارد.

دانشجویان می توانند از این پروژه به عنوان پروژه درس مهندسی نرم افزار 1 و2 در مقطع کاردانی و کارشناسی استفاده کنند.

در این پروژه نمودارهای  DFD,ERD،نمودار انتقال گذر حالت یا همان CPM،نمودار هزینه،جدول هزینه،نمودار DFD سطح صفر،نمودار DFD سطح یک،سناریو ها،نمودار حالت،نمودار گانت،جدول زمان بندی پروژه،جدول تصمیم گیری،Sequence Diagram،Collaboration Diagram،Usecase Diagram،Class Diagram  و … و همچنین موجودیت ها و روابط بین آنها ترسیم شده است.azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

مشخصات پروژه مهندسی نرم افزار :

نام فایل : پروژه مهندسی نرم افزار سیستم دبیرخانه



:: موضوعات مرتبط: power designer (پاور دیزاینر) , visual paradine (ویژوال پاراداین) , rashnalrose (رشنال روز) , ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

پروژه azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

مهندسی نرم افزار سیستم آژانس هواپیمایی از دیگر پروژه هایی است که توسط تیم قدرتمند برنامه نویسی azsoft نوشته شده است.

پروژه مهندسی نرم افزار سیستم آژانس هواپیمایی دارای امکانات کاملی نی زمی باشد.

پروژه مهندسی نرم افزار سیستم آژانس هواپیمایی شامل 3 فایل Word می باشد.

برای سفارش و انجام پروژه های برنامه نویسی و مهندسی نرم افزار کافی است اطلاعات مربوط به پروژه برنامه نویسی خود را در قسمت فرم سفارش پروژه ثبت کنید و برای دانلود پروژه های برنامه نویسی و مهندسی نرم افزار کافی است پروژه مورد نظر خود را جستجو کرده و بعد از جستجو آنلاین خرید کنید و سپس آنلاین پروژه را دانلود کنید.

لینک مربوط به دانلود پروژه مهندسی نرم افزار سیستم آژانس هواپیمایی در صفحه بعد وجود دارد.

دانشجویان می توانند از این پروژه به عنوان پروژه درس مهندسی نرم افزار 1 و2 در مقطع کاردانی و کارشناسی استفاده کنند.

در این پروژه نمودارهای DFD,ERD و همچنین موجودیت ها و روابط بین آنها ترسیم شده است.

سایت ما بزرگترین سایت انجام پروژه برنامه نویسی،سفارش پروژه برنامه نویسی و دانلود پروژه برنامه نویسی است.

مشخصات پروژه مهندسی نرم افزار :

نام فایل : پروژه مهندسی نرم افزار سیستم آژانس هواپیمائی

azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com



:: موضوعات مرتبط: power designer (پاور دیزاینر) , visual paradine (ویژوال پاراداین) , rashnalrose (رشنال روز) , ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

پروژه مهندسی نرم افزار سیستم پست بانک از دیگر پروژه هایی است که توسط تیم قدرتمند برنامه نویسی azsoft نوشته شده است.

پروژه مهندسی نرم افزار سیستم پست بانک شامل 1 فایل Word می باشد.

برای سفارش و انجام پروژه های برنامه نویسی و مهندسی نرم افزار کافی است اطلاعات مربوط به پروژه برنامه نویسی خود را در قسمت فرم سفارش پروژه ثبت کنید و برای دانلود پروژه های برنامه نویسی و مهندسی نرم افزار کافی است پروژه مورد نظر خود را جستجو کرده و بعد از جستجو آنلاین خرید کنید و سپس آنلاین پروژه را دانلود کنید.

لینک مربوط به دانلود پروژه مهندسی نرم افزار سیستم پست بانک در صفحه بعد وجود دارد.

دانشجویان می توانند از این پروژه به عنوان پروژه درس مهندسی نرم افزار 1 و2 در مقطع کاردانی و کارشناسی استفاده کنند.

در این پروژه نمودارهای  DFD,ERD،نمودار انتقال گذر حالت یا همان CPM،نمودار هزینه،جدول هزینه،نمودار DFD سطح صفر،نمودار DFD سطح یک،سناریو ها،نمودار حالت،نمودار گانت،جدول زمان بندی پروژه،جدول تصمیم گیری،Sequence Diagram،Collaboration Diagram،Usecase Diagram،Class Diagram  و … و همچنین موجودیت ها و روابط بین آنها ترسیم شده است.azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com



:: موضوعات مرتبط: power designer (پاور دیزاینر) , visual paradine (ویژوال پاراداین) , rashnalrose (رشنال روز) , ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

یکی از مهم ترین مباحث و دروس رشته مهندسی کامپیوتر درس مهندسی نرم افزار می باشد و همچنین یکی از مهمترین مراحل طراحی نرم افزارها بخش تجزیه و تحلیل نرم افزار می باشد بنابراین در این بخش یک پروژه با عنوان پروژه مهندسی نرم افزار و موضوع سیستم های فروشگاهی و سوپر مارکت برای شما قرار داده شده است تا بتوانید از این پروژه هم در تجزیه و تحلیل های نرم افزاری خود استفاده کنید و هم در درس مهندسی نرم افزار.این پروژه شامل مباحثی از جمله ارتباط جداول پایگاه داده ، دیاگرام پایگاه داده ، کوئری های مربوط به پایگاه داده ، نمودار محتوا ، نمودار ERD ، موجودیت های نرم افزار و روابط بین موجودیت ها ، سناریو ها ، مدل های نرم افزاری که شامل مدل آبشاری ، حلزونی ، ترتیبی ، توسعه سریع می باشد ، دیاگرام های Usecase ، دیاگرام های Sequence ، دیاگرام های Collaboration ، دیاگرام های Class که همگی در نرم افزار Rational Rose طراحی شده اند می باشد

azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276



:: موضوعات مرتبط: power designer (پاور دیزاینر) , visual paradine (ویژوال پاراداین) , rashnalrose (رشنال روز) , ,
:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

در این قسمت نیز یکی دیگر از پروژه های مهندسی نرم افزار و پروژه های تجزیه و تحلیل نرم افزار با عنوان پروژه سیستم مدرسه قرار داده شده است در واقع در این پروژه نحوه تجزیه و تحلیل و پیاده سازی یک سیستم مدرسه انجام شده است.در این پروژه نیز همانند دیگر پروژه های مهندسی نرم افزار دیگر امکاناتی از قبیل جداول پایگاه داده ، ارتباط بین جداول پایگاه داده ، کوئری های پایگاه داده ، سورس کدهای پایگاه داده ، نمودار و دیاگرام های ERD ، نمودار DFD ، نمودار و دیاگرام حالت ، نمودار usecase ، نمودار sequence  ، نمودار Collboration ، دیاگرام همکاری ، دیاگرام حالت ، دیاگرام class ، مدل های نرم افزاری و … وجود دارد.در این پروژه نیز تمام نمودارهای و دیاگرام ها توسط نرم افزار rational rose ترسیم شده است.

مشخصات پروژه :azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

نام فایل : پروژه مهندسی نرم افزار سیستم مدرسه

حجم : 1.3 مگابایت



:: موضوعات مرتبط: power designer (پاور دیزاینر) , visual paradine (ویژوال پاراداین) , rashnalrose (رشنال روز) , ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

در این قسمت نیز یکی دیگر از پروژه های مهندسی نرم افزار و پروژه های تجزیه و تحلیل نرم افزار با عنوان پروژه سیستم مدرسه قرار داده شده است در واقع در این پروژه نحوه تجزیه و تحلیل و پیاده سازی یک سیستم مدرسه انجام شده است.در این پروژه نیز همانند دیگر پروژه های مهندسی نرم افزار دیگر امکاناتی از قبیل جداول پایگاه داده ، ارتباط بین جداول پایگاه داده ، کوئری های پایگاه داده ، سورس کدهای پایگاه داده ، نمودار و دیاگرام های ERD ، نمودار DFD ، نمودار و دیاگرام حالت ، نمودار usecase ، نمودار sequence  ، نمودار Collboration ، دیاگرام همکاری ، دیاگرام حالت ، دیاگرام class ، مدل های نرم افزاری و … وجود دارد.در این پروژه نیز تمام نمودارهای و دیاگرام ها توسط نرم افزار rational rose ترسیم شده است.

مشخصات پروژه :

نام فایل : پروژه مهندسی نرم افزار سیستم مدرسه

حجم : 1.3 مگابایتazsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com



:: موضوعات مرتبط: power designer (پاور دیزاینر) , visual paradine (ویژوال پاراداین) , rashnalrose (رشنال روز) , ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

در بخش های قبل شاهد برخی از پروژه های مهندسی نرم افزار بودید که این پروژه ها جهت تجزیه و تحلیل سیستم های نرم افزاری استفاده می شود بنابراین مجدداً تصمیم گرفتیم که در این قسمت نیز پروژه های تحت عنوان پروژه مهندسی نرم افزار با موضوع پروژه سیستم پرداخت آنلاین در سایت قرار دهیم. این پروژه شامل بخش های سیستم پرداخت آنلاین ، سیستم شارژ حساب ، سیستم انتقال وجه و … می باشد و در این پروژه نیز همانند دیگر پروژه های مهندسی نرم افزار دیگر امکاناتی از قبیل جداول پایگاه داده ، ارتباط بین جداول پایگاه داده ، کوئری های پایگاه داده ، سورس کدهای پایگاه داده ، نمودار و دیاگرام های ERD ، نمودار DFD ، نمودار و دیاگرام حالت ، نمودار usecase ، نمودار sequence ، نمودار Collboration ، دیاگرام همکاری ، دیاگرام حالت ، دیاگرام class ، مدل های نرم افزاری و … وجود دارد.در این پروژه نیز تمام نمودارهای و دیاگرام ها توسط نرم افزار rational rose ترسیم شده است.

مشخصات پروژه :azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

نام فایل : پروژه مهندسی نرم افزار پرداخت الکترونیک



:: موضوعات مرتبط: power designer (پاور دیزاینر) , visual paradine (ویژوال پاراداین) , rashnalrose (رشنال روز) , ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

پروژه فروشگاه طلا و جواهرات یک پروژه مهندسی نرم افزار کامل می باشد که عکس مربوط به خود پروژه نیز به عنوان ضمیمه در این بخش قرار داده شده است این پروژه شامل بخش های مختلف یک فروشگه طلا و جواهرات می باشد که می توانید با مشاهده عکس هایی که در فایل موجود قرار دارد این امکانات را مشاهده کنید. در این پروژه نیز همانند دیگر پروژه های مهندسی نرم افزار دیگر امکاناتی از قبیل جداول پایگاه داده ، ارتباط بین جداول پایگاه داده ، کوئری های پایگاه داده ، سورس کدهای پایگاه داده ، نمودار و دیاگرام های ERD ، نمودار DFD ، نمودار و دیاگرام حالت ، نمودار usecase ، نمودار sequence ، نمودار Collboration ، دیاگرام همکاری ، دیاگرام حالت ، دیاگرام class ، مدل های نرم افزاری و … وجود دارد.در این پروژه نیز تمام نمودارهای و دیاگرام ها توسط نرم افزار rational rose ترسیم شده است.برای انجام پروژه های مهندسی نرم افزار که موضوعشان در لیست پروژه های این سایت نمی باشد به تلفن هایی که در سایت است پیامک بدهید.

مشخصات پروژه :

نام فایل : پروژه مهندسی نرم افزار فروشگاه طلا و جواهرات

azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com



:: موضوعات مرتبط: power designer (پاور دیزاینر) , visual paradine (ویژوال پاراداین) , rashnalrose (رشنال روز) , ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

پروژه مهدکودک یک پروژه مهندسی نرم افزار و پروژه تجزیه و تحلیل کامل می باشد که عکس مربوط به خود پروژه نیز به عنوان ضمیمه در این بخش قرار داده شده است این پروژه شامل بخش های مختلف یک مهدکودک مثل بخش ثبت نام اطلاعات کودکان ، ثبت نام اطلاعات اولیاء و مربیان ، ثبت نام اطلاعات پرسنل ، بخش کامل حسابداری ، بخش انبار و خرید و فورش های مهدکودک و … می باشد که می توانید با مشاهده عکس هایی که در فایل موجود قرار دارد این امکانات را مشاهده کنید. در این پروژه نیز همانند دیگر پروژه های مهندسی نرم افزار دیگر امکاناتی از قبیل جداول پایگاه داده ، ارتباط بین جداول پایگاه داده ، کوئری های پایگاه داده ، سورس کدهای پایگاه داده ، نمودار و دیاگرام های ERD ، نمودار DFD ، نمودار و دیاگرام حالت ، نمودار usecase ، نمودار sequence ، نمودار Collboration ، دیاگرام همکاری ، دیاگرام حالت ، دیاگرام class ، مدل های نرم افزاری و … وجود دارد.در این پروژه نیز تمام نمودارهای و دیاگرام ها توسط نرم افزار rational rose ترسیم شده است.برای انجام پروژه های مهندسی نرم افزار که موضوعشان در لیست پروژه های این سایت نمی باشد به تلفن هایی که در سایت است پیامک بدهید.

azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com



:: موضوعات مرتبط: power designer (پاور دیزاینر) , visual paradine (ویژوال پاراداین) , rashnalrose (رشنال روز) , ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

پروژه مهندسی نرم افزار کتابخانه یکی از پروژه مهندسی نرم افزار می باشد که توسط تیم قدرمند azsoft در سایت قرارداده شده است در این پروژه نیز همانند دیگر پروژه های مهندسی نرم افزار دیگر امکاناتی از قبیل جداول پایگاه داده ، ارتباط بین جداول پایگاه داده ، کوئری های پایگاه داده ، سورس کدهای پایگاه داده ، نمودار و دیاگرام های ERD ، نمودار DFD ، نمودار و دیاگرام حالت ، نمودار usecase ، نمودار sequence ، نمودار Collboration ، دیاگرام همکاری ، دیاگرام حالت ، دیاگرام class ، مدل های نرم افزاری و … وجود دارد.در این پروژه نیز تمام نمودارهای و دیاگرام ها توسط نرم افزار rational rose ترسیم شده است.برای انجام پروژه های مهندسی نرم افزار که موضوعشان در لیست پروژه های این سایت نمی باشد به تلفن هایی که در سایت است پیامک بدهید.

azsoft بهترین سایت در زمینه سفارش پروژ های برنامه نویسی ، انجام پروژه های برنامه نویسی و دانلود پروژه های برنامه نویسی

azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com



:: موضوعات مرتبط: power designer (پاور دیزاینر) , visual paradine (ویژوال پاراداین) , rashnalrose (رشنال روز) , ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

پروژه مهندسی نرم افزار انتخاب واحد یکی دیگر از پروژه های مهندسی نرم افزار می باشد که توسط تیم قدرمند azsoft در سایت قرارداده شده است در این پروژه نیز همانند دیگر پروژه های مهندسی نرم افزار دیگر امکاناتی از قبیل جداول پایگاه داده ، ارتباط بین جداول پایگاه داده ، کوئری های پایگاه داده ، سورس کدهای پایگاه داده ، نمودار و دیاگرام های ERD ، نمودار DFD ، نمودار و دیاگرام حالت ، نمودار usecase ، نمودار sequence ، نمودار Collboration ، دیاگرام همکاری ، دیاگرام حالت ، دیاگرام class ، مدل های نرم افزاری و … وجود دارد.در این پروژه نیز تمام نمودارهای و دیاگرام ها توسط نرم افزار rational rose  ترسیم شده است.برای انجام پروژه های مهندسی نرم افزار که موضوعشان در لیست پروژه های این سایت نمی باشد به تلفن هایی که در سایت است پیامک بدهید.

azsoft بهترین سایت در زمینه سفارش پروژ های برنامه نویسی ، انجام پروژه های برنامه نویسی و دانلود پروژه های برنامه نویسی

مشخصات پروژه :azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com



:: موضوعات مرتبط: power designer (پاور دیزاینر) , visual paradine (ویژوال پاراداین) , rashnalrose (رشنال روز) , ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

پروژه مهندسی نرم افزار انتخاب واحد یکی دیگر از پروژه های مهندسی نرم افزار می باشد که توسط تیم قدرمند azsoft در سایت قرارداده شده است در این پروژه نیز همانند دیگر پروژه های مهندسی نرم افزار دیگر امکاناتی از قبیل جداول پایگاه داده ، ارتباط بین جداول پایگاه داده ، کوئری های پایگاه داده ، سورس کدهای پایگاه داده ، نمودار و دیاگرام های ERD ، نمودار DFD ، نمودار و دیاگرام حالت ، نمودار usecase ، نمودار sequence ، نمودار Collboration ، دیاگرام همکاری ، دیاگرام حالت ، دیاگرام class ، مدل های نرم افزاری و … وجود دارد.در این پروژه نیز تمام نمودارهای و دیاگرام ها توسط نرم افزار rational rose  ترسیم شده است.برای انجام پروژه های مهندسی نرم افزار که موضوعشان در لیست پروژه های این سایت نمی باشد به تلفن هایی که در سایت است پیامک بدهید.

azsoft بهترین سایت در زمینه سفارش پروژ های برنامه نویسی ، انجام پروژه های برنامه نویسی و دانلود پروژه های برنامه نویسی

مشخصات پروژه :azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276



:: موضوعات مرتبط: power designer (پاور دیزاینر) , visual paradine (ویژوال پاراداین) , rashnalrose (رشنال روز) , ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

روژه مهندسی نرم افزار بیمه ایران یکی دیگر از پروژه های مهندسی نرم افزار می باشد که توسط تیم قدرمند azsoft در سایت قرارداده شده است در این پروژه نیز همانند دیگر پروژه های مهندسی نرم افزار دیگر امکاناتی از قبیل جداول پایگاه داده ، ارتباط بین جداول پایگاه داده ، کوئری های پایگاه داده ، سورس کدهای پایگاه داده ، نمودار و دیاگرام های ERD ، نمودار DFD ، نمودار و دیاگرام حالت ، نمودار usecase ، نمودار sequence ، نمودار Collboration ، دیاگرام همکاری ، دیاگرام حالت ، دیاگرام class ، مدل های نرم افزاری و … وجود دارد.در این پروژه نیز تمام نمودارهای و دیاگرام ها توسط نرم افزار rational rose ترسیم شده است.برای انجام پروژه های مهندسی نرم افزار که موضوعشان در لیست پروژه های این سایت نمی باشد به تلفن هایی که در سایت است پیامک بدهید.

در ضمن کاربران عزیز می توانند برای انجام پروژه های برنامه نویسی که لیست آنها در سایت نمی باشد از طریق فرم سفارش پروژه،پروژه مورد نظر خود را سفارش دهند.

azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com



:: موضوعات مرتبط: power designer (پاور دیزاینر) , visual paradine (ویژوال پاراداین) , rashnalrose (رشنال روز) , ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

پروژه مهندسی نرم افزار مخابرات یکی دیگر از پروژه های مهندسی نرم افزار می باشد که توسط تیم قدرمند azsoft در سایت قرارداده شده است در این پروژه نیز همانند دیگر پروژه های مهندسی نرم افزار دیگر امکاناتی از قبیل جداول پایگاه داده ، ارتباط بین جداول پایگاه داده ، کوئری های پایگاه داده ، سورس کدهای پایگاه داده ، نمودار و دیاگرام های ERD ، نمودار DFD ، نمودار و دیاگرام حالت ، نمودار usecase ، نمودار sequence ، نمودار Collboration ، دیاگرام همکاری ، دیاگرام حالت ، دیاگرام class ، مدل های نرم افزاری و … وجود دارد.در این پروژه نیز تمام نمودارهای و دیاگرام ها توسط نرم افزار rational rose ترسیم شده است.برای انجام پروژه های مهندسی نرم افزار که موضوعشان در لیست پروژه های این سایت نمی باشد به تلفن هایی که در سایت است پیامک بدهید.

 azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

در ضمن کاربران عزیز می توانند برای انجام پروژه های برنامه نویسی که لیست آنها در سایت نمی باشد از طریق فرم سفارش پروژه،پروژه مورد نظر خود را سفارش دهند.



:: موضوعات مرتبط: power designer (پاور دیزاینر) , visual paradine (ویژوال پاراداین) , rashnalrose (رشنال روز) , ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

پروژه مهندسی نرم افزار ATM یکی دیگر از پروژه های مهندسی نرم افزار می باشد که توسط تیم قدرمند azsoft انجام شده است در این پروژه نیز همانند دیگر پروژه های مهندسی نرم افزار دیگر امکاناتی از قبیل جداول پایگاه داده ، ارتباط بین جداول پایگاه داده ، کوئری های پایگاه داده ، سورس کدهای پایگاه داده ، نمودار و دیاگرام های ERD ، نمودار DFD ، نمودار و دیاگرام حالت ، نمودار usecase ، نمودار sequence ، نمودار Collboration ، دیاگرام همکاری ، دیاگرام حالت ، دیاگرام class ، مدل های نرم افزاری و … وجود دارد.در این پروژه نیز تمام نمودارهای و دیاگرام ها توسط نرم افزار rational rose ترسیم شده است.برای انجام پروژه های مهندسی نرم افزار که موضوعشان در لیست پروژه های این سایت نمی باشد به تلفن هایی که در سایت است پیامک بدهید.

.در ضمن کاربران عزیز می توانند برای انجام پروژه های برنامه نویسی که لیست آنها در سایت نمی باشد از طریق فرم سفارش پروژه،پروژه مورد نظر خود را سفارش دهند.

azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com



:: موضوعات مرتبط: power designer (پاور دیزاینر) , visual paradine (ویژوال پاراداین) , rashnalrose (رشنال روز) , ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مطلب پروژه

  azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276

    رشنال رز جامع فروشگاه رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     185
62     رشنال رز داروخانه رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     274
63     رشنال رز درمانگاه رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     266
64     رشنال رز دانشگاه رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     237
65     رشنال رز انتخاب واحد رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     620
66     رشنال رز دانشگاه ، انتخاب واحد رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     244
67     رشنال رز ویدئو کلوپ رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     311
68     کنترل امور چک رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجوییazsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276     Administrator     187
69     رشنال رز کلوپ رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     185
70     اتوماسیون بیمه آتش سوزی رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     198
71     رشنال رز بیمه رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     203
72     رشنال رز بیمارستان رشنال روز-rashnalrose-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     353
73     رشنال رز سازمان انتقال خون رشنال روز-rashnalroze-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     181
74     رشنال رز بانک رشنال روز-rashnalroze-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     168
75     رشنال رز عابر بانک رشنال روز-rashnalroze-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     269
76     رشنال رز انبارداری رشنال روز-rashnalroze-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     170
77     رشنال روز-rashnalroze-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     180
78     رشنال رز آموزشگاه رشنال روز-rashnalroze-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی     Administrator     194
79     رشنال رز املاک رشنال روز-rashnalroze-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجوییazsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276
azsoftir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276az
softir@gmail.com
azsoftir.com
09367292276     Administrator     362
80     رشنال رز آژانس مسافرتی رشنال روز-rashnalroze-uml- تجزیه-تحلیل-یو ام ال-دانلود-رایگان-دانشجویی



:: موضوعات مرتبط: power designer (پاور دیزاینر) , visual paradine (ویژوال پاراداین) , rashnalrose (رشنال روز) , ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 فروردين 1395 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد